Σελίδες

Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2014

Κυκλοφοριακών ρυθμίσεων χερσαίας ζωνής συνέχεια…

Ο τέως ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΠΑΝΤΑ (γιατί άραγε;) ΣΤΟΝ κ. ΑΓΓΕΛΟ ΞΗΝΤΑΡΗ
Χρήστος Βασιλούδης (νυν Δήμαρχος): Τί μπορώ να διαψεύσω;… Η απόφαση δεν έχει εγκριθεί από το αρμόδιο τμήμα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης...
Σία, γιατί αράξατε...
Με έκπληξη διαβάσαμε "απάντηση" του τέως δημάρχου προς τον δημοτικό σύμβουλο και μέλος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου κ. Άγγελο Ξηντάρη που έφθασε στο inbox της εφημερίδας «Βόρειες Σποράδες» και πραγματικά δεν μπορούμε να καταλάβουμε προς τί η απάντηση… Για την τιμή των όπλων;

Γράφει λοιπόν ο κ. Μιχελής:
«Διάβασα με έκπληξη την επιστολή-επίπληξη του δημοτικού συμβούλου κ. Άγγελου Ξηντάρη προς τον Λιμενάρχη της Σκοπέλου. Αν δεν κάνω λάθος, ο κ. Ξηντάρης είναι και μέλος του Δ.Σ. του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Σκοπέλου (ΔΛΤΣ), στο οποίο επίσης συμμετέχει (ex-officio) και ο Λιμενάρχης του νησιού. Αν είχε γίνει μια απολύτως φυσιολογική και λογική συζήτηση μεταξύ τους, δεν θα υπήρχε κανείς λόγος για δημόσιες «παραστάσεις», οι οποίες, το μόνο που κάνουν, είναι να δημιουργούν εντυπώσεις και να αποπροσανατολίζουν τους πολίτες από τα πραγματικά προβλήματα.
Επί της ουσίας τώρα. Το Δ.Σ.  του ΔΛΤΣ, με στόχο την εύρυθμη λειτουργία του λιμανιού (τα κυκλοφοριακά προβλήματα του οποίου είναι γνωστά σε όλους), εξέδωσε απόφαση τον Ιούνιο του 2013, τηρώντας όλες τις νόμιμες διαδικασίες (ανάρτηση στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ, αντίγραφο της απόφασης στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση, δημοσίευση σε εφημερίδες), για την εποχική διευθέτηση και ρύθμιση της κυκλοφορίας οχημάτων στο λιμάνι. Ταυτόχρονα απεφάσισε την προμήθεια ολίγων νέων κυκλοφοριακών πινακίδων για την αντικατάσταση παλαιών που είχαν παρανόμως απομακρυνθεί και την προσθήκη νέων σε ορισμένα καίρια σημεία, όπου η σήμανση ήταν ανεπαρκής.
Θυμίζω ότι οι απαγορευτικές πινακίδες στο λιμάνι υπάρχουν εδώ και πολλά χρόνια, και μάλιστα όταν ο κ. Ξηντάρης  ξαναήταν μέλος του Δ.Σ του Λιμενικού Ταμείου, και μάλιστα Πρόεδρός του. Προς τι λοιπόν όλη η φασαρία και δημοσιότητα ενός ανύπαρκτου θέματος; Ο Λιμενάρχης απλώς εκτέλεσε το καθήκον του με αφοσίωση και επαγγελματική επάρκεια, εφαρμόζοντας τις αποφάσεις των θεσμικών οργάνων, όπως αυτές είχαν ψηφιστεί.
Γιώργος Μιχελής»
Ο τέως Δήμαρχος θυμάται ότι εστάλη αντίγραφο της απόφασης του Ιουνίου του 2013 στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση, του διαφεύγει όμως ότι στις 12-12-2013 το Τμήμα Περιβαλλοντικού και Χωρικού Σχεδιασμού της Αποκεντρωμένης Διοίκησης απαντά:

«Επειδή η Υπηρεσία μας έχει...
οριστεί αρμόδια για το χειρισμό των σχετικών υποθέσεων θεωρούμε σκόπιμη την ενημέρωση των φορέων σχετικά με την πληρότητα των φακέλων. Στα πλαίσια αυτά, επισημαίνονται τα ακόλουθα:

Α. Για την έγκριση κυκλοφοριακών ρυθμίσεων εντός χερσαίας ζώνης λιμένα (ΧΖΛ) τοπικής σημασίας με απόφαση του Γενικού Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης για τους οποίους δεν έχουν συνταχθεί αναπτυξιακά προγράμματα και μελέτες διαχείρισης (Master Plan), απαιτούνται σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία:
1. Γνώμη του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου μετά από:
• Εισήγηση των αρμόδιων υπηρεσιών του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου.
• Εισήγηση της οικείας Λιμενικής Αρχής.
•  Εγκεκριμένες τεχνικές μελέτες (κυκλοφοριακές μελέτες) των οικείων φορέων διοίκησης και εκμετάλλευσης λιμένων οι οποίες έχουν εκπονηθεί από τις αρμόδιες τεχνικές τους υπηρεσίες, ή ελλείψει αυτών, από τις τεχνικές υπηρεσίες των οικείων δήμων ή περιφερειών,  είτε μέσω ανάθεσης εκπόνησης μελετών σε ιδιώτες μελετητές αντίστοιχης κατηγορίας, με μέριμνα των φορέων, συνοδευόμενες με σχέδια στα οποία θα αποτυπώνονται οι προτεινόμενες ρυθμίσεις και η απαιτούμενη σήμανση.
• Σύμφωνη γνώμη των Δ/νσεων Μεταφορών και Επικοινωνιών των Περιφερειών εφόσον οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις επηρεάζουν τις υπηρεσίες των μέσων οδικής μαζικής μεταφοράς.
• Οι προτεινόμενες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις πρέπει να υποστηρίζουν και τις ανάγκες των Ατόμων με Αναπηρία (ΑμεΑ).
• Απόφαση Καθορισμού Χερσαίας Ζώνης Λιμένα με αριθμό ΦΕΚ, η οποία και θα αποτυπώνεται στο σχέδιο της πρότασης.
Β. Για την έγκριση κυκλοφοριακών ρυθμίσεων εντός χερσαίας ζώνης λιμένα (ΧΖΛ) σε τουριστικούς λιμένες της επικράτειας με απόφαση του Γενικού Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης για τους οποίους δεν έχουν συνταχθεί αναπτυξιακό προγράμματα και μελέτες διαχείρισης (Master Plan), απαιτούνται σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία:
1. Σύμφωνη γνώμη του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Τουρισμού μετά από:
• Εισήγηση των αρμόδιων υπηρεσιών του Υπουργείου Τουρισμού.
• Εισήγηση της οικείας Λιμενικής Αρχής.
• Εγκεκριμένες από την επιτροπή τουριστικών λιμένων του άρθρου 30 του Ν. 2160/1993 (Α' 118) όπως ισχύει, τεχνικές μελέτες (κυκλοφοριακές μελέτες) των οικείων φορέων διοίκησης και εκμετάλλευσης λιμένων οι οποίες έχουν εκπονηθεί από τις αρμόδιες τεχνικές τους υπηρεσίες, ή ελλείψει αυτών, από τις τεχνικές υπηρεσίες των οικείων δήμων ή περιφερειών, είτε μέσω ανάθεσης εκπόνησης μελετών σε ιδιώτες μελετητές αντίστοιχης κατηγορίας, με μέριμνα των φορέων, συνοδευόμενες με σχέδια στα   οποία θα- αποτυπώνονται οι προτεινόμενες ρυθμίσεις και η απαιτούμενη σήμανση.
• Σύμφωνη γνώμη των Δ/νσεων Μεταφορών και Επικοινωνιών των Περιφερειών εφόσον οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις επηρεάζουν τις υπηρεσίες των μέσων οδικής μαζικής μεταφοράς.
• Οι προτεινόμενες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις πρέπει να υποστηρίζουν και τις ανάγκες των Ατόμων με Αναπηρία (ΑμεΑ).
• Απόφαση Καθορισμού Χερσαίας Ζώνης Λιμένα με αριθμό ΦΕΚ, η οποία και θα αποτυπώνεται στο σχέδιο της πρότασης.
Γ. Για την έγκριση κυκλοφοριακών ρυθμίσεων εντός των πολεοδομικών ιστών Ο.Τ.Α, α' βαθμού για τις οδούς αρμοδιότητας τους με απόφαση του Γενικού Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης απαιτούνται σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία:
1. Αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου βάσει:
2. Εγκεκριμένων μελετών που έχουν εκπονηθεί από τις αρμόδιες Τεχνικές Υπηρεσίες των Ο.Τ.Α. Α' βαθμού είτε μέσω ανάθεσης εκπόνησης μελετών σε ιδιώτες μελετητές αντίστοιχης κατηγορίας, με μέριμνα των φορέων, συνοδευόμενες με σχέδια στα οποία θα αποτυπώνονται οι προτεινόμενες ρυθμίσεις και η απαιτούμενη σήμανση.
3. Σύμφωνη γνώμη των Δ/νσεων Μεταφορών και Επικοινωνιών των Περιφερειών εφόσον οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις επηρεάζουν τις υπηρεσίες των μέσων οδικής μαζικής μεταφοράς.»

Ο Δήμαρχος Σκοπέλου

Η εφημερίδα συναντήθηκε με τον πλέον αρμόδιο για το θέμα,  Δήμαρχο Σκοπέλου και Πρόεδρο του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου και του ζήτησε να επιβεβαιώσει ή να διαψεύσει το  σχετικό δημοσίευμα των «Βορείων Σποράδων». Ο κ. Χρήστος Βασιλούδης μας είπε:

«Τί μπορώ να διαψεύσω… Η απόφαση δεν έχει εγκριθεί από το αρμόδιο τμήμα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης. Σήμερα θα δώσουμε την πρόσκληση για διοικητικό συμβούλιο του ΔΛΤ που θα γίνει την Παρασκευή, όπου μεταξύ των θεμάτων είναι και να παρθεί απόφαση για την ανάθεση σε συγκοινωνιολόγο μελέτης για την κυκλοφοριακή ρύθμιση στη χερσαία ζώνη…»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.