Σύμφωνα
με το www.aftodioikisi.gr
«Ναι» είπε στο σχετικό αίτημα του
υπουργείο Εσωτερικών ο δήμαρχος Σκοπέλου
για την
ίδρυση Γραφείου Εξυπηρέτησης Πολιτών
για Φορολογικές Υπηρεσίες, μετά την
κατάργηση
127 εφοριών,
μεταξύ των οποίων και της Σκοπέλου (κλικ), από
το υπουργείο Οικονομικών. Το Γραφείο
Φορολογικών Υποθέσεων θα στεγαστεί σε
κτήριο ιδιοκτησίας του δήμου μέσα στο
Νοέμβριο.
ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΜΙΧΕΛΗ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΕΥΕΙ. ΤΟΣΑ ΚΤΗΡΙΑ ΓΥΡΩ ΓΥΡΩ ΜΕΓΑΘΗΡΙΑ(ΠΑΙΔΙΚΟΣ, ΚΑΠΗ, ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ,ΔΗΚΕΣ,ΞΕΝΙΑ)ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΧΩΡΟΥΣ ΑΝΑΞΙΟΠΟΙΗΤΟΥΣ. ΑΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα είναι δυνατόν σε αυτούς τους καιρούς να νοικιάζουμε κτήρια, όταν έχουμε άλλα άδεια;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ καλά έπραξε ο Δήμαρχος!
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΚΙΝΗΣΗ!!!ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟ ΝΗΣΙ,ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΠΑΡΑΘΕΡΙΣΤΙΚΟ ΘΕΡΕΤΡΟ ΓΕΡΟΝΤΩΝ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΩΡΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΦΑΝΕΡΩΝΕΙ ΠΟΣΟ ΑΞΙΟΣ ΕΙΝΑΙ.
Ναι τόσο καιρό μας το κράταγε μυστικό. Θα πω καμιά βαριά κουβέντα.Άντε...
ΑπάντησηΔιαγραφήνa προσέξετε κaι το θέμα της υγιεινής . !
ΑπάντησηΔιαγραφήμε μία μόνο τουaλέτα aνδρών και μιa τουaλέτα γυνaικών για τόσους υπaλληλους κaι πολίτες , μέσa στο δήμο σας , μου φaίνεται κaπως …