Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Τετάρτη 9 Απριλίου 2014

Τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να κάνουμε ένα νέο ξεκίνημα για μια Σκόπελο πρωτοπόρα και δημιουργική

ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ
ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΟΤΑΝΙΔΗ,
ΩΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ
ΣΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΤΟΥ ΣΤΑΜΑΤΗ ΠΕΡΙΣΣΗ 
Ονομάζομαι Γιώργος Κοτανίδης και είμαι γεννημένος το έτος 1976. Επί 15 χρόνια, ως ελεύθερος επαγγελματίας, έχω στα χέρια μου την οικογενειακή επιχείρηση, που εδρεύει στο Νέο Κλήμα Σκοπέλου. Η στενή επαφή μου με τον κόσμο, λόγω του επαγγέλματός μου, καθώς και η ενασχόληση μου με τον Αθλητικό Σύλλογο Ν. Κλήματος “Κεραυνός”, μου δημιούργησαν έντονα την ανάγκη και την επιθυμία να δραστηριοποιηθώ και στο χώρο της Τοπικής αυτοδιοίκησης, θέτοντας υποψηφιότητα για πρώτη φορά, ως δημοτικός σύμβουλος, στο συνδυασμό του Σταμάτη Περίσση.

Είχα πάντα μέσα μου την πεποίθηση ότι στην πολιτική υπάρχει χώρος για έντιμες συνειδήσεις και για ανθρώπους με διαφορετική αντίληψη και προσέγγιση στα θέματα της τοπικής αυτοδιοίκησης, χωρίς δογματισμούς και στερεοτυπίες. Ιδιαίτερα σήμερα, κρίνεται αναγκαίο για εμάς τους νέους ανθρώπους να δώσουμε το στίγμα μας στις πολιτικές επάλξεις και να διατηρήσουμε της πίστης μας στο όραμα και της ελπίδα για μια Σκόπελο ενωμένη, χωρίς αποκλεισμούς και παρεκβάσεις, υπό το πνεύμα της συνεργασίας, της εργατικότητας και της διαφάνειας.

Πιστεύω ότι τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή, με τους κατάλληλους ανθρώπους, που διαθέτει ο συνδυασμός μας, για να κάνουμε ένα νέο ξεκίνημα, για μια Σκόπελο πρωτοπόρα και δημιουργική. Βέβαια πάντα υπάρχει χώρος για άξια και έντιμα πρόσωπα απ΄όλους τους συνδυασμούς. Κοινός στόχος όλων μας το καλό του νησιού μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.