Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2014

Σκόπελος / Ο Τιμ και η Σάντρα ζητούν εργασία

Γειά σας, το όνομά μου είναι Τιμ και είμαι από τη Γερμανία. Ζω εδώ στη Σκόπελο με την οικογένειά μου. Βάζουμε αυτή την αγγελία και αν χρειάζεστε βοήθεια για υδραυλικά, θερμοσίφωνες, ηλιακά συστήματα, πλακάκια, ηλεκτρικά ή οποιαδήποτε άλλη εργασία μέσα και γύρω από την ιδιοκτησία σας μπορείτε να καλέσετε εμένα και τη γυναίκα μου και μπορούμε να σας βοηθήσουμε.

Η γυναίκα μου Σάντρα επίσης είναι δασκάλα γυμναστικής για παιδιά έως 12 ετών. Είναι εκπαιδευμένη στη φυσιοθεραπεία Kinesio και τις τεχνικές της.

Αν μας χρειαστείτε για κάτι από τα παραπάνω καλέστε μας στο 6939052704.

Τιμ και Σάντρα Κλούτερ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.