Σελίδες

Παρασκευή 5 Μαρτίου 2010

H Ryanair στη Νέα Αγχίαλο

O κ. Παπατόλιας για τη Ryanair
«Η Νομαρχιακή Αρχή της Μαγνησίας -από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε-θεώρησε πως η αξιοποίηση του αεροδρομίου είναι στρατηγικής προτεραιότητας για την περιοχή προκειμένου να αναπτυχθεί τουριστικά και βεβαίως συγκοινωνιακά και επιχειρηματικά. Γι’ αυτό κατέβαλλε και καταβάλλει μεγάλη προσπάθεια για την ολοκλήρωση των έργων του αεροδρομίου αλλά και την προσέλκυση και δρομολόγηση τακτικών πτήσεων ώστε να συνδεθεί η Κεντρική Ελλάδα με ευρωπαϊκούς προορισμούς.
Οι προσπάθειες αυτές είχαν αποτέλεσμα. Η προσέλκυση της Ryanair, μιας εταιρείας που διακινεί 60.000.000 επιβάτες το χρόνο, είναι μια τεράστια επιτυχία της ΝΑΜ που αναμένεται να δώσει ώθηση στον τουρισμό της Μαγνησίας και της Θεσσαλίας γενικότερα, σε μια δύσκολη περίοδο για τον τουρισμό. Η εν λόγω εταιρεία είναι η πιο δημοφιλής αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους στην Ευρώπη, συνδέοντας 150 προορισμούς με μέση τιμή εισιτηρίου μόλις 45 ευρώ.
Χάρη στις προσπάθειες της ΝΑΜ, με επαφές και διαπραγματεύσεις που διήρκεσαν πάνω από δύο χρόνια η Ryanair αποφάσισε να δρομολογήσει πτήσεις στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στο αεροδρόμιο της Ν. Αγχιάλου. Η νούμερο 1 αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους στην Ευρώπη δρομολόγησε δύο πτήσεις την εβδομάδα από και προς το αεροδρόμιο Bergamo στο Μιλάνο και δύο από και προς το αεροδρόμιο Hahn της Φρανκφούρτης από τον Μάιο έως και τον Οκτώβριο.

Σύμφωνα με υπολογισμούς μας οι αναμενόμενοι επισκέπτες για το 2010 μόνο μέσω των συγκεκριμένων πτήσεων προβλέπεται να φθάσουν στις 20.000 και οι διανυκτερεύσεις για όλη τη Θεσσαλία υπολογίζονται σε 140.000. Άρα, μπορεί να υπολογίζουμε σε 14.000.000 ευρώ τζίρο ή καλύτερα σε κέρδος 5.500.000 ευρώ περίπου.
Εκτός όμως από τα οφέλη για τον τουρισμό, οι πτήσεις αυτές αποτελούν και μέσο συγκοινωνίας για όσους θέλουν να ταξιδέψουν από και προς την ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλίας και συμβάλλουν αποφασιστικά στην εξωστρέφεια της περιοχής και όλης της Περιφέρειας. Το κέρδος αυτό δεν μπορεί ούτε να υπολογιστεί, ούτε να μετρηθεί.
Η σύνδεση του αεροδρομίου της Ν. Αγχιάλου με σημαντικούς ευρωπαϊκούς προορισμούς αποκτά τεράστια σημασία ιδιαίτερα ενόψει των Μεσογειακών Αγώνων του 2013. Η ΝΑΜ το κατάλαβε αυτό έγκαιρα και μόνη της κυνήγησε το άνοιγμα του αεροδρομίου στην Ευρώπη. Εξαιτίας των δύσκολων οικονομικών συνθηκών η προσπάθειά μας δεν βρήκε συμπαραστάτες. Το Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού δεν μπόρεσε να συνδράμει ώστε να δρομολογηθούν περισσότερες πτήσεις σε περισσότερους προορισμούς. Εμείς όμως συνεχίζουμε και θα συνεχίσουμε δυναμικά και καλούμε τους Δήμους και την ΤΕΔΚ, το Επιμελητήριο και τους υπόλοιπους Νομούς της Θεσσαλίας να συμβάλλουν ώστε το αεροδρόμιο της Ν.Αγχιάλου να γίνει μια πόρτα στην Ευρώπη, πύλη εξωστρεφούς ανάπτυξης και ανοίγματος στις νέες αγορές.»

Η κα Εύη Αδαμάκη για
το αεροδρόμιο της Σκιάθου
Σχετικά με τη Ryanair
«Από την πρώτη μας επαφή με την Ryanair προσπαθήσαμε να προσελκύσουμε πτήσεις τόσο για το αεροδρόμιο της Ν. Αγχιάλου όσο και για το αεροδρόμιο της Σκιάθου. Κατά τη συνάντησή μας με τα διευθυντικά στελέχη της εταιρείας στο Δουβλίνο έγινε παρουσίαση και των δύο αεροδρομίων και διεκδικούσαμε πτήσεις και για τη Σκιάθο. Δυστυχώς η Ιρλανδική νομοθεσία, η αντίστοιχη υπηρεσία της δικιάς μας ΥΠΑ δεν επιτρέπει την προσγείωση και απογείωση αεροσκάφους της εταιρείας στο αεροδρόμιο της Σκιάθου λόγω κάποιων τεχνικών χαρακτηριστικών.
Βεβαίως η διαφήμιση της περιοχής στα site περιλαμβάνει τα νησιά μας ως προορισμούς μέσω του κοντινότερου αεροδρομίου που είναι της Ν.Αγχιάλου και για τις δύο εταιρείες (Ryanair και Airberlin)
Η AirBerlin στα αεροδρόμια της Ν.Αγχιάλου και της Σκιάθου
Πετυχημένη μας συνεργασία με την Γερμανική αεροπορική εταιρεία AirBerlin συνεχίζεται και ενισχύεται με μία ακόμη απευθείας πτήση από το αεροδρόμιο της Ν.Αγχιάλου στο αεροδρόμιο του Ντίσελντορφ και με μία ακόμη πτήση κάθε Κυριακή από το αεροδρόμιο της Σκιάθου από τις 11 Ιουλίου έως και τις 5 Σεπτεμβρίου του 2010.
Οι απευθείας πτήσεις προς το Ντίσελντορφ θα ξεκινήσουν από την πρώτη Κυριακή του Μαΐου και κάθε Κυριακή έως τις 10 Οκτωβρίου του 2010. Οι πτήσεις προς Αμβούργο, Βερολίνο, Βιέννη και Ντίσελντορφ μέσω Νυρεμβέργης θα πραγματοποιούνται κάθε Δευτέρα και Παρασκευή από τις 3 Μαίου έως και τις 10 Οκτωβρίου του 2010.
Και αυτές οι πτήσεις δεν έρχονται τυχαία. Η συνεργασία μας με την AirBerlin και η δρομολόγηση αυτών των πτήσεων έχει επιτευχθεί μέσω διαφημιστικών καταχωρήσεων και παρουσιάσεων του Νομού μας στο site και τα board magazine της Air Berlin. Παράλληλα έχουμε οργώσει τη Γερμανική αγορά με τη συμμετοχή μας σε όλες τις σημαντικές εκθέσεις στην χώρα, με στοχευμένες δράσεις προβολής, διαφημιστικές καταχωρήσεις και συναντήσεις με τουριστικούς φορείς και πράκτορες.
Κρατήσεις εισιτηρίων γίνονται στο site της εταιρείας www.airberlin.com
Η Monarch και η Viking
Μία ακόμη εταιρεία που συνδέει τα αεροδρόμια της Σκιάθου και της Ν.Αγχιάλου είναι η Monarch Airlines που πραγματοποιεί πτήσεις charter. Μέσω ειδικής συμφωνίας με τη ΝΑΜ όμως δίνει τη δυνατότητα για ένα συγκεκριμένο αριθμό θέσεων να γίνονται κρατήσεις για τις πτήσεις της μέσω του site www.avro.co.uk.
Οι πτήσεις της Monarch ξεκινούν από τις 14 Μαΐου και θα συνεχιστούν κάθε Παρασκευή έως τις 8 Οκτωβρίου, συνδέοντας τη Σκιάθο και το αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου με το αεροδρόμιο Gatwick του Λονδίνου και το Manchester.
Διαπραγματευόμαστε ακόμη με τη Viking, άλλη μία εταιρεία, που θα πραγματοποιήσει charter πτήσεις από Βόλο και Σκιάθο για το αεροδρόμιο του Bristol του Ην. Βασιλείου, ώστε να διαθέσει μεμονωμένα εισιτήρια μέσω του site της.
Charter
Βεβαίως το αεροδρόμιο της Ν.Αγχιάλου έχει και charter πτήσεις. Εκτός από Manchester και Gatwick που πηγαίνουν και στη Σκιάθο έχει πτήσεις και από και προς το αεροδρόμιο του Άμστερνταμ και το αεροδρόμιο του Orly της Γαλλίας.
Πολλές πτήσεις charter έχει και το αεροδρόμιο της Σκιάθου σε συνεργασία με τουριστικούς πράκτορες της περιοχής.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.