Σελίδες

Δευτέρα 27 Μαρτίου 2017

Διάκριση της Αλοννήσου στην έκθεση Τουρισμού "Mediterranean Panorama 2017"

Μια ακόμη σημαντική διάκριση προστέθηκε στην πλούσια συλλογή βραβείων για την Αλόννησο, σε αναγνώριση της συστηματικής προσπάθειας του Δήμου για την προστασία του περιβάλλοντος. 
Στο πλαίσιο της συμμετοχής του Δήμου Αλοννήσου στην έκθεση Τουρισμού "Mediterranean Panorama 2017", ο προορισμός βραβεύτηκε τιμητικά από τον κορυφαίο Tour Operator της Σκανδιναβίας Apollo Travel Group, την Κυριακή 20 Μαρτίου, για την πρωτοβουλία της Δημοτικής Αρχής σχετικά με την κατάργηση της πλαστικής σακούλας, ως δείγμα πρωτοπορίας και οικολογίας στην Ελλάδα. 

Το βραβείο επιδόθηκε από την Nina Hornewall, Πρώτη Αντιπρόεδρο και Εμπορική Διευθύντρια του Ομίλου Apollo Travel Group στην Πρόεδρο της Επιτροπής Τουρισμού Αλοννήσου,  Κική Αναγνώστου που εκπροσώπησε τον προορισμό με τη βοήθεια εθελοντών και φίλων του νησιού. 

Στην εκδήλωση βράβευσης που έλαβε χώρα κατά τη διάρκειας της έκθεσης, παρευρέθηκαν σημαντικά κλαδικά ενημερωτικά Τουριστικά Μέσα της Σουηδίας όπως το
Travel News καθώς και εκπρόσωποι κορυφαίων ταξιδιωτικών ΜΜΕ όπως ο Tobias Bestelid, καθιερωμένος ταξιδιωτικός συντάκτης του έγκριτου περιοδικού Vagabond που "πρωταγωνιστεί" στην ενημέρωση νέων προορισμών και τάσεων για το ταξίδι στη Σουηδία, συγκεντρώνοντας το ενδιαφέρον χιλιάδων αναγνωστών και ταξιδιωτών στην Ευρώπη, κάθε χρόνο. Αποδίδοντας ιδιαίτερη σημασία σε καλά οργανωμένες οικολογικές πρωτοβουλίες ως στοιχεία με προστιθέμενη αξία για Τουριστικούς προορισμούς, στην εκδήλωση δήλωσαν «παρών», τα υψηλόβαθμα στελέχη της Apollo, Marlen Bergstrom, Επικεφαλής Marketing και Peter Browall, Διευθυντής Πωλήσεων. Η διάκριση συμπλήρωσε κατάλληλα την ήδη επιτυχημένη εκθεσιακή παρουσία του Δήμου Αλοννήσου που οργανώθηκε σε συνεργασία με την εταιρία Τουριστικού Consulting Re:make.

Ταυτόχρονα με τη δυνατότητα για ενημέρωση των εκατοντάδων φίλων του προορισμού και εν δυνάμει ταξιδιωτών από Σουηδία, η συμμετοχή του Δήμου διανθίστηκε με προκαθορισμένες επαφές με δημοσιογράφους και bloggers στη 1η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού της Στοκχόλμης “Mediterranean Panorama” η οποία κατάφερε να εξελίξει την άλλοτε καθιερωμένη “Grekland Panorama” με 13.000 επισκέπτες και με συμμετοχές από όλες τις Μεσογειακές χώρες.