Σελίδες

Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

Mία άδικη δίωξη...

και οι βαθύτεροι στόχοι της
Πανεργατικό Αγωνιστικό Μέτωπο (ΠΑΜΕ)
Τοπική συσπείρωση των εργαζομένων της Σκιάθου
Ενημέρωση-Καταγγελία προς όλο τον εργαζόμενο ελληνικό λαό, σχετικά με την υπόθεση της διεξαγόμενης Ε.Δ.Ε. εις βάρος της Διευθύντριας του Γυμνασίου Σκιάθου, κας Κατερίνας Κουρκούμπα.
Οι διοικούντες τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας (Δ.Δ.Ε) εδώ και 4 μήνες επιμένουν σε μια υπόθεση "πειθαρχικής δίωξης" εναντίον της διευθύντριας του Γυμνασίου Σκιάθου, κας Κατερίνας Κουρκούμπα, μιας εκπαιδευτικού που υπηρετεί με συνέπεια και απαράμιλλο δημοκρατικό...
ήθος τη δημόσια εκπαίδευση στο νησί μας τα τελευταία περίπου 30 χρόνια.
Αφορμή για αυτή την ιστορία, που το τελευταίο δίμηνο (Φλεβάρης-Μάρτης 2011) έλαβε τη μορφή "Ένορκης διοικητικής εξέτασης"(ΕΔΕ) που παράγγειλε ο Διευθυντής της Δ.Δ.Ε. Μαγνησίας σε μια διμελή επιτροπή εκπαιδευτικών από το Βόλο, ήταν η διαφωνία μεταξύ της κυρίας Κουρκούμπα και των διοικούντων τη ΔΔΕ σχετικά με τη λειτουργία των 4 τμημάτων της Α' Γυμνασίου στο Γυμνάσιο της Σκιάθου. Οι διοικούντες, οι οποίοι σήμερα "ελέγχουν" τη διευθύντρια του Γυμνασίου Σκιάθου, ισχυρίζονται ότι αυτή παραβίασε κάποιους νόμους και δεν πειθάρχησε σε εντολή του προϊσταμένου του Β' Γραφείου, αφού δεν συνέπτυξε τα 4 τμήματα σε 3 το μήνα Δεκέμβριο του 2010, δηλαδή στη μέση της σχολικής χρονιάς.
Όμως,μια απλή προσεκτική εξέταση των γεγονότων αποδεικνύει ότι στο ζήτημα, για το οποίο διεξάγεται σήμερα αυτή η ΕΔΕ, η διοίκηση της ΔΔΕ Μαγνησίας αδικεί τη διευθύντρια του Γυμνασίου Σκιάθου, με γενικότερο στόχο να τρομοκρατήσει όλους τους εκπαιδευτικούς και να τους αναγκάσει να γίνουν τα πειθήνια όργανα της αντιλαϊκής πολιτικής της κυβέρνησης, μιας πολιτικής που σκοπό έχει να διαλύσει τη δημόσια Παιδεία και να μετατρέψει σε πανάκριβο εμπόρευμα την υπόθεση της μόρφωσης των παιδιών του λαού μας.
Στην πραγματικότητα, η διοίκηση της ΔΔΕ, κινούμενη εναντίον της κυρίας Κουρκούμπα προσπαθεί να αποποιηθεί δικές της σοβαρές και απαράγραπτες ευθύνες, για προβλήματα λειτουργίας που παρατηρήθηκαν στο Γυμνάσιο Σκιάθου στο διάστημα Οκτωβρίου-Νοεμβρίου 2010.
Τα πραγματικά γεγονότα της υπόθεσης είναι καταπέλτης εναντίον όσων προσπαθούν να «διώξουν» την κυρία Κουρκούμπα.
1. Από τις πρώτες μέρες της έναρξης του σχολικού έτους 2010-2011οι ίδιοι οι διοικούντες τη ΔΔΕ ενημέρωσαν την κυρία Κουρκούμπα ότι θα έχει τη δυνατότητα, με βάση την τροποποίηση ισχύοντος ως τότε σχετικού νόμου, να λειτουργήσει το Γυμνάσιο Σκιάθου με 4 τμήματα στην Α’ τάξη. Τη διαβεβαίωσαν ότι θα στείλουν και το σχετικό έγγραφο εντός των ημερών.
Στις 13-9-2010 και εφόσον δεν είχε ακόμη έρθει το επίσημο έγγραφο, η διευθύντρια του Γυμνασίου Σκιάθου -με βάση την κείμενη ως τότε νομοθεσία- και το συνολικό αριθμό των μαθητών που είχαν εγγραφεί στην Α' τάξη και ήταν 84, στέλνει προς τον προϊστάμενο του Β' Γραφείου της ΔΔΕ πρόγραμμα λειτουργίας της Α’ Γυμνασίου με 3 τμήματα. Την επόμενη ημέρα έστειλε και τον σχετικό πίνακα των εγγεγραμμένων μαθητών. Έχοντας ξανά την προφορική διαβεβαίωση των ανωτέρων της ότι μπορεί να λειτουργήσει με 4 τμήματα την Α’ τάξη, προχωρεί για τις αμέσως επόμενες μέρες στη δοκιμαστική λειτουργία των 4 τμημάτων και τα λειτουργεί για λίγες μέρες με προσωρινό πρόγραμμα.
2. Στις 21-9-2010 στάλθηκε από τη ΔΔΕ Μαγνησίας το αναμενόμενο έγγραφο στη διευθύντρια του Γυμνασίου, το οποίο όριζε ότι, με αριθμό μαθητών πάνω από 81, το Γυμνάσιο της Σκιάθου, όπως και κάθε άλλο Γυμνάσιο της Ελλάδας, μπορεί να λειτουργήσει με 4 τμήματα. Την ίδια εκείνη μέρα οι μαθητές της Α' Γυμνασίου μειώνονται στους 83, λόγω της μετεγγραφής ενός παιδιού. Εντούτοις, το όριο για τη λειτουργία των 4 τμημάτων τηρείται απολύτως, σύμφωνα με το έγγραφο της Δ.Δ.Ε. Μαγνησίας.
3. Με βάση το έγγραφο της ΔΔΕ η διευθύντρια του Γυμνασίου συνεννοείται με τη διοίκηση, στέλνει δυο φορές ονομαστικούς πίνακες των εγγεγραμμένων μαθητών της Α' Γυμνασίου και με δεδομένο ότι τη στιγμή εκείνη το σχολείο διέθετε το αναγκαίο προσωπικό, αποφασίζει την οριστική δημιουργία 4 τμημάτων με σκοπό την κατά το δυνατόν καλύτερη παροχή της γνώσης στους μαθητές, διευκολύνοντάς τους μάλιστα με το χωρισμό αυτό και στην παρακολούθηση των μαθημάτων των ξένων γλωσσών.
Στις 23-9-2010 στέλνει στον προϊστάμενο του β' γραφείου το ωρολόγιο πρόγραμμα λειτουργίας του Γυμνασίου με 4 τμήματα στην Α' τάξη. Από πλευράς του προϊσταμένου δεν εκφράζεται καμία αντίρρηση και το Γυμνάσιο Σκιάθου αρχίζει να λειτουργεί κανονικά με 4 τμήματα. (Σήμερα οι διευθύνοντες τη Δ.Δ.Ε. Μαγνησίας καμώνονται τους ανήξερους για όλα αυτά. Πλην, όμως, τα έγγραφα τους διαψεύδουν).
4. Στις αρχές Οκτωβρίου, περίπου, και ενώ απομένει -ουσιαστικά- μόνο η κάλυψη της θέσης του καθηγητή της Ιταλικής γλώσσας, ώστε να εξακολουθήσουν τα μαθήματά τους οι μαθητές που είχαν διδαχτεί κανονικά αυτή τη δεύτερη ξένη γλώσσα την προηγούμενη σχολική χρονιά, προκύπτει η απόφαση της Δ.Δ.Ε. Μαγνησίας να μετακινήσει στο Βόλο για ορισμένες ημέρες της εβδομάδας κάποιους από τους καθηγητές του Γυμνασίου Σκιάθου, πράγμα που προκαλεί αναστάτωση, γιατί απαιτούσε αλλαγή του προγράμματος. Η κυρία Κουρκούμπα και ομόφωνα ο Σύλλογος των Διδασκόντων καθηγητών υποστηρίζουν προς όφελος της ομαλής και αδιατάρακτης λειτουργίας του νησιωτικού αυτού σχολείου και ενόψει του επερχόμενου χειμώνα, ότι κάθε σχετική μετακίνηση καθηγητή από τη Σκιάθο, πρέπει να γίνεται με εξολοκλήρου αναπλήρωσή του. Η Δ.Δ.Ε. Μαγνησίας, όμως, έχει εντελώς διαφορετική άποψη για το θέμα. Ειδικά στην περίπτωση της καθηγήτριας της Τεχνολογίας, την οποία μετακινούν στο Βόλο, οι διοικούντες τη Δ.Δ.Ε. όχι μόνο δεν φροντίζουν για την αντικατάστασή της, αλλά ενημερώνουν ότι απουσιάζει για πολλές εβδομάδες από το Γυμνάσιο του νησιού μας, στο διάστημα Οκτωβρίου-Νοεμβρίου, επειδή τής χορηγούνται νομίμως συνεχόμενες άδειες. Παράλληλα, στρέφονται εναντίον της κυρίας Κουρκούμπα και ...ζητούν από αυτήν εξηγήσεις για τη μετακίνηση της καθηγήτριας, την οποία οι ίδιοι αποφάσισαν! Στο Βόλο συγκλήθηκε επί τούτου σχετική συνεδρίαση του Π.Υ.Σ.Δ.Ε. Μαγνησίας (δηλαδή, του υπηρεσιακού συμβουλίου των καθηγητών), χωρίς καν να έχουν ενημερώσει την κυρία Κουρκούμπα για το θέμα αυτής της συνεδρίασης. Σκοπό του είχε να «επιπλήξει» τη διευθύντρια του Γυμνασίου Σκιάθου!
5. Η διευθύντρια του Γυμνασίου αλλάζει το πρόγραμμα, ώστε να εξυπηρετηθούν οι μετακινούμενοι για ορισμένες ημέρες στο Βόλο, ενώ το ζήτημα της Τεχνολόγου παραμένει ανοιχτό ως τον Νοέμβριο, όταν τελικά η ΔΔΕ Μαγνησίας αποφασίζει να ρυθμίσει το ζήτημα, υποχρεώνοντας την καθηγήτρια να υπηρετεί επί δύο μέρες της εβδομάδας στο Γυμνάσιο Σκιάθου και κρατώντας την τις υπόλοιπες μέρες στο Βόλο.
Εκτός από τις ώρες του μαθήματος Τεχνολογίας που χάθηκαν για τα παιδιά της Σκιάθου τον Οκτώβριο -Νοέμβριο 2010, η καθυστερημένη επιστροφή της Τεχνολόγου -και με τους όρους που έγινε- προκάλεσε νέα αλλαγή του προγράμματος, άρα και νέα αναστάτωση στους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς του Γυμνασίου Σκιάθου. Η προστριβή που δημιουργήθηκε στις αρχές Οκτωβρίου για το θέμα αυτό σήμανε και την αρχή της σημερινής στάσης των διοικούντων τη ΔΔΕ έναντι της κυρίας Κουρκούμπα, η οποία απλώς υπερασπίστηκε την ομαλή λειτουργία του σχολείου. Τότε δεν υπήρχε ακόμη η παραμικρή υποψία για το τι επρόκειτο να επακολουθήσει στο ζήτημα των τμημάτων της Α' Γυμνασίου. Όσο για την τοποθέτηση καθηγητή των Ιταλικών, αυτή δεν έγινε ποτέ, παρ' όλες τις επανειλημμένες διαβεβαιώσεις της ΔΔΕ Μαγνησίας, ότι θα ρυθμίσει σύντομα το ζήτημα.
6. Στις 14-10-2010 η Δ.Δ.Ε. Μαγνησίας χορηγεί άδεια κύησης σε καθηγήτρια φιλόλογο του Γυμνασίου Σκιάθοθ και οι διοικούντες διαβεβαιώνουν τη Διευθύντρια του Γυμνασίου, την ΕΛΜΕ Μαγνησίας και τον Πρόεδρο του Συλλόγου Γονέων ότι πολύ σύντομα και με δεδομένο ότι οι φιλόλογοι του Γυμνασίου Σκιάθου έχουν όλοι συμπληρωμένο το προβλεπόμενο διδακτικό τους ωράριο, θα αποσταλεί φιλόλογος στη θέση της αδειούχου.
Από τότε και για ένα περίπου μήνα, παρ' όλες τις αιτήσεις της διεύθυνσης του Γυμνασίου Σκιάθου και τις δικές της διαβεβαιώσεις, η Δ.Δ.Ε. Μαγνησίας δεν απέστειλε φιλόλογο, με αποτέλεσμα την απώλεια πολλών διδακτικών ωρών σε τμήματα του σχολείου, συμπεριλαμβανομένων και τμημάτων της Α' Γυμνασίου.
7. Περί τα μέσα Νοεμβρίου 2010, και ενώ το Γυμνάσιο βρίσκεται στην "τελική ευθεία" πριν τη λήξη του Α' τριμήνου, καθώς οι μαθητές εξετάζονται με σχετικά διαγωνίσματα ενόψει της βαθμολογίας του τριμήνου, η διοίκηση της ΔΔΕ Μαγνησίας αρχίζει να προσανατολίζεται στη "λύση" της ...συγχώνευσης των 4 τμημάτων της Α' τάξης σε …3 (τρία)!
Ως «επιχείρημά» της η Δ.Δ.Ε. επικαλείται το γεγονός, ότι από τους 83 εγγεγραμμένους μαθητές της Α' τάξης οι δέκα δεν παρακολουθούν τα μαθήματά τους συστηματικά.
Στις σχετικές απόψεις του προϊσταμένου του β' γραφείου, που προσανατολίζεται στη συγχώνευση, η κυρία Κουρκούμπα υπενθυμίζει ότι στο Γυμνάσιο Σκιάθου, λόγω της ύπαρξης πολλών αλλοδαπών μαθητών, παρατηρείται συχνά το φαινόμενο κάποιοι από αυτούς να μη φοιτούν συστηματικά, αλλά κατά διαστήματα, καθώς οι οικογένειές τους μετακινούνται σε αναζήτηση εργασίας. Κανένας σχετικός νόμος δεν προβλέπει τη διαγραφή των μαθητών που εγγράφονται κάθε Σεπτέμβριο, αν έχουν απουσίες. Η τελική εκτίμηση της φοίτησής τους γίνεται κάθε Μάιο, πριν τις εξετάσεις και είναι γεγονός ότι κάθε χρόνο υπάρχουν ορισμένοι τέτοιοι μαθητές, που αν και έχουν πολλές απουσίες επανέρχονται στο σχολείο το τελευταίο διάστημα του έτους, έστω κι αν το ξέρουν ότι έχει "χαθεί η χρονιά" τους από απουσίες. Ουδείς διαγράφεται, βάσει του νόμου.
Ταυτόχρονα, τονίζει στον προϊστάμενο τη νέα γενική αναστάτωση που πρόκειται να δημιουργηθεί αν γίνει συγχώνευση τμημάτων τη στιγμή κατά την οποία οι μαθητές πρέπει να εξεταστούν και να βαθμολογηθούν. Με ποιο κριτήριο θα εξετάζονταν και θα βαθμολογούνταν όσοι από τους μαθητές είχαν χάσει τόσες ώρες φιλολογικών μαθημάτων, εξαιτίας της μη αναπλήρωσης της φιλολόγου από τη Δ.Δ.Ε.;
Η διευθύντρια με πλήρη γνώση της κατάστασης των μαθητών της φετινής Α' Γυμνασίου, καθώς ενημερώνεται συνεχώς από τους διδάσκοντες καθηγητές για τις σοβαρότατες ελλείψεις στον τομέα κατανόησης της ελληνικής γλώσσας πολλών αλλοδαπών μαθητών της Α’ τάξης -και μάλιστα των τμημάτων που η Δ.Δ.Ε. άφησε χωρίς φιλόλογο επί εβδομάδες- επισημαίνει στη ΔΔΕ τι θα σήμαινε στην περίπτωση του Γυμνασίου του νησιού μας για όλους τους μαθητές η συγχώνευση των τμημάτων : πλήρη αποσυντονισμό των τμημάτων και πρακτική αδυναμία όλων των μαθητών να αποδώσουν σωστά στα μαθήματά τους.
Ζητά εκ νέου την κάλυψη του κενού της φιλολόγου και αναλαμβάνει η ίδια προσωπικά με την υπευθυνότητα που τη διακρίνει τη διδασκαλία ορισμένων επιπλέον του προγράμματός της ωρών φιλολογικών μαθημάτων στα τμήματα όπου υπάρχει το κενό.
8. Στις 30-11-2010 η κυρία Κουρκούμπα ενημερώνει για τις προτάσεις της ΔΔΕ τη σύσκεψη του Συλλόγου Καθηγητών και του Συλλόγου Γονέων. Η κοινή και ομόφωνη απόφαση όλων των φορέων είναι σαφής: Καμία συγχώνευση δεν εξυπηρετεί την προσπάθεια των μαθητών της Α' Γυμνασίου να κατακτήσουν τα απαραίτητα γνωστικά εφόδια.
9. Στις 10-12-2010 η κυρία Κουρκούμπα λαμβάνει ένα έγγραφο από τον προϊστάμενο του Β' Γραφείου της ΔΔΕ με τη διατύπωση: "Παρακαλείσθε όπως προβείτε στη σύμπτυξη των τμημάτων της Α' τάξης από 4 σε 3". Ερμηνεύει, όπως και η ίδια πολλές φορές έχει εξηγήσει, τη διατύπωση αυτή ως εκ νέου πρόταση του Γραφείου, γραπτή τούτη τη φορά, και όχι ως δεσμευτική εντολή. Με δικό της έγγραφο στις 13-12-2010 εξηγεί εκ νέου τις δυσχέρειες που προκύπτουν από μια τέτοια συγχώνευση τμημάτων στις συνθήκες της φετινής Α' Γυμνασίου.
Ο Σύλλογος των Διδασκόντων καθηγητών του Γυμνασίου Σκιάθου, όταν ενημερώνεται για το θέμα εγκρίνει σχεδόν με απόλυτη ομοφωνία την ανιδιοτελή στάση αρχών της Διευθύντριας και εκδίδει σχετική Πράξη. Στο σημείο αυτό αξίζει να τονίσουμε το γεγονός ότι ούτε οι καθηγητές θα είχαν κάποιο προσωπικό ιδιοτελές κίνητρο από τη μη σύμπτυξη των τμημάτων. Αν αυτά συμπτύσσονταν σε τρία ορισμένοι από αυτούς είναι σίγουρο ότι θα είχαν ορισμένες διδακτικές ώρες λιγότερες στο πρόγραμμά τους.
Το Σχολικό Συμβούλιο που συνέρχεται στις 14-12-2010, με τη συμμετοχή του ίδιου του Δημάρχου της Σκιάθου, των καθηγητών, των γονέων και των εκπροσώπων των μαθητών αποφασίζει ομόφωνα ότι η τοπική μας κοινωνία είναι κατηγορηματικά αντίθετη σε οποιαδήποτε συγχώνευση των τμημάτων του σχολείου μας στα μέσα της σχολικής χρονιάς. Ο Δήμαρχος Σκιάθου συντάσσει σχετικό Υπόμνημα και το παραδίδει τόσο στη Δ.Δ.Ε. Μαγνησίας, όσο και στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Θεσσαλίας.
10. Μπροστά στη συνεπή αυτή στάση αρχών της διευθύντριας του Γυμνασίου Σκιάθου, στάση που τιμά κάθε συνεπή μαχόμενο εκπαιδευτικό, η Δ.Δ.Ε. Μαγνησίας αφενός αναγκάστηκε να καλύψει το κενό της φιλολόγου, διαθέτοντας στο Γυμνάσιο Σκιάθου φιλόλογο του Λυκείου Σκιάθου, η οποία είναι αποσπασμένη στη σχολική βιβλιοθήκη, ενώ διέθεσε στο Γυμνάσιο και καθηγήτρια της Γαλλικής Γλώσσας, η οποία έλαβε ως ανάθεση τη διδασκαλία ωρών στο μάθημα της Ιστορίας. Παράλληλα, όμως, ...κάλεσε την κυρία Κουρκούμπα σε απολογία για "άρνηση εκτέλεσης διαταγής".
Η κυρία Κουρκούμπα απολογήθηκε γραπτώς στις 22-12-2010. Και ενώ μετά την επίσκεψη και επιθεώρηση που πραγματοποίησε στις 10-1-2011 στο σχολείο ο προϊστάμενος του Β' Γραφείου της ΔΔΕ Μαγνησίας, ο ίδιος δήλωσε ενώπιον του Συλλόγου των καθηγητών ότι επιτέλους τα προβλήματα ξεπεράστηκαν, αφήνοντας την αίσθηση ότι το θέμα έληξε εκεί και το Γυμνάσιο Σκιάθου θα αφεθεί επιτέλους να λειτουργήσει απερίσπαστα και δημιουργικά, αιφνιδίως τον Φεβρουάριο κατέφθασε στο Γυμνάσιο Σκιάθου η … "ανακριτική επιτροπή" για να διεξάγει ...ΕΔΕ εις βάρος της κυρίας Κουρκούμπα με εντολή του Διευθυντή Β' /βάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας! Για να «ψαρώσει» μάλιστα τους εκπαιδευτικούς, με πολλή πονηριά (κουτοπονηριά μάλλον, θα λέγαμε!) οι «ανακριτές» αυτοί έγραψαν στα επίσημα έγγραφά τους ότι καλούν μάρτυρες «για την υπόθεση της διευθύντριας κυρίας Κουρκούμπα και εκπαιδευτικών του ίδιου Γυμνασίου»! Έτσι, γενικά και αόριστα! Λες και εκ προοιμίου είναι όλοι οι εκπαιδευτικοί κατηγορούμενοι!!! Και ο νοών νοείτω… Σα δε ντρέπονται …
Είναι δε πασιφανής η πρόθεση όσων διέταξαν αυτή την ΕΔΕ: να τραβήξουν το ζήτημα πολύ μακριά από την πραγματική του ουσία και «διυλίζοντας τον κώνωπα», να ψάξουν να βρουν τυχόν τυπικά ή γραφειοκρατικά σφάλματα στο Γυμνάσιο, (του οποίου έκαναν φύλλο και φτερό τα χαρτιά του!) για να βγουν μετά και να προσάψουν «κακοδιοίκηση» στη διευθύντρια!!!
Έφτασαν στο σημείο οι εντολοδόχοι τους να ζητούν «υπεύθυνες δηλώσεις κηδεμονίας» των μαθητών, δηλώσεις που δεν υπάρχουν πια από δεκαετίες σε κανένα σχολείο της Ελλάδας, βάσει ενός αραχνιασμένου «Βασιλικού Διατάγματος», του …20.6/08-07-1955!!
Πάλι καλά που δεν ζήτησαν και … «πιστοποιητικά κοινωνικών φρονημάτων»!!!
Έφτασαν οι μίζεροι γραφειοκράτες στο κατάντημα να ψάχνουν τα …απουσιολόγια του σχολείου, μήπως και έχει παραλειφθεί καμιά τζίφρα εκπαιδευτικού τους προηγούμενους 6 μήνες!!!! Έφτασαν στον πάτο της μικρόνοιας και της μοχθηρίας…
Μόνο έτσι θα καταφέρουν να δημιουργήσουν εντυπώσεις στους αδαείς. Όμως, ας είναι σίγουροι πως η εργαζόμενη κοινωνία της Σκιάθου τούς έχει πάρει χαμπάρι προ πολλού και δεν θα τους αφήσει να συνεχίσουν την αδικία τους!
Η κυρία Κατερίνα Κουρκούμπα, έδρασε στην υπόθεση αυτή με ύψιστο αίσθημα ευθύνης. Όλοι εμείς οι συμπατριώτες της, που γνωρίζουμε το χαρακτήρα της, την προσφορά της στο νησί, στην μακρόχρονη καρποφόρα θητεία της, είμαστε απολύτως βέβαιοι ότι κανένα απολύτως προσωπικό, ιδιοτελές κίνητρο δεν την οδήγησε στις αποφάσεις της. Στη σκέψη της, όπως πάντα, πρυτάνευσε μόνο το συμφέρον των μαθητών του σχολείου που η ίδια η Πολιτεία τής έχει εμπιστευτεί.
Το Γυμνάσιο Σκιάθου είναι μια σχολική μονάδα η οποία, παρά τα όποια κατά καιρούς προβλήματα λειτουργίας της λόγω ελλείψεων προσωπικού, έχει αναδειχτεί σε μια δημιουργική κυψέλη γνώσης, πολιτισμού και αθλητισμού. Είναι πασίγνωστες στη Μαγνησία και σε όλη την Ελλάδα οι διακρίσεις που έλαβε και λαμβάνει αυτό σχολείο σε πανελλαδικό, αλλά και σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, για την προσφορά των θεατρικών, αθλητικών και περιβαλλοντικών ομάδων του. Η συμβολή της κυρίας Κουρκούμπα και όλων των καθηγητών του σχολείου ήταν ως τώρα καθοριστική στην ανάδειξη του ταλέντου και της θαυμαστής δημιουργικότητας των παιδιών της Σκιάθου.
Για να εξακολουθήσει σταθερά αυτή του την πορεία το σχολείο χρειάζεται να ξαναβρεί την γαλήνη του και την αποτελεσματική βοήθεια των φορέων της Πολιτείας, όπως απαιτεί το Σύνταγμα, οι αγώνες και οι θυσίες του Λαού μας για την Παιδεία, τη Δημοκρατία και τον Πολιτισμό.
Πώς όμως να πράξουν το αυτονόητο καθήκον τους όσοι διορίστηκαν από την πιο αντιδραστική κυβέρνηση των τελευταίων δεκαετιών, για να σαρώσουν τη δημόσια δωρεάν αληθινή Παιδεία, όπως και κάθε δημοκρατική κοινωνική κατάκτηση του Λαού μας; Πώς να πάψουν την εκδικητική παραφορά τους όσοι διορίστηκαν με εντολή να περάσουν «δια πυρός και σιδήρου» το τρισάθλιο μνημόνιο που ξεπουλά τη χώρα και το λαό μας; Πώς να τολμήσουν οι ιθύνοντες της Δ.Δ.Ε. Μαγνησίας να υψώσουν το ανάστημά τους στο Υπουργείο Παιδείας και να απαιτήσουν αυτοί πρώτοι το φθινόπωρο του 2010 το διορισμό του αναγκαίου εκπαιδευτικού προσωπικού, που να καλύψει τις ανάγκες τόσο της Σκιάθου όσο κι όλης της Μαγνησίας, όταν ο σκοπός για τον οποίο βρίσκονται στα πόστα τους είναι να …φιμώσουν κάθε ελεύθερη φωνή;
Το ΠΑΣΟΚ της ύστερης παρακμής δεν έχει πια να ζηλέψει απολύτως τίποτα από τις μεθόδους της χούντας. Μόνο με τον αυταρχισμό μπορεί να περάσει πια την πολιτική του.Γι’ αυτό σήμερα φωνάζει ο κλέφτης, για να φοβηθεί ο νοικοκύρης!
Μόνο ο εργαζόμενος Λαός της Σκιάθου, της Μαγνησίας, της Θεσσαλίας και όλης της Ελλάδας μπορεί τώρα με μαζική κι αποφασιστική κινητοποίηση να σταματήσει αυτή τη βρόμικη υπόθεση που σκαρώθηκε εναντίον της Διευθύντριας του Γυμνασίου Σκιάθου, για να αποκρυβούν οι ευθύνες των διωκτών της.
Το ταξικό συνδικαλιστικό κίνημα απαιτεί από την ΕΛΜΕ Μαγνησίας και την ΟΛΜΕ να κόψει τώρα το βήχα στους αληθινούς φταίχτες! Δεν αρκούν απλές «εκδηλώσεις συμπαράστασης». Γενικευμένη κινητοποίηση τώρα, ώστε οι αληθινοί ένοχοι να πάρουν πίσω την άδική δίωξη. Αλλιώς, σύσσωμος ο εκπαιδευτικός κόσμος, όλος ο εργαζόμενος ελληνικός λαός να απαιτήσει τώρα την άμεση απομάκρυνσή τους από τις θέσεις που κατέχουν.
Το ΠΑΜΕ στη Σκιάθο και σ’ όλη την Ελλάδα θα σταθεί στην πρώτη γραμμή αυτής της μάχης, που είναι αγώνας ζωτικός, για την ίδια τη δημοκρατία, το παρόν και το μέλλον μιας αληθινής Παιδείας του Λαού.
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΙΑΘΟΥ!
Σκιάθος, 30 του Μάρτη 2011

7 σχόλια:

  1. Δεν διάβασα όλο το κείμενο το θέμα είναι μεγάλο. Το συμπέρασμα που έβγαλα είναι ότι αυτή η γυναίκα έχει φωνή και κότσια και θα την φάνε.Όπως έφαγαν αυτούς που πάλευαν για το δίκιο,ακόμα και οι ίδιοι τους, οι δήθεν σύντροφοι. Μπράβο διευθύντρια,έχεις δίκιο και ήσυχη την συνειδησή σου. Μια παροιμία λέει ότι "η συνείδηση είναι το ποιό μαλακό μαξιλάρι"
    Αυτό ισχύει για τους μικρόψυχους και τους βολεμένους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ν.Σκλάβου είπε: ως εκπαιδευτικός αυτής της χώρας έδωσα ένα όρκο τον οποίο παλεύω να τηρώ χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είμαι αλάνθαστη, όπως και όλοι μας νομίζω. Το σημαντικό είναι να συνειδητοποιούμε τα λάθη μας και να προχωρούμε δημιουργικά με στόχο την καλυτέρευση της "δωρεάν" δημόσιας παιδείας.Προσωπικά ντρέπομαι εάν στον χώρο μας συμβαίνουν τέτοια περιστατικά φίμωσης και αποθάρρυνσης κάθε δημιουργικής φωνής τη στιγμή που εμείς (όχι όλοι δυστυχώς)προσπαθούμε μέσα από τα μαθηματά μας(έκθεση, ιστορία..)αλλά και με την στάση ζωής μας να διαπλάσουμε ελεύθερες και ολοκληρωμένες προσωπικότητες που με εφόδιο την γνώση και το ήθος τους να μπορούν να ανταπεξέλθουν σε κάθε δυσκολία που τους περιμένει.Ευχαριστώ για την αναλυτική ενημέρωση και εκφράζω την αμέριστη συμπαράστασή μου στην διευθύντρια (αν και δεν την γνωρίζω προσωπικά).Να ξέρει ότι αποτελεί (ή θα έπρεπε τουλάχιστον να αποτελεί) παράδειγμα προς μίμηση προς όλους εμάς τους νεώτερους μετά από τόσο φαεινό εκπαιδευτικό βίο τριάντα χρόνων στα νησιά μας, στα οποία ανέκαθεν οι διορισθέντες αποφεύγουν να υπηρετήσουν τη θέση τους και ζητούν με κάθε τρόπο αποσπάσεις. Και ευτυχώς αυτό δεν ισχύει για όλους τους δασκάλους μας γιατί από πολλούς "ξένους" δασκάλους μάθαμε και εμείς ως μαθητές αυτών των "δυσπρόσιτων" νησιών γράμματα καισυνεχίζουν να μαθαίνουν και σήμερα. Ευχαριστώ για την φιλοξενία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΣΤΑΦΙΛΟΣ .Ι. ΣΠΟΡΑΔΙΤΗΣ31 Μαρτίου 2011 στις 9:48 μ.μ.

    ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΙΕΡΟ Η ΘΥΣΙΑ ! ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κυρία ΣΚΛΑΒΟΥ συμφωνώ μαζί σας αλλά έχω μία
    απόρια ποια λύση θα προτείνατε για την απαλοιφή
    της παραπαιδείας?Καθώς πως βοηθάτε εσείς για τη "ΔΩΡΕΑΝ" παιδεία??????????????
    Εξαιρετική όντως η επιστολή σας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΣΤΟ ΠΡΩΣΟΠΩ ΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΧΤΥΠΑΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΩΜΑΙ ΝΑ ΜΑΧΟΜΑΙ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητέ/η g68
    θα κάνω μία έρευνα - διασταύρωση και μετά θα δημοσιεύσω το σχόλιό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το ΠΑΜΕ ενδιαφέρεται μόνο για τα μέλη του; Όταν στο παρελθόν διώχθηκαν και απειλήθηκαν άλλοι δημ. υπάλληλοι με το φόβητρο του "εισαγγελέα" δεν άκουσα καμιά φωνή συμπαράστασης.
    Μάλλον έχουμε πολλούς γιαλαντζί ευαίσθητους!
    Γράφτηκε σε άλλο ποστ αλλά είναι δυστυχώς αλήθεια.... οτι από καθρέφτες πάσχουμε, αυτοί μας λείπουν για να αποκτήσουμε συναίσθηση και συνείδηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.