Σελίδες

Τετάρτη 28 Απριλίου 2010

Οι εκπαιδευτικοί μας, τέκνα της ανάγκης...

...και ώριμα τέκνα της οργής
Σταματήστε επιτέλους να τα βάζετε με τους εκπαιδευτικούς και βρεθείτε αυτές τις δύσκολες ώρες στο πλευρό τους, γιατί σε μεγάλους αγώνες του παρελθόντος αυτοί υπήρξαν μπροστάρηδες όντας ακόμη φοιτητές. Να σας θυμίσω τους αγώνες των φοιτητών της φιλοσοφικής στα πιο δύσκολα χρόνια του παρελθόντος. Κι αργότερα τους αγώνες των αδιόριστων και την αγωνία των ωρομίσθιων τώρα, που πολλές φορές στερούνται εδώ στα νησιά ακόμα και την παρουσία της οικογένειάς τους γιατί για οικονομικούς λόγους δεν μπορούν να ταξιδέψουν για να τους δουν, ή τη δύσκολη θέση που βρίσκονται όταν ζητούν από τους οικείους να τσοντάρουν στο ενοίκιο ή στα έξοδά τους εδώ στα νησιά μας.

Χώρια όλα τα άλλα, που ξεχνάμε, πως όλες οι διακρίσεις στις ανώτερες σχολές των παιδιών μας οφείλονται σε μεγάλο μέρος της δουλειάς τους εδώ στα νησιά μας, χώρια που πολλές φορές βάζουν και το κεφάλι τους στο ντορβά όταν παραβλέπουν την διδακτέα ύλη για να αφυπνίσουν τη συνείδηση των παιδιών και να τα καταστήσουν σκεπτόμενα άτομα γιατί όπως έλεγε ο μεγάλος δάσκαλος Δημήτρης Γληνός, «Η μόρφωση δεν είναι ζήτημα γνώσης, είναι ζήτημα ζωής».
Πάντα ήμουν της γνώμης ότι τους εκπαιδευτικούς μια χώρα πρέπει να τους έχει στους υψηλότερα αμειβόμενους και να τους κατατάξει στους πνευματικούς της έτσι όπως τους αξίζει για να αφοσιωθούν ολοκληρωτικά στους μαθητές τους αφού ως ένα σημείο παίζουν μεγάλο ρόλο στη διαμόρφωση ενός μελλοντικού ενήλικα που κι εκείνος με τη σειρά του θα παίξει καθοριστικό ρόλο στην πορεία της χώρας ψηφίζοντας και συμμετέχοντας ενεργά στα πολιτικά δρώμενα. Όταν όμως ένας εκπαιδευτικός δεν είναι απελευθερωμένος από τα προβλήματα της επιβίωσης, όταν δεν έχει να πληρώσει τους λογαριασμούς του ή το ενοίκιό του όπως συμβαίνει συνήθως, πως να αφοσιωθεί ολοκληρωτικά στη δημιουργία του που είναι η καθοριστική πορεία των μαθητών του και στη μόρφωση και στη ζωή... Συνήθως οι εκπαιδευτικοί κάνουν υπέρβαση και παραβλέπουν όλα αυτά τα ζωτικά προβλήματα και προχωρούν στο λειτούργημά τους. Τουλάχιστον πρέπει να  σεβόμαστε τους αγώνες τους και τη δυναμική συμμετοχή τους στην κοινωνία μας γιατί απαξιούν τα προσωπικά τους προβλήματα μπροστά στο μέλλον των παιδιών μας και συγχρόνως έχουν το σθένος να αγωνίζονται. Ποιος άλλος δημόσιος υπάλληλος έχει αυτό το σθένος...
Η παραπάνω αγανάκτηση ξεκίνησε γιατί άκουσα κάποιους να λένε ότι οι εκπαιδευτικοί μόνο για τα οικονομικά τους συμφέροντα αγωνίζονται, ποτέ για καλύτερη παιδεία, ποτέ για καλύτερη εκπαίδευση...
Mίνα Πούλιου

12 σχόλια:

  1. ... οι εκπαιδευτικοί μόνο για τα οικονομικά τους συμφέροντα αγωνίζονται, ποτέ για καλύτερη παιδεία, ποτέ για καλύτερη εκπαίδευση...

    Δυστυχως ομως Μ.Π.αυτή είναι η αλήθεια, οι εξαιρέσεις άλλωστε επιβεβαιώνουν το κανόνα. Μόνο το συμφέρον τους κοιτούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είμαι σίγουρη πως δεν έχετε ιδέα για το τι αγώνιζονται οι εκπαιδευτικοί ούτε για το τι κάνουν για τους μαθητές
    Όσο για αυτό που ασπάζεστε και εσείς οτι ''οι εκπαιδευτικοί μόνο για τα οικονομικά τους συμφέροντα αγώνιζονται,ποτέ για καλύτερη παιδεία,ποτέ για καλύτερη εκπαίδευση...'',πιστεύω πως εξ ιδίων κρίνετε τα αλλότρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι διορισμένοι εκπαιδευτικοί που κάνουν ιδιαίτερα τα κάνουν για το καλό των μαθητών ή για να τα κονομήσουν? Γιατί δε φροντίζουν να κανουν καλυτερο μάθημα για να μη χρειαζονται ιδιαίτερα. Τα κόκαλα του μακαρίτη Γληνού που αναφέρεστε θα τρίζουν γιατι σα μέλος του πολιτικού γραφείου του ΚΚΕ αποκλείεται να ενεκρινε τα ιδιαίτερα μαθήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητή μαθήτρια μία ομάδα καθηγητών του ΠΑΜΕ υποκινούν την αναταραχή στη παιδεία και τα μέλη του ΠΑΜΕ έχουν γραμμένα στα παλιά τους τα παπουτσια το μέλλον σας. Μόνο το συμφέρον τους κοιτάνε. Προχθές μια άλλη ομάδα του ΠΑΜΕ σαμποταρησε τον τουρισμό. Αυτή ειναι η στρατηγική του Κόμματος να προκαλειται παντου και πάντα αναταραχή. Τα Κομμουνιστικα ιδεολογήματα και καθεστώτα εχουν καταρρεύσει εδώ και 20 χρόνια. Εχουν απομείνει κάποιοι γραφικοί αποκομμένοι από τη συγχρονη πραγματικότητα που πιστευουν οτι η επανασταση θα ξεκινήσει από τη Ελλάδα, αλλοι πάλι ακόμη πιο γραφικοί πιστεύουν οτι αυτή θα ξεκινήσει απο τη Σκόπελο. Ασε λοιπόν τους "αγωνίστες της τσεπης τους" να "αγωνίζονται" και φροντισε να μπεις σε καμιά σχολη της προκοπής γιατι ο ανταγωνισμός στη πραγματική ζωή ειναι αδυσώπητος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιατί ρίχνετε το φταίξιμο πάντα στους εκπαιδευτικούς ?? Αν έχετε παιδία ρωτήστε τα πόσο εμείς τους διευκολίνουμε να κανούν οχι καλό μάθημα, άπλα μάθημα. Ισως αν δεν απαξιώνατε τόσο το σχολίο τότε και εμείς να μην το κάναμε. Λέτε για τα ιδιαίτερα. Εσείς βάζετε τα παιδία σας να κάνουν ιδιαίτερα, εσείς τα πληρώνετε, και μετα εσεις κατηγορείτε και τους εκπαιδευτικούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φρόντισε να μπεις σε καμιά μα καμιά σχολή της προκοπής για να μείνεις άνεργη και να ζεις με τα χρήματα τις οικογένειάς σου.Βολέψου και εσύ όπως βολευτήκαμε και εμείς και μας έκοψαν τα φτερά πριν ακόμη ξεκινήσουμε.
    Να που μας κατάντησαν τα βολέματα και τα σώπα μη μιλάς καλά είσαι,εσύ δεν έχει καμιά δουλειά άσε τους άλλους να βγάλουν το φίδι από την τρύπα.
    Αν αυτά που γίνονται σήμερα,γίνονταν πριν από 20 χρόνια τώρα δεν θα κινδύνευε ούτε ο 13ος μισθός,ούτε ο 14ος. Θα αμοιβόμασταν όπως αμοίβονται στην Ευρώπη και δεν θα τους είχαμε ανάγκη.
    Μόνο η φωνή μας έμεινε δεν θα μας την κόψουν και αυτή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Aν μάθαινε το παιδί μου αυτά που επρεπε στο σχολείο δε θα χρειαζόταν ιδιαίτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αν το παιδί σου ήθελε να μάθει πραγματικά γράμματα δεν θα χρειαζόταν το φροντιστήριο.Οι παλαιότεροι δεν είχαμε τέτοιου είδους πολυτέλειες και όμως κάναμε ότι μπορούσαμε.Σε διακόσια φροντιστήρια και αν το στείλεις δεν πρόκειται να κάνεις τίποτα εάν δεν το θέλει το ίδιο και αν δεν βάλει ένα σκοπό στη ζωή του.Το σχολείο δεν είναι μόνο η δίοδος για ένα αβέβαιο Πανεπιστήμιο.Αλλά όπως το κατάντησε το σύστημα τα παιδιά δεν ξέρουν ούτε πότε γιορτάζονται τα Χριστούγεννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δηλαδή κύριε Ανώνυμε 1:11 πιστεύετε πως όποιος προσπαθεί για ένα καλύτερο μέλλον είναι γραφικός και αποκομμένος από την σύγχρονη πραγματικότητα ?? Επιτρέψτε μου να διαφωνήσω γιατί και εγώ θα κάνω οτι πέρναει από το χέρι μου για ένα καλύτερο μέλλον για μας και για τις επόμενες γενιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜ ΤΖΩΡΤΖΗΣ29 Απριλίου 2010 στις 11:23 π.μ.

    ΠΟΛΛΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΗΠΩΣ ΚΑΠΙΟΥ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ ΕΜΕΙΝΕ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΒΡΗΚΑΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΜΕΣΩ ΤΟΥ BLOG ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΑ ΑΠΟΘΥΜΕΝΑ ΤΟΥΣ?
    ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ!!!.
    ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΦΤΕΛΙΣΤΙΚΟΙ ΕΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ ΚΑΙ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΚΑΙ ΕΛΒΕΤΙΑΣ( ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ!!!)ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ ΔΗΛΑΔΗ ΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΟΡΤΗΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕ ΗΜΕΡΕΣ. ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΤΑ ΒΑΖΕΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΕ ΔΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΞΙΖΟΥΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κύριε Τζώρτζη αυτό που λέτε μπορεί να συμβαίνει, αλλά δεν είναι απαραίτητα αυτό. Ολοι προσπαθούν να αποποιηθούν την ευθήνη, όποιον ρωτήσεις <> θα απαντήσει οχι εγώ οι αλλοι. Ολοι είμαστε συνυπεύθηνοι για την τωρινή κατάσταση των πραγμάτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΧΥΠΟΨΙΕΣ
    Ανύποπτες λέξεις
    πάνε κι έρχονται
    μέσα σε ευθείες και πλάγιες προτάσεις,
    πονηρές προθέσεις
    γυροφέρνουν
    συνετά ρήματα-ενίοτε και επιρρήματα-
    και φρόνιμες διαθέσεις,
    οι χρόνοι μπερδεύονται,
    αντιπαλεύονται.
    Επί του παρόντος
    μέσα στην τάξη τους
    κάποιοι μικροί πασχίζουν
    να μάθουν γραμματικούς όρους,
    ανυποψίαστοι
    για ύποπτους κανόνες
    άτακτου μέλλοντος.

    Περσεφόνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.