Ενημέρωση στους συγκεντρωμένους απεργούς έκανε η εκπαιδευτικός κα Κέρυ Ραμαντάνη, για θέματα που αφορούν την εκπαίδευση, και τα οποία, όπως υποστήριξε, είναι ενταγμένα μέσα στο γενικότερο πλαίσιο της επίθεσης, που δέχεται σήμερα ο ελληνικός λαός από την πλουτοκρατία, με κύριους εκφραστές την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και τα αστικά κόμματα.
Η κα Ραμαντάνη είπε: «Οι συγχωνεύσεις – καταργήσεις σχολείων αποτελούν έγκλημα σε βάρος της μόρφωσης των παιδιών μας.
Μετά την άγρια επιδρομή στο λαϊκό εισόδημα, τη φορολεηλασία, την κατεδάφιση του Ασφαλιστικού συστήματος, το πολυνομοσχέδιο για το “νέο σχολείο” της αμάθειας...
και των χορηγών, ήρθαν στη δημοσιότητα τα σχέδια του Υπουργείου Παιδείας για καταργήσεις ή συγχωνεύσεις σχολείων.
και των χορηγών, ήρθαν στη δημοσιότητα τα σχέδια του Υπουργείου Παιδείας για καταργήσεις ή συγχωνεύσεις σχολείων.
Πιο συγκεκριμένα, η ηγεσία του ΥΠΔΒΜ προχωράει σε «πογκρόμ» κατάργησης σχολείων, με πρόσχημα “την ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης, την αξιοποίηση των υποδομών και την εφαρμογή καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας, την παιδαγωγική λειτουργία των σχολείων”.
Για ποια παιδαγωγική μιλάει το Υπουργείο Παιδείας; Την παιδαγωγική του σχολείου της αγοράς, της ταξικής διαφοροποίησης, της επέλασης των χορηγών, της κατάρτισης και των δεξιοτήτων, της σχολικής διαρροής. Την παιδαγωγική αυτή, την απορρίπτουμε!
ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΓΟΝΙΟΣ, ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ. Πρόκειται για συνέχιση της βάρβαρης, αντεργατικής πολιτικής που, στο όνομα της καπιταλιστικής κρίσης στήνει στο εκτελεστικό απόσπασμα ό,τι έχει να κάνει με τις λαϊκές ανάγκες. Ειδικά, το επιχείρημα της κυβέρνησης, πως καταργεί διθέσια και τριθέσια σχολεία, δήθεν για παιδαγωγικούς λόγους, αποτελεί πρόκληση. Πρόκειται για πλήρη αντιστροφή της πραγματικότητας! Ας αναρωτηθούν οι εργαζόμενοι: γίνεται αυτοί που ρημάζουν τη ζωή της λαϊκής οικογένειας, να νοιάζονται για τη μόρφωση των παιδιών της; Επιδιώκουν να στοιβάξουν τα παιδιά, σε πολυδύναμα σχολεία, που θα παράγουν μαζικά ευέλικτους, καταρτίσιμους εργαζόμενους, σχολεία που θα μπορούν να προσελκύουν χορηγούς.
Αυτό θέλουν με τις καταργήσεις των σχολείων.
Η απόφαση αυτή, από κοινού με την κατεύθυνση για 25αρια-30αρια τμήματα, το δραματικό περιορισμό των διορισμών, τη γενίκευση των ελαστικών σχέσεων εργασίας θα έχει δραματικές συνέπειες, στην ήδη υποβαθμισμένη μόρφωση των παιδιών του Λαού μας. Χορηγοί θα μπαινοβγαίνουν στα σχολεία, ανταλλάσσοντας τα ψίχουλα που θα πετούν με το δικαίωμά τους να καθορίζουν οι ίδιοι το αναλυτικό πρόγραμμα (δηλώσεις Διαμαντοπούλου, σχέδιο για τη διοικητική δομή της εκπαίδευσης). Επίθεση δηλαδή, τόσο στη τσέπη των εργαζόμενων-γονιών, όσο και στα μυαλά των μαθητών.
Ταυτόχρονα, ανοίγει περαιτέρω ο δρόμος για απολύσεις εκπαιδευτικών με πρόσχημα πάντα, πως όταν δεν υπάρχει αντικείμενο εργασίας, μονιμότητα δεν υφίσταται (υποχρεωτικές αποσπάσεις εκπαιδευτικών από περιοχή σε περιοχή, π.χ.Θεσσαλονίκη, Θεσσαλία, κ.α.).Η νέα πρόταση της κυβέρνησης για την «Αναδιοργάνωση της διοικητικής δομής του εκπαιδευτικού συστήματος» θα ολοκληρώσει το έγκλημα!
Σκόπιμα, οι συνδικαλιστικές ηγεσίες ΟΛΜΕ-ΔΟΕ αποκρύπτουν την πραγματική ουσία των καταργήσεων και στέκονται αποκλειστικά στην οικονομική πλευρά του ζητήματος, που ασφαλώς υπάρχει. Δίνουν, έτσι συγχωροχάρτι, με άλλα λόγια στήριξη, στην στρατηγική του κεφαλαίου και στην κυβέρνηση, γιατί ακριβώς συμφωνούν με το σχολείο της αγοράς. Αρωγοί σε αυτή την προσπάθεια των ΔΟΕ-ΟΛΜΕ για τη συσκότιση της ταξικής πραγματικότητας στην εκπαίδευση ήταν και είναι οι δυνάμεις του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ και των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ. Για παράδειγμα στην προηγούμενη αλλά και στη νέα εισήγηση της ΟΛΜΕ για τις Γενικές Συνελεύσεις κάνουν γαργάρα με ό,τι έχει σχέση με το σχολείο της αγοράς, την επιχειρηματικότητα στην εκπαίδευση, τις κατευθύνσεις της ΕΕ για το περιεχόμενο της γνώσης και της μόρφωσης, το σύστημα πρόσληψης των εκπαιδευτικών, κ.α.
Πρέπει να σημάνει ξεσηκωμός. Από κοινού εκπαιδευτικοί, γονείς, ταξικά συνδικάτα, να κάνουν δική τους υπόθεση και αυτή τη μάχη.
Απορρίπτουμε
• Τη νέα διοικητική δομή
• το νέο ολοήμερο σχολείο
• τη διαφοροποίηση του προγράμματος στο επίπεδο της Περιφέρειας και του σχολείου-τις συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων
Διεκδικούμε
Σύγχρονα δημόσια σχολεία με μαζικούς μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών.
Καμία τάξη πάνω από 20 μαθητές.
Παλεύουμε για
Κατάργηση της επιχειρηματικής δράσης στην παιδεία- Αποκλειστικά δημόσια δωρεάν ενιαία παιδεία για όλους
Δίχρονη υποχρεωτική Προσχολική Αγωγή - Ενιαίο δωδεκάχρονο υποχρεωτικό σχολείο, χωρίς ταξικές και φυλετικές διακρίσεις - Δημόσιες δωρεάν επαγγελματικές σχολές και Ενιαία Ανώτατη Εκπαίδευση
Πάλη για την παιδεία και τον εκπαιδευτικό των σύγχρονων λαϊκών αναγκών!»
ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΠΟΥ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟΨΗ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ,ΤΙ ΠΡΟΤΙΝΕΤΕ ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ?ΔΕ ΒΛΕΠΩ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ...ΤΥΧΑΙΟ?ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ!
ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΟΝΟ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΞΕΦΡΑΣΕ Η Κ. ΡΑΜΑΝΤΑΝΗ ΠΙΟ ΠΑΝΩ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΙΠΕ: «Οι συγχωνεύσεις – καταργήσεις σχολείων αποτελούν έγκλημα σε βάρος της μόρφωσης των παιδιών μας.
Μετά την άγρια επιδρομή στο λαϊκό εισόδημα, τη φορολεηλασία, την κατεδάφιση του Ασφαλιστικού συστήματος, το πολυνομοσχέδιο για το “νέο σχολείο” της αμάθειας... και των χορηγών, ήρθαν στη δημοσιότητα τα σχέδια του Υπουργείου Παιδείας για καταργήσεις ή συγχωνεύσεις σχολείων.
ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΛΛΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΣΕ ΜΙΑ ΥΓΙΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΑΥΞΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΑΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ (ΦΥΛΑΚΕΣ) ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΙ. ΕΔΩ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ. ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΟΣΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕΛΕΑΡ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΟΡΗΓΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ ΑΔΙΑΦΟΡΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ. ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΦΟΡΟΛΕΗΛΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΗ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ, ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΙΣΘΩΝ ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΤΗ ΝΕΚΡΩΣΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ, ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ, ΕΦΟΡΙΑ, ΗΜΙΥΠΕΘΡΙΟΥΣ Κ.Λ.Π. ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟΥΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΝΕΕΣ ΠΤΕΡΥΓΕΣ ΦΥΛΑΚΩΝ.
ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ (Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ) ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ; (συνέχεια στο επόμενο σχόλιο)
(συνέχεια από το προηγούμενο)
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟ ΛΕΕΙ ΚΑΘΑΡΑ: Επιδιώκουν να στοιβάξουν τα παιδιά, σε πολυδύναμα σχολεία, που θα παράγουν μαζικά ευέλικτους, καταρτίσιμους εργαζόμενους, σχολεία που θα μπορούν να προσελκύουν χορηγούς.
ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΗ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΚΕΠΤΕΣΤΑΙ.
ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΥΣ «ΕΥΕΛΙΚΤΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΙΜΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ¨» ΘΑ ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ «ΧΡΗΣΤΙΚΗ» ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ «ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ» ΓΝΩΣΗ, ΔΗΛΑΔΗ ΓΝΩΣΗ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΙΣΟΕΙΔΗΚΕΥΜΕΝΟΣ ΕΡΓΑΤΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΜΕ ΜΙΣΘΟ ΠΕΙΝΑΣ. (592 ΜΕΙΚΤΑ) ΚΑΙ ΜΕ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΩΡΑΡΙΟ. (ΕΦΙΑΛΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΦΟΥ ΘΑ ΨΑΧΝΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ 3 ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΠΕΡΑ) .
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΟ ΛΟΓΟ ΤΗΣ Κ. ΡΑΜΑΝΤΑΝΗ;
ΒΕΒΑΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΤΑΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΗΓΕΣΙΕΣ ΤΩΝ ΟΛΜΕ-ΔΟΕ. ΟΙ ΕΝ ΛΟΓΩ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ (ΠΑΣΟΚ-Ν.Δ.) ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ. ΙΣΩΣ ΦΑΝΤΑΖΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΝΑ ΦΟΡΑΕΙ ΤΟ ΦΡΑΚΟ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ Η ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΠΑΛΙΚΑΡΟΥ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΜΕΙΒΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΠΑΧΥΛΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ. ΙΣΩΣ, ΓΙΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΠΟΤΕ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
ΘΕΣΕΙΣ Η Κ. ΡΑΜΑΝΤΑΝΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ;
ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΣΗ ΤΟ: Διεκδικούμε
σύγχρονα ΔΗΜΟΣΙΑ σχολεία ΤΟΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ;
ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΣΗ ΤΟ: Διεκδικούμε μαζικούς ΜΟΝΙΜΟΥΣ διορισμούς εκπαιδευτικών ΤΟΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ;
ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΣΗ ΤΟ: Καμία τάξη πάνω από 20 μαθητές ΤΟΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ;
ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΑ: Παλεύουμε για
Κατάργηση της επιχειρηματικής δράσης στην παιδεία- Αποκλειστικά δημόσια δωρεάν ενιαία παιδεία για όλους
Δίχρονη υποχρεωτική Προσχολική Αγωγή - Ενιαίο δωδεκάχρονο υποχρεωτικό σχολείο, χωρίς ταξικές και φυλετικές διακρίσεις - Δημόσιες δωρεάν επαγγελματικές σχολές και Ενιαία Ανώτατη Εκπαίδευση
ΤΟΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ;
Ας πούμε την αλήθεια στον εαυτό μας: Θέσεις είναι, αλλά………..
Οι θέσεις αυτές για να γίνουν πραγματικότητα, απαιτείται ένας άλλος προσανατολισμός στην κοινωνία και στο κράτος. Ένας προσανατολισμός που θα υπηρετεί το λαό και όχι το μεγάλο κεφάλαιο μρ ταυτόχρονη έξοδο από την Ε.Ε. και το ΝΑΤΟ. Μία οικονομία προσανατολισμένη στις ανάγκες του εργαζόμενου που είναι και ο παραγωγός του πλούτου που θα στηρίζεται στο πέρασμα των βασικών τομέων της παραγωγής στο κράτος και στον κεντρικό σχεδιασμό κάτω από τον έλεγχο των εργαζομένων. Μια τέτοια λαϊκή οικονομία θα έχει ανάγκη μία παιδεία στην υπηρεσία του εργαζόμενου και όχι των κεφαλαιοκρατών χορηγών.
Αν τώρα όλα αυτά είναι απόψεις και θέσεις του ΠΑ.Μ.Ε. τις απόψεις του οποίου εκφράζει η ΚΕΡΗ, ε ναι λοιπόν. Όλοι οι εκπαιδευτικοί ας πάμε με το ΠΑ.Μ.Ε. Δεν βλέπω άλλο δρόμο……
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΣΚΟΠΕΛΟΥ
ΕΠΙ ΘΗΤΕΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΧΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΛΑΙΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΔΕΥΑΣ.ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΘΟΥΝ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΕΥΑΣ ??? ΜΟΝΟ ΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ???
ΑπάντησηΔιαγραφή