Σελίδες

Κυριακή 4 Απριλίου 2010

Χωρίς υδροπλάνα το καλοκαίρι;

Με πρωτοβουλία του Νομάρχη θα πραγματοποιηθεί σύσκεψη φορέων στο Βόλο, την Παρασκευή 9 Απριλίου, στις 11 το πρωί, για ενημέρωση της τοπικής κοινωνίας  και για να συζητηθεί η περίπτωση αγοράς 10% μετοχών της ArGo Airways, ώστε να βοηθηθεί η εταιρεία και να συνεχίσει τη λειτουργία της μέχρι το καλοκαίρι.(!)
Η γραφειοκρατία και το ασαφές νομοθετικό πλαίσιο δημιούργησε χρέη στην εταιρία, η οποία προβληματιζεται αν θα συνεχίσει τα δρομολόγια... τονίζουν κύκλοι της ΑirGo.
Δεν γνωρίζουμε αν έχουν προσκληθεί οι δήμαρχοι των νησιών μας καθώς και τις θέσεις τους για την μη κατασκευή υδατοδρομίων στα τρία νησιά.

13 σχόλια:

  1. η κατασταση με την δημοτικη αρχη δεν παει αλλο.Ενω οπως γραφει η εφημεριδα βορειες σποραδες η σκιαθος και η αλλονησος ελαβαν μερος 4-5 τουρυστικες εκθεσεις στην ευρωπη και διαφημισαν τις ομορφιες τους οι αρμοδιοι του δημου σκοπελου και συγκεκριμενα ο κ.βασιλουδης ασχολειται μετη διαμαχη του με τη κ.ρεκκα.Κ.Δημαρχε εμας τους σκοπελιτες που ζουμε απο τον τουρισμο δεν μας ενδιαφερουν τα προσωπικα σας.Ελεος πια αφου δεν μπορειτε γιατι δεν φευγετε εσεις και οι αδρα αμοιβομενοι συμβουλοι σας[ΔΕΥΑΣ]κ.λ.π.αυτα τα λιγα προς το παρον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στην Ελλάδα, το υπό διαβούλευση Π.Δ. που αφορά στην «Αδειοδότηση και Λειτουργία Αεροδρομίων επί Υδάτινων Επιφανειών» εκκρεμούσε εδώ και πέντε χρόνια, γεγονός που είχε ως αποτέλεσμα να ματαιωθούν ιδιωτικές επενδύσεις τουλάχιστον 100 εκατ. ευρώ, με ότι αυτό συνεπάγεται για την οικονομία μας.

    Ελληνοκαναδός επιχειρηματίας, που αποπειράθηκε να φέρει υδροπλάνα το 2004, απέτυχε και μετά από προσπάθειες 5 ετών αναχώρησε με ζημιές 25 εκατ. ευρώ.

    Θα είναι πραγματικά κρίμα να δούμε άλλη μια εταιρεία (ArGo Airways) να αναχωρεί εξαιτίας της ελληνικής γραφειοκρατίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα υδροπλάνα είναι ένα νέο μεταφορικό μέσο που ταιριάζει απόλυτα στη γεωμορφολογία της χώρας. Η αξία της χρήσης υδροπλάνων είναι η οικονομικά θετική και πρακτικά αποτελεσματική πρόσβαση στα νησιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΥΔΑΤΟΔΡΟΜΙΑ

    Αναρτήθηκε στις 26 Μαρτίου 2010 σε δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση στην ιστοσελίδα της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (www.hcaa.gr ή www.ypa.gr) το σχέδιο προεδρικού διατάγματος με θέμα την αδειοδότηση και λειτουργία αεροδρομίων επί υδατίνων επιφανειών, το οποίο αποτελεί αντικείμενο εργασίας της Επιτροπής Υδατοδρομίων που έχει συστήσει το Υπουργείο Υποδομών, Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων.

    Η δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση λήγει την 15η Απριλίου 2010.

    Σύμφωνα με το άρθρο 4. παρ. 1. του σχεδίου του Π.Δ., άδεια λειτουργίας Υδατοδρομίου δύναται να χορηγηθεί σε φυσικό πρόσωπο, σε νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου, σε οργανισμό τοπικής αυτοδιοίκησης Α΄ ή Β΄ βαθμού, σε νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου και σε ενώσεις προσώπων.

    * Η λειτουργία Υδατοδρομίου μας αφορά άμεσα και ως δήμος Σκοπέλου οφείλουμε να προετοιμάσουμε από τώρα τον φάκελο με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, ώστε να είμαστε έτοιμοι για την υποβολή της αίτησης όταν το Π.Δ. δημοσιευτεί στο ΦΕΚ.

    * Οφείλουμε επίσης να συμμετέχουμε στην παρούσα δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση, καταθέτοντας ψήφισμα του Δημοτικού Συμβουλίου Σκοπέλου με τις προτάσεις μας.

    Ενημερώνω το αναγνωστικό σας κοινό ότι αύριο Τρίτη 6.4.2010, στην τακτική συνεδρίαση του Δ.Σ., θα φέρω την πρότασή μου εκτός ημερήσιας διάταξης.

    Δήμητρα Ρέκκα
    Ανεξάρτητη δημοτική σύμβουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εμείς που ζούμε από τον τουρισμό,τι κάναμε για να έχει ο Δήμος την οικονομική δυνατότητα να συμμετάσχει στις τουριστικές εκθέσεις του εξωτερικού.Είμαστε εντάξη στις υποχρεώσεις μας,έχουμε καταβάλλει στο ταμείο του Δήμου,το παρεπιδημούντων,το τέλος χρήσης κοινοχρήστου χώρου,για την πλατεία που χρησιμοποιούμε.Γιατί χωρίς αυτό το χώρο δεν θα ασχολούμασταν με τον τουρισμό, θα είμασταν ή ναυτικοί ή αγροτές.
    Σε μια συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου,άκουσα, ότι ειπώθηκε, ότι οι οφειλές προς το Δήμο από τους επαγγελματίες ανέρχονται πάνω από 500.000 χιλιάδες ευρώ.
    Ξέρετε σε πόσες τουριστικές εκθέσεις θα συμμετείχε ο Δήμος με αυτά τα χρήματα,πόσα έργα θα γίνονταν για την τουριστική ανάπτυξη του τόπου, και τι παροχές θα προσέφερε στις παραλίες για να πάρουμε το βραβείο της "Γαλάζιας Σημαίας".
    Το μόνο που με προβληματίζει είναι.Γιατί ο Δήμος δεν βάζει πρόστιμα;Γιατί δεν μαζεύει τα τραπεζοκαθίσματα των κακοπληρωτών;Γιατί δεν προχωράει σε κατασχέσεις για να εισπράξει τα οφειλόμενα;
    Ετσι και αλλιώς,ανίκανους τους ανεβάζουν,ανίκανους τους κατεβάζουν.
    Να δουν τότε ποιοι είναι οι ανίκανοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ο Αλέξανδρος Καρ.5 Απριλίου 2010 στις 4:33 μ.μ.

    Στο εξωτερικό η αδειοδότηση των υδατοδρομίων ολοκληρώνεται μέσα σε διάστημα 70 ημερών και οι ενδιαφερόμενοι φορείς (Νομαρχίες, ΟΤΑ, κλπ) πρέπει να πιέσουν την κυβέρνηση προς αυτήν την κατεύθυνση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Επιπροσθέτως, τα υδροπλάνα συμβάλλουν:
    1. Στη δημόσια υγεία & διακομιδή ασθενών
    2. Στην αντιμετώπιση φυσικών καταστροφών
    3. Στη χορήγηση ανθρωπιστικής βοήθειας
    4. Στη δημόσια τάξη και ασφάλεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πέρασαν πέντε χρόνια και το ΠΔ ακόμα εκδίδεται εξαιτίας της ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑΣ αλλά και των ΕΝΣΤΑΣΕΩΝ που υπέβαλαν συνεχώς η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας και το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας για να αποσαφηνιστούν θεσμικά ζητήματα.

    Το προεδρικό διάταγμα που έρχεται πέντε χρόνια μετά από τα υδροπλάνα και ενώ τα περισσότερα από αυτά έχουν φύγει (βλέπε AIR SEA LINES) προβλέπει μεταξύ άλλων τη διαδικασία αδειοδότησης.

    Οι πτήσεις σε όλη την Ελλάδα σταμάτησαν οριστικά πέρυσι το καλοκαίρι, καθώς δεν προχωρούσε η αδειοδότηση υδατοδρομίου στην περιοχή της Αθήνας.

    Εμείς οι κάτοικοι των Βορείων Σποράδων είμαστε «τυχεροί» που υπάρχει ακόμα η ArGo Airways, αν και προσπαθεί να επιβιώσει κάτω από αντίξοες συνθήκες. Ας βοηθήσουμε να μην εγκαταλείψει τα νησιά μας.

    Τα υδροπλάνα φέρνουν νέα δεδομένα στη τουριστική αγορά και ιδιαίτερα σε αυτή των μικρών νησιών, από τα οποία είναι αποδεκτά. Ας μην χάσουμε ακόμα μια ευκαιρία. Από τον τουρισμό ζούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. βεβαιως και πρεπει ο δημος να βαζει προστιμα και γενικως να εισπρατει τα οφειλομενα απο τους σκοπελιτες αλλα οχι επιλεκτικα.Μπορει καποιος αρμοδιος της ΔΕΥΑΣ να μαςπει ποσα τελη χρωστουν ορισμενοι ξενοδοχοι τη στιγμη που ολοι οι κατοικοι πληρωνουν αυξημενα τελη αποχευτεσης κατα 114% εδω και δυο χρονια΄΄πριν την εναρξη λειτουργειας του βιολογικου.αυτο ηταν καραμπινατη παρανομια τη στιγμη που μιλαμε για ανταποδοτικα τελη.ο δημος μπορει να παρει τις οφειλες αλλα δεν θελει.Μην ξεχνατε οτι ερχονται εκλογες.Εξαλλου το προεκλογικο τους συνθημα ηταν ΕΜΕΙΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν ξέρω αν χάλασε ή όχι ο βιολογικός καθαρισμός , αν χάλασε θα γίνει, το ότι έπεφταν τα λήμματα ακατέργαστα 20 μέτρα από την χαδούλα για 20 χρόνια δεν ενόχλησε κανέναν ?
    Το γκρέμισμα πίσω από την Παναγίτσα του πύργου που για 8 χρόνια χάσκει και το έχουν φωτογραφίσει όλοι οι επισκέπτες της Σκοπέλου δεν ενοχλεί κανένα ? Για να έχουμε τουρισμό πρέπει να έχουμε και τουριστική συνείδηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. pefto apo ta sinefa afto pou diabazo kai afto pou akousa proxtes sto dimotiko simboulio tou dimou skopelou otan briskomoun stin skopelo gia tis giortes tou pasxa diladi na simetexi o dimos skopelou me 10 % gia agora metoxon gia tin eteria ARGO oste na boithithi i eteria mexri to kalokairi....!!!!!(kai meta ti ginete.... mipos idate ton panai?) afta einai geleia pragmata as ipothesoume pos to kefalaio einai 3.000.000 epi 10 % einai 300.000 euro pou tha ta bri o dimos kai an pragmati ta exi giati den kanei ton dromo gia tin amoudia tou KASTANI i gia to kommati afto pou exi mini na pigeni sta monastiria tou prodromou kai tis agias barbaras kai genika olo to odiko diktio pou einai PANAGIA MOU !!!gemato lakoubes

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ακόμα κι αν φέρει τέτοια πρόταση ο δήμαρχος, μη φοβάσαι, δεν θα την ψηφίσουν. Αφού δεν έχει την πλειοψηφία…
    o Παραπολιτικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ευχαριστούμε το blog που ανέδειξε το πρόβλημα και ενημερωθήκαμε έγκαιρα. Το αναγνωστικό σας κοινό μπορεί να δει τη συμμετοχή του δήμου Σκοπέλου στη δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση, στην ιστοσελίδα της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, στη σελίδα που ανήρτησε με τα ΣΧΟΛΙΑ.

    Να ευχαριστήσουμε επίσης την κ.Καρβέλη, η οποία επιλήφθηκε προσωπικά της άμεσης σύνταξης και προώθησης του ψηφίσματος στην ΥΠΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.