Σελίδες

Πέμπτη 14 Μαΐου 2015

Ο Αναπληρωτής Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων ανοίγει το δρόμο για τα υδροπλάνα

Το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων προχωρά με αποφασιστικότητα στην ολοκλήρωση όλων των εκκρεμοτήτων καθώς και  επιτάχυνση των διαδικασιών αδειοδότησης για την ταχύτερη ανάπτυξη του δικτύου των υδατοδρομίων στην Ελλάδα. 
Στην συνάντηση που πραγματοποιήθηκε μεταξύ της Hellenic Seaplanes  και του Αναπληρωτή Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων τέθηκαν επί τάπητος όλα τα βασικά ζητήματα που απασχολούν τον νέο τομέα δραστηριότητας υδροπλάνων και συζητήθηκε πως μπορεί αυτό το νέο μέσο να συμβάλει καθοριστικά στην αναπτυξιακή πορεία της χώρας. Ένα από τα κύρια θέματα συζήτησης ήταν η ανάπτυξη και δημιουργία των κατάλληλων υποδομών (υδατοδρόμια) σε όλη την Ελλάδα, έτσι ώστε να παρέχουν την απαιτούμενη επιχειρησιακή υποστήριξη στα υδροπλάνα.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Hellenic Seaplanes, κ. Νικόλας Χαραλάμπους, ενημέρωσε τον υπουργό αναφορικά με την κατάσταση που επικρατεί στον κλάδο των υδροπλάνων, την μέχρι σήμερα πορεία και...
παρουσίασε τη στρατηγική ανάπτυξης της Hellenic Seaplanes, η οποία έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον ξένων και εγχώριων επενδυτών, με πιο πρόσφατη συμμετοχή στην επένδυση, της εταιρείας GlobiLed, της μεγαλύτερης εταιρείας στην Ελλάδα, φωτισμού «Led».

Ο Αναπληρωτής Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης ανέφερε ότι έχουν ξεκινήσει συντονισμένα από τις διευθύνσεις του υπουργείου, ενέργειες για την δρομολόγηση όλων των διαδικασιών δημιουργίας υδατοδρομίων καθώς και εξάλειψη των γραφειοκρατικών εμποδίων. Ανέφερε σχετικά:

«Η ανάπτυξη ενός δικτύου υδατοδρομίων πρόκειται για ένα εγχείρημα εθνικής σημασίας, η διαμόρφωση και υλοποίηση αυτής της νέας εθνικής μεταφορικής υποδομής έχει ήδη ξεκινήσει και αποτελεί λύση στα προβλήματα της σύνδεσης των παράκτιων περιοχών της χώρας μας. Τα υδροπλάνα μπορούν να δώσουν ώθηση στα νησιά, να δημιουργήσουν νέες θέσεις εργασίας και να κάνουν πιο εύκολη τη σύνδεση της ηπειρωτικής χώρας με δύσκολους συγκοινωνιακά προορισμούς» επίσης ο κ. Σπίρτζης δήλωσε «ως υπουργείο και ως κυβέρνηση στηρίζουμε όλες τις επενδυτικές πρωτοβουλίες  στον τομέα των υδροπλάνων ο οποίος μπορεί να εξελιχθεί σε μοχλό ανάπτυξης για την Ελλάδα, καθώς τα οφέλη από τη λειτουργία τους είναι πολλαπλασιαστικά, οι προοπτικές ανάπτυξης τεράστιες και η επίδρασή τους εκτείνεται σε ευρύ φάσμα κοινωνικών και οικονομικών δραστηριοτήτων». 

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στα γραφειοκρατικά προβλήματα που εμποδίζουν την άμεση υλοποίηση της επένδυσης από τον Διευθυντή Ανάπτυξης Υδατοδρομίων  κ. Δημήτρη Μουρίκη ο οποίος ανέφερε και το νομικό κενό που υπάρχει σήμερα για την δημιουργία υδατοδρομίων στις λίμνες.   

Ο κ. Χαραλάμπους ανέφερε σχετικά ότι «Η δημιουργία δικτύου υδατοδρομίων και ανάπτυξη συγκοινωνιών με υδροπλάνο στη Ελλάδα είναι πλέον δεδομένη και θα προσπαθήσουμε να καλύψουμε όλους τους προορισμούς σε όλη την επικράτεια το συντομότερο δυνατό. Στην καλοκαιρινή περίοδος της φετινής χρονιάς δεν θα έχουμε πτήσεις με υδροπλάνα λόγο μη ύπαρξης δικτύου υδατοδρομίων. Μέχρι σήμερα έχει λάβει άδεια λειτουργίας μόνο το υδατοδρόμιο της Κέρκυρας ενώ πάνω από 40 υδατοδρόμια σε όλη την Ελλάδα βρίσκονται σε φάση αδειοδότησης και υλοποίησης, που, αν όλα πάνε καλά, από το 2016 οι Έλληνες θα μπορούν να πετάνε σχεδόν παντού με υδροπλάνα». 

Σκοπός της HELLENIC SEAPLANES S.A. δήλωσε  επίσης ο Πρόεδρος της εταιρείας κ. Χαραλάμπους είναι η σύνδεση της κεντρικής Ελλάδας με την νησιωτική πετώντας από λιμάνι σε λιμάνι και αναπτύσσοντας συνεχώς νέους προορισμούς. Καταλήγοντας επισήμανε πως «τα υδροπλάνα θα αποτελέσουν ένα νέο αλλά και  βασικό πυλώνα της συγκοινωνιακής συνέχειας του νησιωτικού μας χώρου. Η στήριξη του αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την αξιοποίηση των αναπτυξιακών δυνατοτήτων της χώρας μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.