Σελίδες

Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012

Σκόπελος // Ελλάδα με την πρώτη ματιά

«Σκόπελος, ο νέος μας σύμμαχος στη κρίση»
Η Σκόπελος επανακτά τη θέση που της αξίζει στο τουριστικό χάρτη της Ελλάδας μετά από μια καλά οργανωμένη στρατηγική για την τουριστική προβολή του νησιού. Η τουριστική επιτροπή που για πρώτη φορά δημιουργήθηκε από το Δήμο Σκοπέλου, αποτελούμενη από επαγγελματίες και επιστήμονες του νησιού, εργάστηκαν με επιμονή και ανιδιοτέλεια για την χάραξη της νέας τουριστικής πολιτικής, βασιζόμενη στους εξής άξονες:
Εκπτωτικό πρόγραμμα
«Πάμε Σκόπελο 2012»
Τίθεται σε εφαρμογή το εκπτωτικό πρόγραμμα «Πάμε Σκόπελο 2012» στο οποίο συμμετέχουν οι περισσότερες επιχειρήσεις του νησιού. Το εκπτωτικό πρόγραμμα εξασφαλίζει στους επισκέπτες σημαντικές εκπτώσεις σε όλες τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που μπορούν να μειώσουν σημαντικά το κόστος διακοπών για κάθε ελληνικό νοικοκυριό. Τα ξενοδοχεία ,τα ενοικιαζόμενα δωμάτια και διαμερίσματα, τα ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα και μηχανάκια προσφέρουν κατά τη διάρκεια των μηνών Μάιου – Ιουνίου – Σεπτέμβριου και Οκτωβρίου έκπτωση 30% επί της συναλλαγής. Τα εμπορικά καταστήματα όπως τουριστικά ή παντοπωλεία προσφέρουν έκπτωση καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν 15% επί της αξίας της συναλλαγής. Ενώ οι επιχειρήσεις υγειονομικού ενδιαφέροντος όπως εστιατόρια, καφέ, μπαρ κλπ προσφέρουν έκπτωση 10% επί της συνολική συναλλαγής. Σημαντική έκπτωση 10% όμως προσφέρουν και τα καταστήματα τροφίμων όπως για παράδειγμα παντοπωλεία, οινοπαντοπωλεία καταστήματα παραδοσιακών προϊόντων κλπ.
Αν για παράδειγμα μια τετραμελής οικογένεια θα πλήρωνε 1700€ για να έρθει για επτά ημέρες στη Σκόπελο με αυτοκίνητο και σε ξενοδοχείο με πρωινό, με την εκπτωτική κάρτα οι εκπτώσεις που μπορεί να εξασφαλίσει αγγίζουν συνολικά περίπου 425€, δήλωσε ο Δήμαρχος Σκοπέλου, κ. Γιώργος Μιχελής.
Οι συμβεβλημένες επιχειρήσεις είναι πάρα πολλές και ο κάτοχος της κάρτας θα αναγνωρίζει τα καταστήματα που συμμετέχουν στο εκπτωτικό πρόγραμμα, από ένα σήμα που θα αναρτάτε σε εμφανή σημείο στην είσοδο κάθε επιχείρησης. Επίσης θα μπορεί να ενημερώνετε και από το ιστοσελίδα www.skopelos.gr για τις συμβεβλημένες επιχειρήσεις.
«Επιλογή καινούριο
λογότυπο και σλόγκαν»
Μετά από πολλά χρόνια η Σκόπελος αποφάσισε να διαλέξει ένα καινούριο λογότυπο και σλόγκαν που θα ηγηθεί της τουριστικής καμπάνιας του νησιού, για τα επόμενα χρόνια. Ετσι δημοσιεύθηκε ανοιχτή πρόσκληση υπό μορφή διαγωνισμού με συμβολικό χρηματικό έπαθλο, από την οποία και ψηφίστηκε η τελική επιλογή. «Η συμμετοχή ήταν εντυπωσιακή, οι προτάσεις έφθασαν τις 150 και η επιλογή ήταν ιδιαίτερα δύσκολη ανάμεσα σε αρκετές αξιόλογες προτάσεις. Η τελική επιλογή μας ήταν ομόφωνη απόφαση της τουριστικής επιτροπής. Είμαστε περήφανοι καθώς θεωρούμε ότι διαλέξαμε το πιο αντιπροσωπευτικό λογότυπο και σλόγκαν για τη Σκόπελο που θα ηγηθεί της τουριστικής εκστρατείας του νησιού μας, για τα επόμενα χρόνια» δήλωσε ο κ. Κων/νος Σκούρας, Πρόεδρος της Τουριστικής Επιτροπής.
Το σλόγκαν «Σκόπελος: Ελλάδα με την πρώτη ματιά» ή «Skopelos: Greece at first sight» επιλέχθηκε ανάμεσα σε πολλές αξιόλογες προτάσεις, αφού κρίθηκε περιεκτικό, επικοινωνιακό τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Οι νικήτριες Νίκη Ταμπάκη και Μελίνα Μαλτίσδου από τη Pad Advertising, δήλωσαν: «Σκόπελος. Καταπράσινη, ηλιόλουστη, περιτριγυρισμένη από αμμώδεις παραλίες και τα γαλάζια νερά του Αιγαίου. Η ιδανική μικρογραφία της Ελλάδας. Ένα νησί που συνδυάζει όλα αυτά που χάρισαν στη χώρα μας τη φήμη του ιδανικού τόπου διακοπών. Ένα λογότυπο «μάτι» που φέρνει τη Σκόπελο στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Χρώματα ελληνικά, λιτές γραμμές, καθαρή εικόνα. Ένα μάτι μέσα από το οποίο βλέπουμε τη Σκόπελο και μέσα από τη Σκόπελο, όλη την Ελλάδα.»
Σουπλά για τα ελληνικά
εστιατόρια της Γερμανίας
Έχει ανατεθεί σε ντόπιους καλλιτέχνες ο σχεδιασμός ενός σουπλά, όπου θα διακοσμεί τα τραπέζια εκατό περίπου ελληνικών εστιατορίων στις μεγαλύτερες πόλεις της Γερμανίας. Το σουπλά περιλαμβάνει μία προσφορά για κάθε καλό πελάτη που θα υποδείξει κάθε συνεργαζόμενο εστιατόριο προς την τουριστική επιτροπή. Όλοι οι προτεινόμενοι πελάτες θα εξασφαλίζουν δωρεάν διαμονή στη Σκόπελο, κατά τους μήνες Μάιο και Σεπτέμβριο για πέντε διανυκτερεύσεις. Στόχος αυτού του προγράμματος είναι η προβολή και διαφήμιση της Σκοπέλου προς το γερμανικό αγοραστικό κοινό ως επιθυμητό τουριστικό προορισμό.
Τουριστική Προβολή
εντός και εκτός συνόρων
Φέτος σχεδιάστηκαν και τυπώθηκαν 7 νέα καλαίσθητα θεματικά έντυπα για την τουριστική προβολή της Σκοπέλου. Τυπώθηκαν στα ελληνικά, στα αγγλικά και αυτή τη στιγμή τυπώνονται και στα ρώσικα. «Στόχος μας είναι, να τυπώσουμε τα έντυπα σε περισσότερες γλώσσες για να φτάσουν στα χέρια όλων των εν δυνάμει επισκεπτών του νησιού μας και να είμαστε έτοιμοι για την τουριστική καμπάνια του 2013» δήλωσε ο κ. Σκούρας για τις μελλοντικές προοπτικές των εντύπων. Τα έντυπα σχεδιάστηκαν με βασικό άξονα το καινούριο λογότυπο και χωρίζουν τις πληροφορίες για τη Σκόπελο στις εξής θεματικές ενότητες: «Γενικές πληροφορίες και πρόσβαση/ Ψυχαγωγία και αναψυχή/ χλωρίδα και πανίδα/ οικισμοί/ παραδόσεις και πολιτιστικές εκδηλώσεις / φυσική ομορφιά / τοπικά προϊόντα και γαστρονομία».
Η Σκόπελος έλαβε μέρος φέτος σε τουριστικές εκθέσεις σε όλη την Ευρώπη. Συμμετείχε στις τουριστικές εκθέσεις του Μιλάνου, της Δανίας, της Σερβίας, της Βουλγαρίας, του Βερολίνου και της Νορβηγίας. Αυτή τη στιγμή συμμετέχει στην τουριστική έκθεση της Ρουμανίας και σε λίγες μέρες θα συμμετάσχει στις εκθέσεις της Σουηδίας και της Μόσχας. Στις περισσότερες εκθέσεις η συμμετοχή ήταν δυναμική σε περίπτερα του Ε.Ο.Τ. και της περιφέρειας. Δεν έλειψαν όμως και οι εκθέσεις που η Σκόπελος έδωσε δυναμικά το παρόν με δικά της περίπτερα και events προκειμένου να κάνει τη Σκόπελο ξεχωριστή και επιθυμητό προορισμό στο εξωτερικό.
Λαμβάνοντας υπ’ όψην την γενικότερη οικονομική κατάσταση στη χώρα μας αλλά και τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο Δήμος αυτή την χρονική στιγμή, η καινούρια δημοτική αρχή έχει επενδύσει στον τουρισμό, αναγνωρίζοντας ότι αποτελεί το σημαντικότερο μέσο βιοπορισμού του νησιού. Με τα πενιχρά οικονομικά του Δήμου η τουριστική επιτροπή βασίστηκε στον εθελοντισμό, στην φαντασία, τις χορηγίες των επαγγελματιών και τη δημιουργικότητα για να χαράξει την πολιτική που θα βοηθήσει τη Σκόπελο να περάσει στην πρώτη γραμμή τουριστικών προορισμών τα επόμενα χρόνια.  

68 σχόλια:

  1. τετοια ταχυτητα δεν την περιμενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. να κανουμε την σκοπελο τουριστικη υπερδυναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. παλι καλα που υπαρχετε κ μπορω να κραταω επαφη με το αγαπημενο μου νησι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα,

    Για τον Ιούλιο-Αύγουστο ισχύει ??

    Και κάτι ακόμα, αν δεν αποκτήσουν ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΛΟΓΙΚΕΣ τιμές τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια τσάμπα θα πάει η κατά τα άλλα, αξιόλογη προσπάθεια σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η εκπτωτική κάρτα ισχύει και Ιούλιο-Αύγουστο...
      Για τα ακτοπλοϊκά το βλέπω δύσκολο...

      Διαγραφή
    2. Επανέρχομαι,

      όσες φορές στο παρελθόν φίλοι & γνωστοί μου έχουν ζητήσεις πληροφορίες για το νησί, μόλις ενημερώνονται για τις τιμές των εισιτηρίων, απλά αλλάζουν προορισμό.

      φιλικά

      Διαγραφή
  5. Τί έγινε βρε παιδιά πού είναι τα παπαγαλάκια .....

    Άκρα του τάφου σιωπή στον κάμπο βασιλεύει.
    Λαλεί πουλί, παίρνει σπυρί κι η μάνα το ζηλεύει.
    Τα μάτια η πείνα εμαύρισε στα μάτια η μάνα μνέει
    στέκει ο Σουλιώτης ο καλός παράμερα και κλαίει.
    "Έρμο τουφέκι σκοτεινό, τι σ' έχω 'γώ στο χέρι;
    Οπού συ μου 'γινες βαρύ κι ο Αγαρηνός το ξέρει".

    Συγχαρητήρια, επιτέλους .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίγο παρακάτω θα τα βρεις τα παπαγαλάκια...
      διακρίνονται πανεύκολα

      σε χρώμα μπλε και πράσινο κι αυτά...
      τι οξύμωρο σχήμα στ' άλήθεια !!!

      Διαγραφή
  6. Πολύ «καλός» συνδυασμός logo & slogan.
    -
    Το «καλό», που επιτυγχάνουν οι άλλοι, είναι ένας από τους πάμπολλους λόγους που δημιουργούν πανικό σε δημοτικό σύμβουλο της αντιπολίτευσης. Πανικό που είχε πριν από τις κάλπες και εξακολουθεί να τον διακατέχει ακόμα και σήμερα, σε όλα τα δημοτικά συμβούλια. Ίσως γι’ αυτό το καταψήφισε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλούλι το σλόγκαν. Το λογότυπο θυμίζει λίγο εξτρατεία για το περιβάλλον και δεν μπορώ να το συνδιάσω και συνδέσω με την Σκόπελο.
    Θα μπορούσε κάποιος να το μπερδέψει με της σημαιες των Σιερα Λεονε ή Ουζμπεκισταν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο για αυτές τις αξιόλογες προσπάθειες. Πρέπει όλοι μας, από τους τουριστικούς πράκτορες του νησιού μας, τους ξενοδόχους,τους μαγαζάτορες μέχρι και αυτούς που έχουν ελάχιστα δωμάτια να προσφέρουμε στους τουρίστες καλές τιμές και διάθεση για εξυπηρέτηση. Το μέλλον του νησιού μας είναι ο τουρισμός και δεν πρέπει να το βλέπουμε βραχυπρόθεσμα και κοντόφθαλμα αλλιώς δεν πρόκειται με τίποτα να έχουμε επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ONLY TIME WILL TELL.....ONLY TIME....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θα συμφωνήσω με το λογότυπο με τον φίλο του Μαρ 15 11:08. Ενώ φιλότιμη η προσπάθεια, το σχέδιο είναι τελείως φτωχό, χωρίς να παραπέμπει καθόλου στην όμορφη και καταπράσινη Σκόπελο..! Θα μπορούσε να ταιριάξει σε ένα σωρό άλλους προορισμούς..! Το προηγούμενο με την Παναγίτσα του Πύργου ήταν πολύ πιο συγκεκριμένο για τον τόπο μας και πολύ πιο μοναδικό. Ποιός ήταν υπεύθυνος για την επιλογή του..?? Ποιός κατακρεούργησε τη φαντασία και διάλεξε αυτό το τελείως απρόσωπο σχέδιο...?? Κανονικά, αν ήθελαν οι υπεύθυνοι να δράσουν σωστά, και να μην δέχονται κριτική, να μην έχουν την ευθύνη πάνω τους έπρεπε να βγούν τα υποψήφια σχέδια σε "δημοψήφισμα"....!! Ναι, σε δημοψήφισμα, γιατί για την "εικόνα" του νησιού μας πρέπει να έχουμε όλοι γνώμη και να αποφασιστεί από κοινού...όχι μια ολιγομερής επιτροπή χωρίς φαντασία...κρίμα..!!! Ούτε προσωπικά συμφέροντα έχω, ούτε μέρος στο διαγωνισμό δήλωσα, ούτε ήξερα αυτούς που σχεδίασαν τα λογότυπα, αλλά ούτε σχέση με την αντιπολίτευση έχω...(σε περίπτωση που αναρωτιέστε)...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κάθε προσπάθεια είναι καλή. Οι προθέσεις θεωρώ ακόμα καλύτερες. Δεν με αφορούν οι πολιτικές προτάσεις (έχουν απαξιωθεί πανελληνίως!), αλλά οι στοχευσμένες δράσεις! Για το καλό του ελληνικού τουρισμού, για το καλύτερο μέλλον της Σκοπέλου!!! Καλή επιτυχία.
    Το σλόγκαν - λογότυπο, προσωπικά δε μου άρεσε. Τα βρίσκω και τα δύο φτωχά, απρόσωπα, γενικά και αόριστα. Λείπει η σπιρτάδα, η δροσιά, το κάλεσμα με την πρώτη ματιά. Δε μου εξάπτει την περιέργεια, ούτε την επιθυμία του ταξιδιού.
    Αυστηρή, ίσως με κρίνετε... ή σχολαστική... Είμαι κι από τα δύο. Η γνώμη είναι να εκφράζεται και κάποιοι αρμόδιοι να πέρνουν αποφάσεις... Περί γούστου, πολύς ο λόγος - ανέκαθεν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Θα συμφωνήσω και γω και με την 06.05 και με το(η)ν 03.12. Απο 150 συμμετοχες ήταν η ομόφωνη καλύτερη? Δηλαδή οι αλλες να υποθέσω οτι ήταν σχήματα και φανταστικά λογάκια παιδιών δημοτικου? Οι προσπάθειες ερμηνείας των συμβόλων και των χρωμάτων παραείναι ...σουρεάλ και σε καμιά περίπτωση δεν παραπέμπει στο νησί μας. Η προσπάθεια δημιουργίας μιας ''τουριστικής ταυτότητας ''καλή αλλα όπως σχεδόν ολα τα χαλάμε στη μέση ή στο τέλος. Και εν πάση περιπτώση πως και με τι κριτήρια συστήνεται μια επιτροπή? Ποιός ο λόγος για δημόσια ανακοίνωση απο τη στιγμή που ουτε την επιτροπή γνωρίζουμε ουτε τις διαπιστευσεις ούτε τα κριτήρια αλλα και ούτε τις αλλες 149 δουλειές.Υπήρχαν τρόποι και μεσα απο την εφημερίδα ακόμη για επώνυμη ψηφοφορία του κοινού και τελική απόφαση της επιτροπής .Αλλιώς ας το κανανε απ ευθείας ανάθεση (πρωτόγνωρο? δε νομίζω...) και ουτε γατα ουτε ζημιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα γράψω για μια ακόμη φορά επί του θέματος σλόγκαν-λογότυπου. 'Οπως είπα και πιο πάνω, θα πρεπε ο κάθε Δημότης Σκοπέλου να έχει τη γνώμη και την ευθύνη απόφασης περί του θέματος. Μπορεί μερικοί να θεωρούν ότι το λογότυπο & σλόγκαν ενός προϊόντος ή τόπου, (πόσο μάλιστα τόπου - τουριστικού προορισμού), να είναι απλή απόφαση και κάτι όχι και τόσο σημαντικό ώστε να παρθούν από κοινού αποφάσεις και να γίνει κάποια είδους ψηφοφορία...! Πλανούνται όμως ΟΙΚΤΡΑ..έχουν χτιστεί και γκρεμιστεί "αυτοκρατορίες" λόγου μή αναγνωρισιμότητας των προϊόντων τους..!
      Ας πάρουμε χαρακτηριστικά παραδείγματα κολοσσών όπως η Coca Cola ή το πρόσφατο σλόγκαν και λογότυπο της Μεγάλης Βρετανίας εν όψη των Ολυμπιακών του Λονδίνου....! Νομίζεται ότι οι απόφαση του εκάστοτε σχεδίου πάρθηκε μονονυχτίς από κάποιους που απλά ήθελαν να "ξεμπερδεύουν¨μ'αυτό και να τελειώσουν....???
      Με ποιά δικαιοδοσία, τεχνογνωσία η υποτιθέμενη "επιτροπή" πήρε μια τόσο σοβαρή απόφαση, και απλά μας ανακοίνωσε τα αποτελεσματα...??? Γιατί λοιπόν, εφ'οσον δεν θέλαν να ασχοληθούν περισσότερο, δεν ανέθεσαν και σε άλλους την ευθύνη της απόφασης, και να πάρουν γνώμη και από πάρα πολλούς μορφωμένους ανθρώπους του νησιού μας, που έχουν πάει και δυό βήματα παραπέρα έχουν ζήσει και στις 4 γωνιές του πλανήτη, ώστε να βγεί ένα πιο όμορφο αποτέλεσμα από αυτό που βγήκε....???
      Πρέπει οπωσδήποτε να μας δείξουν αν όχι όλα, αλλά τα περισσότερα από τα σχέδια του logo και συνδυασμού σλόγκαν, και σ'αυτό οι Βόρειες Σποράδες θα πρέπει να βοηθήσουν δειχνοντάς τα στο ιστολόγιό τους...!
      Μια υπεύθυνη απάντηση ως προς αυτό από τον Δήμο δεν θα έβλαπτε...δλδ από ποιούς απαρτίστηκε αυτή η επιτροπή και γιατί δεν έγινε ψηφοφορία κοινού γι'αυτό...????

      Ευχαριστώ

      Διαγραφή
    2. Εμένα πάντως μου θυμίζει περισσότερο εκστρατεία κατά τον καρκίνο του μαστού...!!!

      Διαγραφή
    3. Α μπράβο και λέω και 'γω τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει

      Διαγραφή
  13. Επειδή σε αυτό το νησί όλοι είναι ειδήμων... θέλω να σας θυμίσω οτι όταν επελέγει το green on blue το οποίο αποδείχθηκε πετυχημένο, δεν συνεδρίασε καμία επιτροπή, δεν έγινε καμία ανοιχτή πρόσκληση και επίσης δεν δημοσιεύθηκε ποτέ με κάποιο ξεχωριστό τρόπο. Απλά το είδαμε στα φυλλάδια του τότε Δήμου. Τώρα λοιπόν 11 άνθρωποι που πραγματικά έχουν και την τεχνογνωσία αλλά και την εμπειρία διαλέγουν το καινούριο λογότυπο, και φυσικά όλοι εμείς τους κρίνουμε εξ αποστάσεως. Σας παραθέτω ελεύθερη μετάφραση λοιπόν απο το άρθρο του Paul Rand, ενός απο τους μεγαλύτερους γραφίστες στον κόσμο:

    "Τι κάνει ένα λογότυπο καλό;

    Ένα αποτελεσματικό λογότυπο πρέπει να είναι:
    1. Απλό
    Ένα απλό σχεδιαστικά λογότυπο, επιτρέπει το λογότυπο να είναι ευέλικτο και αξέχαστο. Τα καλά λογότυπα διαθέτουν κάτι το μοναδικό.
    2. Αξέχαστο
    Κοιτάζοντας προσεκτικά πίσω απο την αρχή της απλότητας, είναι το να είναι αξιομνημόνευτο. Ένα απλό λογότυπο μπορεί να είναι αξιομνημόνευτο.
    3. Διαχρονικό
    Ένα επιτυχημένο λογότυπο θα πρέπει να είναι διαχρονικό . Θα είναι διαχρονικό μεσα στα επόμενα 10,20,50 χρόνια;
    4. Ευέλικτο
    Ενα επιτυχημένο λογότυπο θα πρέπει να είναι ικανό να χρησιμοποιειθεί σε πολλά έντυπα, και μορφές. Για το λόγο αυτό το λογότυπο θα πρέπει να σχεδιαστεί σε γραμμική μορφή, ώστε να μπορεί να κλιμακωθεί σε οποιοδήπωτε μέγεθος. ΤΟ λογότυπο θα πρέπει να αναγνωρίζεται τόσο οριζοντίως όσο και καθέτως.
    5. Κατάλληλο
    Είναι επίσης σημαντικό να αναφερθεί οτι το λογότυπο δεν χρειάζεται να δείξει οτι πουλάει η επιχείρηση. Τα λογότυπα των αυτοκινήτων δεν χρειάζεται να δείξουν αυτοκίνητα, ούτε λογότυπα υπολογιστών υπολογιστές κλπ. ΤΟ λογότυπο είναι καθαρά για αναγνώριση.
    http://justcreative.com/2009/07/27/what-makes-a-good-logo/ "
    Ε τον άνθρωπο που έχει σχεδιάσει το λογότυπο της IMB, UPS, κλπ κλπ αξίζει να τον ακούμε ως πιο ειδικό απο εμάς που τα ξέρουμε όλα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σλόγκαν μου άρεσε, το λογότυπο όμως σίγουρα δεν μπορεί να μείνει αξέχαστο, δεν έχει τίποτα που μπορεί να συγκρατηθεί για να γίνει αξιομνημόνευτο.

      Διαγραφή
  14. ...και 'γω λοιπόν πιστεύω ότι το λογοτυπο δεν ανταποκρινεται καθόλου στο νησί της Σκοπέλου...αντιθέτως θα έλεγα ότι ίσως να είναι διαφήμιση οικολογικου απορρυπαντικού. Ούτε και εγώ είμαι ειδικός ούτε εχω σπουδάσει διαφήμιση. Πραγματικά δηλαδή οι υπολοιποι 149 ήταν τόσο χάλια? συμφωνω απόλυτα ότι έπρεπε να γίνει δημοψήφισμα για το λογοτυπο. Συμφωνώ επίσης στο απλό και λιτό όμως θα έπρεπε να λάβουν υπόψην τους ότι η Σκοπελος δεν είναι καθόλου απλή και λιτή.. Το πράσινο της φύσης είναι στην υπερβολή του όπως το γαλάζιο της θάλασσας και του ουρανού. οι ακτές της είναι σαν χειροποιήτη δαντέλα, έχει πάνω απο 300 εκκλησάκια τα σοκακια και τα καλντεριμια της είναι πανεμορφα, οι μυρωδιές του θυμαριού, του βασιλικου το καλοκαιρι, τα παραδοσιακα σπίτια, τα έθιμα και οι παραδοσεις μόνο που έχουν. Αν κάτι απο όλα αυτά φαινεται στο σλογκαν τότε τι να πω...μαλλον είμαι τυφλή... εγώ αλλιώς την ξέρω την Σκοπελο. Και μαλλον είναι πολλοί σαν και μένα.. Τελοσπαντων παρ'όλες τις αντιρρησεις και τις αμφιβολίες μου ελπίζω να πετυχει για το καλό του νησιού....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ φτωχό καθόλου έξυπνο, δυστυχώς, το σλόγκαν και το λογότυπο. Πόσα είπαμε οτι πήρανε οι επιτυχόντες; 1500 ευρώ; Απο που δόθηκαν τα χρήματα; Και όλες αυτές οι εκδηλώσεις περί προβολής της Σκοπέλου με τίνος έξοδα γίνονται; Ελπίζω όχι με τα δικά μου και τα δικά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα αλήθεια; Και με ποιανού λεφτά θέλεις να προβληθεί το νησί; Με των Μυκονιατών ή των Ναξιωτών; Ή μηπως των Ευρωπαίων; Από την αύξηση του τουρισμού ποιος θα επωφεληθεί; Ο Όλι Ρεν;

      Διαγραφή
  16. Ωραίος ο 11:08 !
    Την είδε κανείς την σημαία των χωρών αυτών?
    http://flagspot.net/flags/uz.html
    http://flagspot.net/flags/sl.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλή η παράθεση σου φίλε...τα χρώματα εκεί όντως παραπέμπουν...!!

      Διαγραφή
  17. Συμφωνώ απόλυτα με τον/την Ανώνυμο/η 08:32 και επιθυμώ να συμπληρώσω ότι τέτοιου είδους πρωτοβουλίες με αμφισβητούμενες επιτροπές και "κάτω των περιστάσεων" αποτελέσματα οδηγούν τον κόσμο της Σκοπέλου σε διάσπαση και δυσαρέσκεια. Πολύς λόγος γίνεται για διαφάνεια και βιώνουμε στο πετσί μας τα αποτελέσματα της μη διαφάνειας!... Σε πονηρούς και δύσκολους καιρούς δεν επιτρέπεται να υπάρχει καμία υπόνοια για μη τήρηση των δεόντων...και μια ψηφοφορία ανοιχτή και επώνυμη θα ήταν μια δίκαιη και σοφή λύση. Ακόμα τους εγωισμούς σας δε τους βάλατε στην άκρη; Ακόμα η έπαρση της αυθεντίας και τελειότητας κάνει κουμάντο; ή για άλλη μια φορά θριαμβεύει η προχειρότητα;
    Περιμένω κι εγώ τη δημοσιοποίηση της επιτροπής. Για να καταλάβουμε...κι αν απαρτίζεται από επικοινωνιολόγους, διαφημιστές και άλλους γνώστες του αντικειμένου "λογότυπο - σλόγκαν - επικοινωνία - δράση" τότε θα ζητήσω ταπεινά συγνώμη!!! Ειδάλλως, ας αποφάσιζε ο κόσμος του νησιού με ψηφοφορία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Για τους τουρίστες, έγινε το πρόγραμμα: *Πάμε Σκόπελο 2012*. Για τους ντόπιους θα γίνει κάποιο πρόγραμμα: *Μένουμε Σκόπελο 2012*; Όπως τα βλέπω τα πράγματα με την ανεργία, την ακρίβεια, τα χαράτσια, τους φόρους και την ανασφάλεια που έχουμε, θα σαλτάρουμε. Αν σαλτάρουμε λίγο, πάμε τρελλάδικο. Αν σαλτάρουμε πολύ, πάμε Australia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κύριε Πούλιο,
    Διαβάζοντας κάποια σχόλια της ανάρτησης διακρίνω σε αρκετούς σχολιαστές παντελή άγνοια και ημιμάθεια στο τι πραγματικά είναι ένα "τουριστικό λογότυπο".

    Δεν κατηγορώ τους ημιμαθείς που εκφράζονται με αυτόν τον τρόπο. Τόσα γνωρίζουν οι άνθρωποι, τόσα γράφουν.

    Θα έπρεπε, όμως, η ομάδα της Τουριστικής Προβολής να το είχε προβλέψει και να είχε προηγουμένως εξηγήσει την έννοια του λογότυπου, του brand name ενός τόπου και του destination branding, ώστε να είχαν αποφευχθεί αυτές οι ευτελείς αντιδράσεις από μερικούς αδαείς κατοίκους ενός τόσο όμορφου νησιού.

    Η δουλειά της Τουριστικής Επιτροπής Σκοπέλου πρέπει να είναι από δω και στο εξής να αγαπήσουν οι πολίτες αυτό το σήμα και να γίνουν οι ίδιοι οι καλύτεροι πρεσβευτές του τόπου τους. Επίσης να κληθούν να το χρησιμοποιήσουν όλοι οι φορείς της Σκοπέλου.

    Το λογότυπο είναι πολύ καλό πάντως, με προσωπικότητα. Το μήνυμα που στέλνει είναι επίσης θετικό. Συνολικά κερδίσει τον θεατή και υποψήφιο επισκέπτη, στοχεύοντας πρωτίστως στο συναίσθημα και τη διάθεσή του να περάσει ωραία. Συγχαρητήρια στα κορίτσια που το δημιούργησαν.

    Με εκτίμηση,
    Κ. Παντελιδάκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ..Αγαπητε κύριε Παντελιδάκη δεν ήξερα ότι επειδή δεν έχουμε σπουδάσει διαφημιση είμαστε και αδαεις. το παρακατω αρθρο είναι από την Έρευνα και δημιουργία βάσης δεδομένων για τα χρησιμοποιούμενα slogan και λογότυπα στον τουρισμό
      του Γιάννη Δ. Πατέλλη. Οι Μεσογειακές Χώρες π.χ. θα συμπεριλάβουν ή θα υπονοήσουν την καλοπέραση, τον ήλιο, τα αρχαία, τον πολιτισμό στα slogan, logo και spot τους. Από τα διάφορα διαφημιστικά Spots χωρών, προκύπτει ότι το σενάριο συνήθως και η παρουσίαση είναι κοινή, δηλ. γρήγορα να δείξουν τα αρχαία, τα μνημεία και παράλληλα ότι είναι μοντέρνες χώρες και ότι επισκέπτης θα ζήσει ένα όνειρο, ένα μύθο, μια εμπειρία. Παιδάκια και νέα ζευγάρια είναι τα πιο κοινά σημεία εικόνας, ενώ στα τηλεοπτικά σποτάκια, τα δελφίνια, τα κύματα, η θάλασσα, η παράλια, ο ήλιος, η δύση είναι πανομοιότυπα παντού. Έτσι είτε την θάλασσα, παράλια, είτε τα κύματα και τον ήλιο της Τουρκίας, είτε της Αιγύπτου, αλλά ακόμα και των Μαλβίδων βλέπουμε είναι το ίδιο. Φανταζομαι οτι μάλλον είναι και αυτοί αδαείς.....

      Διαγραφή
  20. Ας δούμε μερικά λογότυπα άλλων τουριστικών προορισμών..
    http://logoblink.com/tourism-logos/

    Τα περισσότερα απο αυτά όταν τα κοιτάς καταλαβαίνεις αμέσως και χωρίς πολύ σκέψη για ποιόν προορισμό πρόκειται, χωρίς να είναι απαραίτητο να ξέρεις το όνομα του προορισμού αφού το λογότυπο παρουσιάζει τα ιδιαίτερα -θετικά- χαρακτηριστικό/α του κάθε τόπου. (Αυστραλία - καγκουρό κλπ). Επίσης είναι μοναδικά και αναγνωρίσιμα
    Στην περίπτωσή μας θα πρέπει το λογότυπο να δημιουργήσει απο μόνο του το χαρακτηριστικό αυτό.
    Γι'αυτό ήταν πετυχημένο το λογότυπο με την Παναγίτσα. Μονόπλευρο μεν αλλά αποτυπώνεται εύκολα δε.
    Το λογότυπο που επιλέχθηκε θα μπορούσε άνετα να συνοδεύεται απο το σλόγκαν "προστατεύω το περιβάλλον κάνω οικονομία στο νερό" ή το όνομα κάποιας μάρκας οικολογικών απορρυπαντικών αλλά σε καμία περίπτωση -κατα τη γνώμη μου- απο κάποιο σλόγκαν για τουριστικό προορισμό που θέλει να γίνει γνωστός.
    Ας μας δείξουν και τα υπόλοιπα που διαγωνίστηκαν. Έστω τα 10. Μπορεί τα υπόλοιπα να ήταν ακόμα χειρότερα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστεύω πως οι περισσότεροι από τους αναγνώστες του blog συμφωνούν μαζί σου, σε όλα όσα αναφέρεις.
      Επίσης είναι πολύ καλή ιδέα να μας δείξουν και τα υπόλοιπα που διαγωνίστηκαν.
      Γιατί να μην το κάνουν άλλωστε;
      Έχουν κάτι να κρύψουν;
      Αν όχι, αυτή θα είναι η επόμενη κίνηση των υπευθύνων...

      Διαγραφή
  21. Κύριε Παντελιδάκη, στο νησί κατοικούμε και άνθρωποι μορφωμένοι και καθόλου αδαείς και ημιμαθείς... Οι εκφράσεις σας περί "Brand name" και "Destination branding" μόνο εντυπωσιασμό θέλουν να προκαλέσουν!... στον αδαή και αμόρφωτο - κατά τη γνώμη σας - κόσμο της Σκοπέλου. Αλλά θα έπρεπε να γνωρίζετε ότι το αστραφτερό περιτύλιγμα δε κρύβει πάντα διαμάντια...αλλά και άνθρακες!...
    Επίσης, λέτε ότι ο ρόλος της Τουριστικής Επιτροπής Σκοπέλου είναι να πείσει τους Σκοπελίτες να αγαπήσουν και να αγκαλιάσουν το σήμα - λογότυπο! Με το ζόρι, αγάπη δεν υπάρχει και δε δύναται! Εξάλλου, αυτός είναι ο ρόλος της Επιτροπής; Έλεος!!! Η Επιτροπή έχει σοβαρή δουλειά να επιτελέσει σε τόσο δύσκολους καιρούς αλλά αρέσκεται να αυτοθαυμάζεται και να αυτοεπαινείται. Και ακόμα χειρότερα να διεκδικεί τον τίτλο της αυθεντίας! Αποφασίζει για μας, χωρίς εμάς! Γιατί αυτή ξέρει καλύτερα. Ζητήσαμε ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ και ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ επώνυμη και ανοιχτή σε όλους. Η τεχνολογία το προσφέρει αυτό. Αλλά, όχι, θα πρέπει να σιωπάσουμε, να αγαπήσουμε, να αγκαλιάσουμε τις κάστες! Τους ειδικούς! Και επειδή τολμήσαμε να εκφράσουμε τη γνώμη μας είμαστε ημιμαθείς και αδαείς. Μήπως είμαστε και εμπαθείς;
    Ή μήπως οι κάστες και οι πάντοτε διαπλεκόμενοι προασπίζουν τα προσωπικά τους συμφέροντα με θράσσος και μπροστά στα μάτια μας απροκάλυπτα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Nαι κύριε Παντελιδάκη...δεν μας διαφωτίσατε όμως και σεις..που είστε τόσο μορφωμένος και ειδικός σ'αυτό..ενώ όλοι εμείς είμαστε...!!! Ούτως ή άλλως, δεν ξέρω με ποιά δικαιοδοσία εσείς γράφετε γι αυτό, και κατηγορείτε εμάς ως αδαής, ή ποιός/ποιοί σας έβαλαν να γράψετε και να μας.."αποστομόσετε"....?? Εμείς αν μη τι άλλο...έχουμε κάθε δικαίωμα να γράψουμε και να εκφράσουμε τη γνώμη μας περί του θέματος ως δημότες του τόπου μας....εσείς...ως τι γράφετε...??? Ποιά είναι τα συμφέροντά σας και γράφετε με τόσο ανεδέστατο τρόπο....??? Θα αγνοήσουμε παντελώς το σχόλιο σας σαν να μην υπήρξε...!! Είναι ΔΙΚΑΙΩΜΑ μας να μην μας αρέσει κάτι και επίσης απόλυτο δικαίωμα μας να απαιτούμε συμμετοχή στις αποφάσεις που αφορούν τον τόπο μας...!!!
    Ευχαριστώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρόσεχε φίλε τι γράφεις...
      Οι επισκέπτες / τουρίστες του νησιού μας έχουν άποψη... και γιαυτό έρχονται ή ΔΕΝ έρχονται...

      Διαγραφή
  23. ...και αποφάσισε...και παρουσίασε...και χαμογέλασε...και ευχαριστήθηκε...η ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΚΟΠΕΛΟΥ...Συνοπτικές διαδικασίες μιας συνοπτικής επιτροπής...Τα σέβη μας!
    Τον ολοκλήρωσε τον ρόλο της "με την πρώτη ματιά".
    Να το νόημα του νέου σήματος - λογότυπου!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. προς Ανώνυμο / Mar 17, 2012 01:32 AM

    Εσύ γιατί θίγεσαι; Δεν απευθύνεται ο κύριος Παντελιδάκης σε σένα προσωπικά αλλά στο πως χειρίστηκε η ομάδα προβολής το θέμα και γενικά σε αυτούς που πρώτη φορά στη ζωή τους ακούνε τις λέξεις λογότυπο και σλόγκαν.

    Αν η επιτροπή προβολής είχε δώσει στον κόσμο να καταλάβει από πριν τι σημαίνουν αυτά, δεν θα έγραφαν τις «μπαρούφες» που διαβάσαμε παραπάνω για σημαίες της Σιέρα Λεόνε και άλλα τέτοια σαχλά, δυσφημίζοντας οι ίδιοι τον τόπο μας.

    Βέβαια από την ομάδα αυτή προβολής, μόνον ένα άτομο βλέπουμε να προβάλλεται, τους άλλους τους κρύβει άραγε?(!)

    Πάντως το λογότυπο είναι καλό, και όπως γράφει και ο κύριος Παντελιδάκης, πρέπει να το χρησιμοποιήσουμε και να το προβάλλουμε όλοι, φορείς και επαγγελματίες του τουρισμού.

    Συγχαρητήρια στις κυρίες που το δημιούργησαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητε κύριε Γ.(ξενοδοχε)φυσικά και θίγομαι γιατί κατάγομαι απο το νησι εχω ζήσει στο νησι και σίγουρα το λογοτυπο του δεν ανταποκρινεται σε ότι είναι το νησι... Σιγουρα θίγομαι σίγουρα έχω άποψη και ας μην δουλευω σε διαφημιστική εταιρία όπως οι κυρίες που το σχεδίασαν. το σλογκαν θα ήταν ότι ιδανικοτερο για οικολογικο απορρυπαντικο. Και επειδή μας έχει φάει η ξενομανία με τα brands και τα destination brands γιατί είμαστε ημιμαθείς κατα τα γραπτά του κυρίου Παντελιδακη επειδή δεν συμφωνούμε πείτε μας εσείς που προφανως το target group που έχετε για το ξενοδοχείο σας δεν είναι έλληνες αλλά ξένοι με τι θα "διεγερθουν" απο το συγκεκριμένο λογοτυπο για να επισκεφθούν το νησί? απο το μπλε και πράσινο κύκλο??????
      Νησι Ηλιος Θαλασσα Φυση Εκκλησιές Ταβερνακια.... κλισέ για σας αλλά αυτά είναι που περιβάλλουν τη Σκοπελο.

      Διαγραφή
    2. Κύριε Γ(ξενοδόχε) είμαι κάτοικος του νησιού μας κατ'επιλογή , και προσωπικά ούτε εμένα μου αρέσει το λογότυπο, διότι δεν θυμίζει και δεν παραπέμπει τίποτα σε Σκόπελο.Όταν καλώ φίλους στο νησί τους λέω ότι θα έρθουν στο παράδεισο.Εσάς δηλαδή το λογότυπο αυτό σας παραπέμπει στο παράδεισο που ζείτε ή μήπως δε ζείτε;;;;

      Διαγραφή
  25. Τα λόγια είναι περιτά το κακό έγεινε και ......ένα σας λέω μόνο κ Παντελιδάκη και όποιος άλλος είναι υπέρ του λογότυπου ........και για να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα το κατέχω καλύτερα από εσάς το θέμα....σαν άτομο που έχει επεξεργαστεί και αναλύση με ειδίκούς τα περισσότερα λογότυπα που χρησιμοποιήθηκαν στον Δήμο Θεσσαλονίκης , η οποία πρόσφατα πρόσθεσε στο λογοτυπό της τον Μεγά Αλέξανδρο . Γιατί άραγε μήπως λέω μήπως θα ήταν καλύτερο ένα που να συνδιάζει την παναγίτσα του πύργου , τις παραλιες μας και τον Νιρβανα(μην μου πείτε οτι ήταν αδύνατο αμα έχεις φαντασία όλα είναι δυνατα). Συγνώμη αλλά δεν είμαστε και το πιό φημισμένο νησι οπού και μόνο το όνομα μπορεί να φέρει κόσμο, σαν αυτό το λογότυπο της θεσσαλονίκης για τους ολυμπιακούς το οποίο αν και καλό δεν είχε καλές κριτικές οχι για την ποιοτητά του αλλά για το αν θα κρατήσει μέσα στο χρόνο. Δυστήχως ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΥΤΕ ΜΥΚΟΝΟΣ ΟΥΤΕ ΣΚΙΑΘΟΣ ΟΥΤΕ ΚΑΒΑΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΜΟΙΑ ΜΕΓΑΛΟΎΠΟΛΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν είσαι ειδικός, όπως λες, ας έγραφες επώνυμα.
      Και ας σχεδίαζες ΕΣΥ το λογότυπο της Σκοπέλου.
      Άσε μας φίλε, παπαγαλάκι είσαι και κάνεις μπαμ από μακριά.
      -
      Όσο για τη Θεσσαλονίκη, ΛΑΘΟΣ κάνεις.
      Είσαι άσχετος και δεν κατέχεις τίποτα.
      Το νέο λογότυπο της Θεσσαλονίκης είναι μια καρδιά από ψηφίδες.

      Διαγραφή
    2. χαχαχαχαχαχαχα! ΣΧΕΤΙΚΕ ΑΝΘΡΩΠΕ ΕΣΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΜΟΥ,ΣΚΕΨΟΥ ΛΙΓΟ..... ΟΣΟ ΓΙΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΛΑΒΑ ΜΕΡΟΣ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΜΕΝΩ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΜΑΘΑ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ. ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΜΕ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΓΕΛΑΣΑ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

      ΥΓ.ΜΗΝ ΣΕ ΞΕΓΕΛΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ ΤΟ ΠΗΡΑ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ

      Διαγραφή
    3. ίσως γι' αυτό το "έγεινε" το έγραψες με "ει"...

      Διαγραφή
  26. ...όμορφα νησιά...όμορφα καίγονται!...
    Προς χάριν επιτροπών, διαπλοκής, προβολής, υπεροψίας.
    Για τη χάρη και την ομορφιά της Σκοπέλου σφάζονται ειδήμονες, ημιμαθείς, αδαείς, πανεπιστήμονες, ξύπνιοι και καιροσκόποι.
    Γιατί το έργο το έχω ξαναδεί;;; Η επανάληψη κουράζει και δεν είναι πάντα η μητέρα της μάθησης...αλλά η κατάρα της στασιμότητας. Νερό που λιμνάζει. Αλλά τα νερά της Σκοπέλου είναι καταγάλανα - σχήμα οξύμωρο!!!
    Ναι, το σλόγκαν - λογότυπο δε μου άρεσε. Ούτε το πως διαχειρίστηκε η επιτροπή την υπόθεση.
    Αλλά περισσότερο μια θλίψη νιώθω από τώρα για ένα καλοκαίρι που φοβάμαι ότι θα είναι μίζερο, ελάχιστα τουριστικό και με ανθρώπους σε απόγνωση και αγωνία.
    Για τέτοιες δύσκολες μέρες θα έπρεπε ο κόσμος και οι φίλοι της Σκοπέλου να νιώθουν τουλάχιστον ικανοποιημένοι για τη συμμετοχή τους στην επιλογή. Η χαρά της από κοινού δημιουργίας και από κοινού πορείας. Για τη δύσκολη τουριστική σαιζόν. Για την μεγάλη προσπάθεια προβολής του νησιού. Για όλους αυτούς τους τουρίστες που θέλουμε να έρθουν στη Σκόπελο και να περάσουν όμορφα.
    ...γιατί η Σκόπελος είναι όμορφο νησί και το μήνυμα - λογότυπο θα έπρεπει να είναι άμεσο και πολύ πολύ προσδιοριστικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί δεν έστειλες το δικό σου σχέδιο?
      Ας πρόσεχες φίλε (μίζερε)...

      Διαγραφή
    2. Ξέρεις τι χρώμα έχουν ως επί το πλείστον τα "παπαγαλάκια"?
      Πράσινο ή Μπλε !!!
      Όπως το λογότυπο που δεν σου άρεσε...
      Εσύ τι χρώμα έχεις ???
      Ω, τι σχήμα οξύμωρο στ' αλήθεια!!!

      Διαγραφή
    3. Πολύς ο λόγος για τα "παπαγαλάκια"!
      Τη χάρη δε θα σας την κάνω πάντως, γιατί παπαγαλάκι δεν είμαι. Ούτε πράσινο, ούτε μπλέ, ούτε κόκκινο, ούτε κίτρινο.
      Φαίνεται αρέσκεστε να αναμασάτε λέξεις και εκφράσεις...που όμως πρέπει να θαφτούν μαζί με το θλιβερό πολιτικό παρελθόν όλης της χώρας!
      Αλλά η εύκολη λύση είναι να ρίχνουμε τις ευθύνες πάντοτε στους άλλους!...
      Το σχήμα το οξύμωρο είστε όλοι εσείς που πρεσβεύετε το "καλό" και το "έξυπνο" - και αλήθεια μπορεί τελικά να έχετε δίκαιο, εκ του αποτελέσματος έρχεται η επιβράβευση (!) ή η αποτυχία (!) - αλλά που να σας αφήσουν τα στεγνά πολιτικά μυαλά σας να πάρετε στροφές!
      Ασχοληθείτε με τα "παπαγαλάκια"...είναι πιο εύκολο να πορευθείτε...το δύσκολο είναι να απογκιστρωθείτε...
      Παρεπιπτόντως, κανένα συμφέρον πολιτικό, οικονομικό, κοινωνικό, ή ό,τι άλλο εγώ δεν έχω στο νησί. Πέρα από αγάπη για το νησί. Εσείς;;;

      Διαγραφή
  27. Σαν δημότης αυτού του νησιού έχω δικαίωμα να εκφράσω κι εγώ την γνώμη μου.Το λογότυπο δεν εκφράζει αυτό που είναι η Σκόπελος.Έπρεπε οι αρμόδιοι να βάλουν ένα κλισέ γύρο από το οποίο θα γινόταν το λογότυπο για παράδειγμᨴΠράσινο,παραλίες,ταβερνάκια,εκκλησίες,φιλοξενία,συμμετοχή τουριστών σε παραδοσιακές εκδηλώσεις κλπ.Τώρα για τον τρόπο που έγινε η επιλογή και ποιοί απαρτίζουν την επιτροπή είναι σύνηθες φαινόμενο και έχουμε δεί και ακούσει πολλά στο παρελθόν πως γίνονται οι επιλογές και οι αναθέσεις έργων και σε άλλους τομείς.Δυστυχώς αυτή η νοοτροπία δεν θα αλλάξει ποτέ.Πέρα από όλα αυτά όσο καλό λογότυπο και να είχαμε γιατί για παράδειγμα ένας Λαρισαίος με τετραμελή οικογένεια να προτιμήσει την Σκόπελο όταν μόνο με τα χρήματα των εισιτηρίων που θα ξοδέψει μπορεί να κάνει διακοπές μία εβδομάδα στην Χαλκιδική? Ας είμαστε ρεαλιστές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΙ ΡΕΑΛΙΣΤΕΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΑΠΕΥΘΥΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΚΑΤΑ ΠΡΩΤΟΝ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ
      ΟΤΑΝ Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΤΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΔΕΝ ΕΠΑΡΚΕΙ
      ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΝΑ ΤΑ ΠΙΑΣΕΙΣ ΕΣΥ ΑΥΤΑ
      ΕΙΝΑΙ ΨΗΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΒΛΕΠΕΙΣ

      Διαγραφή
  28. 40 σχολια για ένα λογοτυπο!!! ειναι ψηλο το ρεκορ...
    κατα βαθος σας αρεσε αλλα δεν θελετε να το παραδεχτειτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ματαιόδοξος άνθρωπος είσαι...
      Πόσο θα ήθελες να το πιστέψεις κι εσύ!...
      Κατά βάθος...

      Διαγραφή
  29. κάτι δεν πάει καλά ή εστω εγώ δεν κατάλαβα....

    Πρώτη φορά δημιουργήθηκε τουριστική επιτροπή. Αυτή η επιτροπή με ανοιχτές τις πόρτες στο κοινό σχεδιάσε μια στρατηγική. Αυτή τη στιμή όποιος γουγλάρει Σκόπελος θα βρεί χιλιάδες αναρτήσεις και άρθρα για το λογότυπο και το εκπτωτικό πρόγραμμα. Και εμείς ώς γνήσιοι ροβάδες αντί να βοηθήσουμε την επιτροπή με όποιο τρόπο μπορούμε την στήνουμε στα πέντε μέτρα. Πόλυ πίκρα βλέπω και δεν μου αρέσει....Ασ συνέλθουμε καλύτερα μια ώρα αρχίτερα.

    Και το λογότυπο όπως και το σλόγκαν είναι πολύ μπροστά αλλά που να τα καταλάβει του ροβάδικο μυαλό που κουβαλάνε πολλοί.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι πίκρα.
      ΖΗΛΕΙΑ είναι -δυστυχώς...
      και ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ -σαφώς...
      πρώτη φορά στη ζωή τους ακούσανε κάποιοι τη λέξη ΛΟΓΟΤΥΠΟ.
      κι όσα δεν φτάνει η αλεπού, τα κάνει...
      τι τα κάνει ???

      Διαγραφή
    2. ...δεν είναι ουτε ζήλεια ουτε ημιμαθεια αγαπητέ/η... Δεν ζουμε πίσω απο τα βουνά οπως κάποιοι νομίζετε και ακριβώς επειδή σχολιαζεται πολύ το θέμα του λογοτυπου και του σλογκαν απο το κοινο σημαινει οτι πραγματικά υπάρχουν σοβαρές αντιρρησεις και αμφιβολίες. Κανεις νομίζω δεν ακυρώνει την δουλεια των διαφημιστριών σαν επαγγελματιες...όμως οταν προκειται για τουριστικο προορισμό τα πραγματα δεν είναι και τόσο εύκολα... και λυπάμαι που δεν δεχονται μερικοί άνθρωποι την διαφορετική γνώμη και η ευκολη λύση είναι να πουν ότι είναι καθαρα πολιτικό το θέμα..δυστυχως δεν ανταποκρινεται το λογοτυπο στην Σκοπελο είτε το θέλετε είτε οχι..μας απαξιωνετε λέγοντας μας ημιμαθεις... εσείς οι ειδημονες λοιπον θα έπρεπε να γνωριζετε πως να προωθήσετε το νησι και τις ομορφιες του και να το κάνετε θελκτικο. Το Ελλαδα με την πρωτη ματιά θα μπορούσε να είναι το σλογκαν του ΕΟΤ γιατι θα αναφεροταν γενικα στην χωρα. Το Σκοπελος ποιος θα το συγκρατήσει? οσο για το λογοτυπο πραγματικα σε παραπέμπει σε κάτι οικολογικό... πολύ μπροστα για νησί!!!! μας έφαγε η καινοτομία απο κατι ειδήμονες σαν και σας!!!!

      Διαγραφή
  30. Εντάξει, αν δινόταν προς ψηφοφορία θα είχαμε άλλου είδους ζητήματα . "..το παιδί της τάδε ή ο τάδε πήρε μέρος στον διαγωνισμό, ας τον βοηθήσουμε που έχει ανάγκη και ας μην μας αρέσει, είναι και απο το σοι μας.." (and the twelve points goes to ... Greece)
    Καλά έκανε η επιτροπή και διάλεξε μόνη της. Εξάλλου αυτοί είναι πιο αρμόδιοι απο άλλους. Η ένσταση έγκειται στο οτι δεν έχουμε δει κανένα άλλο σλόγκαν-λογότυπο απο αυτά που διαγωνίσθηκαν. Ας γίνει το καλοκαίρι μια έκθεση ή παρουσίαση με τα 10- 20 καλύτερα που διαγωνίσθηκαν.
    Τώρα το αν είναι καλό (προσωπικά δεν με έχει συγκινήσει - γούστο μου) ο χρόνος θα το δείξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Συγχαρητήρια για το λογότυπο, είναι απλά όμορφο,καίρια σύγχρονο και εμφαντικά εύστοχο ενω το σλόγκαν αναμφίβολα ευρηματικό. Ούτως ή άλλως ήταν απίθανο να γίνουν αρεστά, αποδεκτά αλλά και αντιληπτά απο το σύνολο των κατοίκων του νησιού.
    Το θέμα όμως δεν είναι αν θα αρέσουν τα σλόγκαν και λογότυπα στούς Σκοπελίτες αλλά σε όσους θα ενδιαφερθούν να έρθουν κάποια στιγμή στο νησί.
    Προσωπικά ξαφνιάστηκα ευχάριστα βλέποντας μια τόσο άρτια επαγγελματική πρόταση απο τους ανθρώπους που ασχολήθηκαν με το θέμα και πιστεύω ότι όποιος αγαπάει αυτό τον τόπο περισσότερο απο μικροπολιτικά συμφέροντα, κομματικές προτιμήσεις και καφενειακές προσεγγίσεις αισθάνθηκε όμορφα βλέποντας στη Σκόπελο "Ελλάδα με την πρώτη ματιά".
    Μακάρι να έχουν την ίδια με μένα άποψη και οι μελλοντικοί επισκέπτες μας(αν και προσωπικά πιστεύω σημαντικότερο απο το να έρθουν οι τουρίστες είναι να φύγουν ευχαριστημένοι αυτοί που ούτως ή αλλως έρχονται)

    Ευχαριστώ για την φιλοξενία
    Ευριπίδης Κοσμίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα λογότυπο σαν πρώτο στόχο πρέπει να έχει να γίνετε αντιληπτό και αρεστό από το ευρύ κοινό και όχι μόνο από μια μειοψηφία. Για αυτό γίνεται και έρευνα αγοράς και σφυγμομέτρηση της κοινής γνώμης σε αυτές τις περιπτώσεις για να απευθύνεται σε όσο το δυνατόν περισσότερο κόσμο.
      Συγχαρητήρια στην τουριστική επιτροπή για όλες τις άλλες ενέργειες που κάνει για την προβολή του νησιού μας, αλλά πιστεύω ότι η επιλογή του συγκεκριμένου λογότυπου (όχι του σλόγκαν)ήταν άστοχη.

      Διαγραφή
  32. Τι έγινε ρε παιδιά γιατί τόσο κακόβουλα σχόλιά;
    Αναρωτιέμαι αν πραγματικά νοιάζεστε για το νησί ή αν τελικά πικραθήκατε τοσο πολυ που το λογκο-σλόγκαν είναι πολύ καλο.Διαβάζοντας τα σχόλια σας με κάνετε να νομίζω οτι ίσως καποιοι από εσάς να είχατε στείλει τη δική σας συμμετοχή που κατά τη γνώμη σας πάντα απο ότι φαίνετε ήταν η καλύτερη επιλογή και δυστύχως για εσάς, ευτυχώς για το νησί κριθήκατε και απορφθήκατε.Και κανέις από εσας τους πικραμένους που ενδιαφέρεστε για το νησί δεν έχετε σχολιάσει το υπόλοιπο έργο αυτής της τουριστικής επιτροπής που γράφεται στο άθρο που και μ'αρεσει που κατα τη γνώμη σας είναι άσχετοι οι ανθρωποι.Αντί να λέτε ευχαριστώ,που ενώ εσέις τα ξύνετε στο καναπέ σας και μουτσουκλαιτε για την καλοκαιρινή σαιζόν,υπάρχουν και αυτοι οι άνθρωποι που πραγματοποιούν κάποιο έργο.
    Το να κρίνουμε μια προσπάθεια είναι πολύ ευκολο αλλα όταν περνάει από το χέρι μας να βοηθήσουμε το νησί μας κάνουμε την κορόιδα εκτος και αν πεσει παραδακι,τι έτσι δεν είναι;
    Ας επικρωτήσουμε και ας στηρίξουμε την προσπάθεια της τουριστικής επιτροπής όλοι μαζί και επιτέλους για πρώτη φορα ας αφήσουμε όλα τα κατινίστηκα και ας βοηθήσουμε να πάει μπροστά ο τόπος μας.
    Μπράβο στην επιτροπή για το έργο της γιατί πολλους συλλογους έχουμε και επιτροπές κ.ο.κ αλλα έργο μηδέν μόνο σφάζονται για την προεδρία και τους τίτλους και αναφέρομαι πάντα για όλο το νησί.
    Συγχαρητήρια στις νικήτριες του διαγώνισμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πιστεύω πως έστω και ένας από τους Σκοπελίτες που έγραψαν τα κακόβουλα σχόλια έστειλε κάποια συμμετοχή,
      απλούστατα γιατί όχι μόνον δεν υπάρχουν πιστοποιημένοι "σχεδιαστές" ή "γραφίστες" μεταξύ των ντόπιων Σκοπελιτών,
      που κόπτονται για τον τόπο τους...
      αλλά και γιατί πρώτη φορά στη ζωή τους ήρθαν αντιμέτωποι με την έννοια "λογότυπο".

      Στείρα αντιπολίτευση ήταν όλα αυτά...

      Διαγραφή
    2. ...είστε πολύ πίσω προσπαθωντας να υποβιβασετε την νοημοσυνη μας. Στείρα είναι τα μυαλά σας που νομίζετε ότι όλα έχουν να κάνουν με την πολιτική...Συγχαρητηρια!!!

      Διαγραφή
  33. Κρίνοντας από τον αριθμό των σχολίων, θα λεγε κανείς ότι από το λογότυπο κρίνεται το μέλλον της Σκοπέλου! Αν αναρωτηθούμε, πόσοι από εμάς γνώριζαν το προηγούμενο λογότυπο; Η επιλογή έγινε με συγκεκριμένη, τυπική διαδικασία και το εν λόγω επελέγη από 149 άλλα λογότυπα. Μήπως αυτό που έχει τελικά σημασία είναι ότι καταστρώνεται ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ τουριστική στρατηγική σε αυτό το νησί; Ας αφήσουμε έναν χρόνο να περάσει και επανερχόμαστε του χρόνου τέτοιον καιρό να κρίνουμε την πολιτική της Τουριστικής Επιτροπής ΣΥΝΟΛΙΚΑ και όχι να τσακωνόμαστε σαν τα κοκόρια για το λογότυπο ή το σλόγκαν. Αν είναι δυνατό να μιλάμε για δημοψήφισμα (!!!) για την επιλογή λογότυπου! Σιγά μην κρίνεται και το μέλλον μας από το λογότυπο! Ήμαρτον... Ας επικεντρωθούμε στην προσπάθεια που γίνεται για να αναδειχθεί το νησί μας: για το εκπτωτικό πρόγραμμα "Πάμε Σκόπελο 2012" υπάρχουν αυτή τη στιγμή στο Google 4.630 καταχωρίσεις. Ας δούμε και λίγο παραπέρα από τη μύτη μας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Θέλω να απαντήσω στο φίλο 18 Μαρτίου 03¨40 σχετικά με το ρεαλισμό.Αγαπητέ μου έδωσες να καταλάβω ότι δεν έχεις ανάγκη τον εσωτερικό τουρισμό και απευθύνεσαι μόνο στους ξένους να μας αφήσουν χρήματα.Εάν είσαι επαγγελματίας είσαι χαμένος από χέρι.Εάν είσαι ένας απλός σχολιαστής είσαι ανίδεος.Χωρίς τον Έλληνα φίλε μου θα πεινάσουμε.Ρώτησε κανένα ταβερνιάρη ποιός είναι ο καλύτερος πελάτης στο μαγαζί του και θα πάρεις την απάντηση.Βλέπουμε τους τουρίστες όταν τρώνε τι έχει το τραπέζι τους,και δίπλα τους Έλληνες να ενώνουν δύο τραπέζια γιατί δεν χωράνε τα πιάτα.Ο Έλληνας λέει έχω 3000 ευρώ και πάω να τα φάω και όσες μέρες μου βγάλουν.Γι αυτό λοιπόν μην υποτιμούμε τους Έλληνες.Δεν θέλω να μακρηγορήσω άλλο.Πιστεύω να έγινα κατανοητός.Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Έφτασαν τα 11.100 τα αποτελέσματα στο Google για το εκπτωτικό πρόγραμμα "Πάμε Σκόπελο 2012"! Αυτό σημαίνει προβολή του νησιού, αυτό σημαίνει αξιόλογη προσπάθεια. Καμία προσπάθεια, καμία στρατηγική δεν είναι τέλεια, αλλά ας επικεντρωθούμε στα θετικά. Το νησί μας αξίζει να γίνει πιο γνωστό, να προσελκύσει περισσότερο και καλύτερο τουρισμό...και είμαστε σε καλό δρόμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Έφτασαν τα 11.100 τα αποτελέσματα στο Google για το εκπτωτικό πρόγραμμα "Πάμε Σκόπελο 2012"! Αυτό σημαίνει προβολή του νησιού, αυτό σημαίνει αξιόλογη προσπάθεια. Καμία προσπάθεια, καμία στρατηγική δεν είναι τέλεια, αλλά ας επικεντρωθούμε στα θετικά. Το νησί μας αξίζει να γίνει πιο γνωστό, να προσελκύσει περισσότερο και καλύτερο τουρισμό...και είμαστε σε καλό δρόμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Το λογότυπο είναι μια Χαρα και το σλόγκαν καλο

    Το πάμε σκοπελο 2012 είναι μια αποτυχία , παρόλο τα δελτίου τύπου ...ακόμη δεν μπορεισ να βρεις πουθενά τις επιχειρήσεις που συμμετέχουν ... Οπότε το αποτέλεσμα είναι 0 μηδέν , μεχρι τώρα

    Αλήθεια γιατι επιλέχθηκε γιαυτο το προγράμμα αλλος τίτλος αντι για το Νεο σλόγκαν ;; Το πάμε σκοπελο θυμίζει το , πάμε του Παπανδρέου η το αρχίζουμε του Βενιζέλου ...

    Και αλήθεια οι επιχειρήσεις που θα συμμετέχουν θα δίνουν απο ποια τιμη γίνεται η έκπτωση ;; Η θα υπερκοστολογησουν πριν την έκπτωση .. Αν είναι καλη η χρόνια να δω ποιος απο τους Σκοπελιτες θα δώσει τελικα την έκπτωση σε ένα Νησι που οι πιο πολλοί θέλουν μόνο να εισπράττουν δίχως να ξοδεύουν αν μπορούσαν

    Σε περίπτωση αποτυχίας του προγράμματος για διάφορους λόγους ποιος θα έχει την ευθύνη ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Λοιπόν μερικές απλές ερωτήσεις έχω.
    1.Είναι ο λογότυπος copy paste ή όχι;;; Ειναι δηλαδή clopy right ή όχι;;;
    2. Ποιοι είναι οι επιστήμονες τις επιτροπής όπως λένε κάποιοι και τι έχουν σπουδάσει και πού έχουν πιστοποιηθεί ;;;
    3.Οι καταπληκτικοί γραφίστες που δέχονται συγχαρητήρια από τους υποστηρικτές τους μιλάνε σε συνεντευξη για ενα πρασινο νησί περιτριγυρισμένο από άμμο;;; Μπα μαλλον σε άλλο νησι κανουμε μπανιο ολα αυτά τα χρόνια
    4.Γιατί τα χτυπήματα του google ειναι επιβράβευση για μια προσπάθεια;; Και πως μετράτε αυτό μηπως και απο ποιες χ'ωρες ήρθαν αυτά;;;
    5.Γιατί δεν παραδέχεστε τα αυτονοητα ;; Προγραμμα δεν υπάρχει γιατι εαν υπήρχε θα υπήρχαν συγκεκριμένες τιμές.
    6.Πρόγραμμα εκπτωτικό απευθήνεται σε Έλληνες και όχι ξένους αρα καταρίπτεται αυτό που λέτε περιαναγωνρισιμότητας στο εξωτερικό.
    Για να τελειωνουμε με το θεματακι ο Δημαρχος εχει πολύ σωστά κανει κινησεις να ανοιξει η αγορά στο εξωτερικό . Πολύ καλά κάνει και παίρνει το νησί μέρος σε εκθέσεις στο εξωτερικό μονο ετσι σε βλεπουν ξενοι tour operator και το κοινό . Το γραφιστικό αποτέλεσμα δεν υπαρχει πουθενά απλά και υπεύθηνοι οπως όλοι ξέρουμε ειναι οι διπλα στο δήμαρχο που απλά ειναι ανεπαρκείς.
    Μην κριβόμαστε ολοι το λεμε και ολοι το ξέραμε , Ειναι one man show.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σχετικά με την τελευταία σου παράγραφο έχω να πω -απλά και ξεκάθαρα- πως με αυτούς ψηφίστηκε και με αυτούς θα συμπορευθεί.
      Και καλά θα κάνουμε κι όλοι εμείς, να συμπορευτούμε και να βοηθήσουμε το δήμο.
      Διότι, εκτός των άλλων θετικών που έχει, ο Μιχελής εμπνέει, στηρίζει και αξιοποιεί.

      Διαγραφή
  39. www.anatolikoswinery.gr/sites/default/files/anuga-2011-2.JPG
    Σας θυμιζει κάτι;;;
    http://trademark.markify.com/trademarks/ctm/seychelles+as+pure+as+it+gets/001786615
    Αυτό;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Τελικά ποια ήταν η επιτροπή των ειδικών?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.