Στο
λιμάνι του Πειραιά (ακτή Βασιλειάδη)
βρίσκεται φουνταρισμένο το «Εξπρές
Σκιάθος», σύμφωνα με φίλους από το μεγάλο
λιμάνι. Αυτό σημαίνει, λαμβάνοντας υπόψη
την ακινησία τού Σαββάτου, ότι πλοίο
στη γραμμή Σποράδες – Βόλος μπορεί να
έχουμε από την Κυριακή.
Μπα; δεν πιστευω φίλε μου για Κυριακή. Μάλλον απο Τριτη-Τετάρτη θα ειναι εδω. Αμα σας αρεσει,,,,αμα δεν σας αρεσει ......να πατε αλλου
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν υπάρχει περίπτωση Κυριακή Δευτέρα έχει 9-10 μποφόρ
ΑπάντησηΔιαγραφήΦαντάζομαι ότι η εταιρεία ενημερώνεται για τον καιρο δεν μπορει ... Οπότε πλοίο απο Τρίτη η Τετάρτη ... Πάμε στοίχημα ;;;
Προτείνω στην Hell enic seaways να το δρομολογεί μια φορά την βδομάδα (και πολύ είναι). Ποιος έχει χρήματα να ταξιδεύει εκεί που έχουν φτάσει τα εισιτήρια?
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια το Αθήνα-Σκόπελος τα έξοδα έχουν φτάσει σε εξευτελιστικά επίπεδα.
~7 ε το ταξί σπίτι - Κτελ (αν μένεις σχετικά κοντά)
28 ε το κτελ βόλου
5 ε το ταξί κτέλ - λιμάνι βόλου
50 ε το δελφίνι
5 ε το ταξί απο το λιμάνι ....
και αν πιείς κ εναν καφε στον Βόλο να το το 100 άρικο.
Όλα αυτά χ2 αν θες να γυρίσεις πίσω. Αν το βάλουμε κάτω και το μετρήσουμε με τα πρόσφατα δεδομένα ... 200 ε = 1/3 του βασικού μισθού.
200 ε = σχεδόν 2/3 του επιδόματος ανεργίας.
και μην απαντήσει κανένας - πάρε το πλοίο- γιατί πλοίο δεν υπάρχει!
Άρα λοιπόν κάτσε στ'αβγα σου, άσε τα ταξίδια και παρακάλα μην αρρωστήσεις εσύ ή κάποιος οικείος σου.
ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟΝ ΠΑΤΟ!!! ΚΑΘΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΤΕ ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΒΛΟΓΚ ΚΑΘΗΣΤΕ ΝΑ ΦΩΝΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΦΑΤΕ ΚΑΛΑ....ΚΑΘΗΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΕ ΑΛΛΗΛΟΥΣ.... ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΙΠΕ ΣΕ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΒΛΟΓΚ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ,ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΕΤΣΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ ΤΟΥ ,,ΤΙΤΑΝΙΚΟΥ,, ΚΑΙ ΤΟΥ ,,COSTA CONCORDIA,, ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΒΟΥΛΙΑΞΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ. ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΠΡΟΒΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΣΕ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΜΗΠΩΣ ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟΝ ΑΓΟΥΔΗΜΟ? ΠΟΥ ΣΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕ ΚΑΙ ΚΑΠΝΙΖΕ ΤΗΝ ΠΟΥΡΑΚΛΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΑΒΕΡΤΟ? ΚΑΘΕΙΣΤΕ... ΔΕΣΤΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ......ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!!
ΔιαγραφήΑς αιτηθούν (παρακαλέσουν ταπεινά) οι 3 δήμαρχοι μειωμένα εισιτήρια σε ανέργους και ευπαθείς ομάδες - δημότες των νησιών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα τόσο δύσκολο είναι?
Περιμένω σχόλιο από ΤΙΓΡΗ.........
ΑπάντησηΔιαγραφήτελικα θα ανεβει ο πηγασος...
ΑπάντησηΔιαγραφήνα δουμε που θα δενει και γιαυτο δεν φταει η εταιρεια εμεις φταιμε που φτιαξαμε λιμανι με προοπικη 5ετιας
που δεν μπορουν ευκοκα να μπαινουν πλοια ανω των 130μετρων
ουτε καν των 125 μετρων οπως ο πηγασος
αραγε με την εκμβαθυνση που εγινε θα μπορει να δεσει στο μεσα λιμανι..
η απο εδω και περα .. ξεκινα η περιπετεια του Αγνωντα?
Γιατι ρε παιδια οι δημαρχοι και οι κατοικοι των τριων νησιων, δεν παλευουν για αγορα δικου τους καραβιου? Νομιζω θα ηταν καλυτερο για ολους!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ τύχη είναι στα χέρια μας. Ας μαζέψουμε λεφτά να πάρουμε ένα καράβι τύπου Σκύρου δικό μας. Δεν είναι δύσκολο πίστη στις δυνάμεις μας θέλει εμπιστοσύνη σ' αυτούς που θα μπούν μπροστά προσπάθεια από όλους μας
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι αγώνα από όλους μας να το στιρίξουμε. Τώρα είναι η ώρα
και αν θέλετε και δρομολόγια κάθε μέρα από Αλόννησο στο Βόλο και τρείς φορές την εβδομάδα από Αγνώντα στο Μαντούδι το χειμώνα μιά ώρα δρόμο θάλασσα για Αθήνα και τότε θά δείτε κόσμο από την προτεύουσα φτηνά και γρήγορα εδώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ σωστός!!!
ΔιαγραφήΕνα αδελφάκι του Αχιλλέα χρειαζόμαστε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν αγοράσουν καράβι οι δήμοι θα βουλιάξει την άλλη μέρα γιατί ποιός θα πρωτοβάλλει τον ψηφοφόρο του μέσα?
ΑπάντησηΔιαγραφήγίνονται αυτά σήμερά? Εμείς θα βάλουμε τα λευτά και αυτοί θα ακολουθήσου εμάς με μία μονο μετοχή ίσα για να πάρουμε τη γραμμή.
Με βάση τον Νόμο 2932/01 και σύμφωνα με τον Κανονισμό 3577/92 (ΕΟΚ), η δρομολόγηση των ακτοπλοϊκών πλοίων στις θαλάσσιες ενδομεταφορές είναι ελεύθερη για τους έλληνες και κοινοτικούς πλοιοκτήτες οι οποίοι δρομολογούν τα πλοία τους σε γραμμές της επιλογής τους, σύμφωνα με την επιχειρηματική τους πρωτοβουλία, ενώ ο ρόλος της Πολιτείας περιορίζεται στο να ελέγχει ότι πληρούνται οι απαραίτητες προϋποθέσεις δρομολόγησης που προβλέπονται, καθώς επίσης και να παρεμβαίνει τόσο για λόγους δημοσίου συμφέροντος όσο και στις περιπτώσεις που οι δυνάμεις της αγοράς δεν μπορούν από μόνες τους να εξασφαλίσουν επαρκές επίπεδο εξυπηρέτησης.
ΑπάντησηΔιαγραφή4. Η δρομολόγηση των πλοίων γίνεται σε ετήσια βάση. Οι πλοιοκτήτριες εταιρείες υποβάλλουν μέχρι την 31η Ιανουαρίου έκαστου έτους δηλώσεις δρομολόγησης των πλοίων για τις γραμμές που επιθυμούν να εξυπηρετούν για την δρομολογιακή περίοδο που ξεκινάει από την 1 Νοεμβρίου του ίδιου έτους και λήγει την 31 Οκτωβρίου του επομένου. Κατ εξαίρεση δύνανται οι πλοιοκτήτες να υποβάλουν δηλώσεις δρομολόγησης και μετά την 31 Ιανουαρίου.
5. Το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής δύναται να παρεμβαίνει στο αναγκαίο μέτρο στις παραπάνω ελεύθερες δρομολογήσεις κατ' εξαίρεση όταν:
α) οι συνθήκες στους λιμένες δεν επιτρέπουν για λόγους ασφάλειας ναυσιπλοΐας και τάξης στη χερσαία ζώνη την ταυτόχρονη εξυπηρέτηση των πλοίων
β) ο προγραμματισμένος χρόνος διακοπής των δρομολογίων παρακωλύει την τακτική παροχή υπηρεσιών στη συγκεκριμένη γραμμή.
6. Για τις γραμμές που οι πλοιοκτήτες με βάση εμπορικά κριτήρια δεν επιλέγουν να εξυπηρετούν εκδίδονται προσκλήσεις και συνάπτονται συμβάσεις ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας με ακτοπλοϊκές εταιρείες, διάρκειας μέχρι και 12 ετών. Για την έκδοση των προσκλήσεων γνωμοδοτεί το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών στο οποίο μετέχουν εκπρόσωποι όλων των εμπλεκομένων στην ακτοπλοΐα επαγγελματικών και κοινωνικών φορέων συμπεριλαμβανομένου και εκπροσώπων της τοπικής και νομαρχιακής αυτοδιοίκησης. (ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΑΝΕ ΟΙ ΤΟΠΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΣΤΟ ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ Η ΟΧΙ)