Μέσα στην επόμενη εβδομάδα αναμένεται να επανεξεταστεί, από το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, η πρόταση της Nel Lines για τη δρομολόγηση του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου «Αλκυόνη» στη γραμμή Θεσσαλονίκη, Σκιάθο, Σκόπελο, Αλόννησο και Βόλο, δύο φορές την εβδομάδα και για το χρονικό διάστημα από την 1η Ιουλίου και μέχρι τα τέλη Αυγούστου.
Το πλοίο, όπως ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο εκπρόσωπος της εταιρείας Λύσανδρος Τσιλίδης, έχει 1.100 θέσεις επιβατών και 1.150 ΙΧ αυτοκινήτων. Πρόθεση της επιχείρησης - πρόσθεσε - είναι η διατήρηση της γραμμής και τα επόμενα χρόνια, έτσι ώστε οι Βορειοελλαδίτες να έχουν τη δυνατότητα να αποδράσουν χωρίς να ταλαιπωρηθούν, ούτε να προβούν σε «μεγάλα έξοδα».
Η διαδρομή Θεσσαλονίκη - Σκιάθος με το συγκεκριμένο πλοίο υπολογίζεται σε 4 ώρες και 25 λεπτά. Χρειάζονται, επίσης άλλα 45 λεπτά της ώρας για τη μετάβαση στη Σκόπελο και από εκεί 25 λεπτά για την Αλόννησο. Στη συνέχεια απαιτείται μία ώρα και 45 λεπτά για Βόλο.
ΠΗΓΗ: http://www.naftemporiki.gr
Η Εταιρεία ΝΕΛ θέλει να δρομολογήσει 3 πλοια Σποράδες απο Βολο , Αγιο Κωνσταντίνο, Θεσσαλονίκη και το Συμβούλιο ακτοπλοιάς το αναβάλλει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχει κανείς αντιληφθεί τι γίνεται;
Από τα κυριότερα αποτελέσματα του ΣΑΣ.
Mycat 2 για Σποράδες - ΙΧ + ΕΠΙΒΑΤΕΣ 37 ΚΟΜΒΟΙ (αναβολή)
Παναγία Πάρου για Αγιος Κωνσταντινος Σποράδες - υπερταχυπλοο ΙΧ + επιβάτες (αναβολή)
ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ το Αλκυόνη Θεσ/νίκη - Σποράδες (αναβολή)
τι θα γινει στα επομενα Σ.Α.Σ.; Πιέζει κανείς αρμόδιος για έγκριση των δρομολογίων ή θα εχουμε μονοπώλια;
Γ.Χ.
To Mycat 2 για να δρομολογηθεί το βλέπω λίγο χλωμό μιας και βρίσκεται ακόμη στην αραπιά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα τα 1150 Ι.Χ. που λέει το δημοσίευμα μου φαίνεται αστρονομικό νούμερο για ταχύπλοο. Μάλλον έβαλαν έναν άσο παραπάνω.
Διαβάσαμε πάλι το δημοσίευμα της «Ναυτεμπορικής» και λέει 1.150 ΙΧ! Μάλλον ο δαίμων του τυπογραφείου έβαλε την ουρίτσα του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστούμε για την επισήμανση
Την άλλη εβδομάδα λογικά θα ξέρουμε τι θα γίνει.
ΑπάντησηΔιαγραφή