Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Κυριακή 23 Ιουλίου 2017

Ο Γιάννης Χατζητρακόσας για τον Παύλο Νιρβάνα...

Πριν από καιρό, αναζητώντας στοιχεία για το λογοτεχνικό έργο του δικού μας Σκοπελίτη λογοτέχνη Παύλου Νιρβάνα -καλλιτεχνικό ψευδώνυμο του Πέτρου Αποστολίδη- (Μαριούπολη 1866 - Αθήνα 1937), διάβασα πολύ καλές κριτικές για τη νουβέλα του με τίτλο το "Αγριολούλουδο"!

Μη μπορώντας να έχω άμεση πρόσβαση, τα βήματά μου με οδήγησαν στο youtube και σε μια τηλεοπτική σειρά του 1988 με τίτλο "Κλειστοί Δρόμοι" που ήταν βασισμένη σε αυτή τη νουβέλα του Παύλου Νιρβάνα. Η τηλεοπτική σειρά, σκηνοθετημένη από τον Γιώργο Μιχαηλίδη, σε ελεύθερη απόδοση, αποτυπωνόταν σε δεκατρία 45λεπτα επεισόδια!

Είπα να δω το πρώτο από καθαρή περιέργεια, μα "κόλλησα"! Το δεύτερο μου προκάλεσε το ενδιαφέρον και από το τρίτο επεισόδιο δεν έβλεπα την ώρα να βυθιστώ στην εξέλιξη της πλοκής του έργου.

Είδα τα υπόλοιπα 10 επεισόδια σε δύο εικοσιτετράωρα και η εντύπωση που μου έμεινε μπορούσε να γίνει διαχειρίσιμη μόνο αν τη μοιραζόμουν με άλλους. Παίρνω λοιπόν την πρωτοβουλία, καθώς και την ευθύνη, να προτείνω σε όλους σας να απολαύσετε -ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΧΡΟΝΟ- αυτή τη μοναδική σειρά. Ένα πραγματικό αριστούργημα που κάνει...
πολλές από τις αντίστοιχες σύγχρονες σειρές να ωχριούν μπροστά της!!!

Τη σειρά υποστηρίζει ένα σπουδαίο καστ ηθοποιών, όπως: Αντώνης Θεοδωρακόπουλος, Κατερίνα Μαραγκού, Τζένη Ρουσσέα και πολλοί άλλοι γνωστοί καλλιτέχνες...

Για την προσωπικότητα και το έργο του Παύλου Νιρβάνα υπάρχουν, όπως είναι φυσικό, άπειρες πληροφορίες στις οποίες μπορεί ο καθένας να έχει πρόσβαση ανά πάσα στιγμή.

...και ένα ευχαριστήριο


Επίσης, να εκφράσω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους και όσες με τίμησαν με την παρουσία τους, στον χώρο που διατίθεται το νέο μου μυθιστόρημα με τίτλο "Ερατώ"! Οι ευχές τους και η στήριξή τους δεν μπορεί παρά να κάνουν το βιβλίο... καλοτάξιδο!!!

Όπως απόψε, Κυριακή 23 Ιουλίου, έτσι και τα περισσότερα βράδια του καλοκαιριού θα είμαι... μαζί σας για μια ζώσα επικοινωνία, ενώ θα χαρώ πολύ, στο mail που αναγράφεται στο τέλος του βιογραφικού μου, να στείλετε την κριτική σας, εστιασμένη στα σημεία που θα με βοηθήσουν να προάγω τις συγγραφικές μου ανησυχίες.

Γιάννης Χατζητρακόσας