Σελίδες

Τρίτη 5 Μαΐου 2020

Η παράταξη "Σκόπελος, όλοι μαζί" για τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια Μαΐου και για τους "έμπειρους αυτοδιοικητικούς"

Με κάλπικες τριανδρίες δεν βγαίνουν οι 4ετίες

Μετά την απρόσμενη κοινωνική διαμαρτυρία - κατακραυγή, για την αρχική πρόθεση, να μείνει το λιμάνι της Γλώσσας εκτός του αρχικού σχεδιασμού των δρομολογίων του πλοίου “Πρωτέα”, έστω και αν μερικοί θερμοκέφαλοι υποστηρικτές της παρούσας διοίκησης του Δήμου, προσπάθησαν ως “αυτόκλητοι Τειρεσίες”, να μας πείσουν ότι ήταν λάθος εκ παραδρομής, η παράκαμψη του λιμανιού της Γλώσσας, έρχεται τώρα να αποδειχθεί ότι οι “έμπειροι” της αυτοδιοίκησης εμφανίζονται ταυτόχρονα με συμπεριφορές αυτοδιοικητικών τσαρλατάνων.

Στην απλή λογική, δεν νοείται ένας έμπειρος αυτοδιοικητικός, να μην γνωρίζει (κι αν δεν γνωρίζει οφείλει να μάθει) τις διαδικασίες και τους όρους των δημοσίων διαγωνισμών. Επιπλέον έχει υποχρέωση να ενημερώνει με κάθε πρόσφορο μέσο τους πολίτες για το τί στην πραγματικότητα προβλέπεται και όχι η ενημέρωση να παρέχεται κατά το δοκούν.

Παρακολουθούμε τις τελευταίες ημέρες τη διοίκηση του Δήμου Σκοπέλου, να “κάνει παιχνίδι” στο Facebook και όποτε την συμφέρει να έχει “εμπειρία” και όποτε το πράγμα ζορίζει, να “πετάει τη μπάλα” στην εξέδρα του Υπουργείου, θέλοντας να μας πείσει ότι εκείνο φταίει για ό,τι συμβαίνει.

Ο εμπαιγμός δεν έχει τέλος.

Με κάλπικες τριανδρίες δεν βγαίνουν οι 4ετίες.
Φυσικά μέχρι σήμερα που μιλάμε, δεν υπάρχει η παραμικρή ενημέρωση για το θέμα, από την διοίκηση του Δήμου, προς την αντιπολίτευση. Η ενημέρωσή που εμείς έχουμε, έρχεται από τον απλό αλλά όχι ανυποψίαστο κόσμο της Γλώσσας και του Έλιους, για το θέμα.

Κάτω από την πίεση αλλεπάλληλων τηλεφωνημάτων γλωσσιωτών και όχι μόνο, συμπολιτών μας, οι οποίοι μας ενημέρωναν σχετικά με το παρασκήνιο του συγκεκριμένου θέματος- φιάσκου, επικοινωνήσαμε τόσο με το Υπουργείο Ναυτιλίας kai Νησιωτικής Πολιτικής όσο και με το Κεντρικό Λιμεναρχείο Βόλου προκειμένου να ενημερωθούμε σχετικά.
• Από το μεν πρώτο (Υπουργείο) μας γνωστοποιήθηκε, ότι στην αρχική Υπουργική Απόφαση (για τις όποιες αλλαγές θα μας ενημερώσουν εκ νέου) προβλέπεται:
Α) Δρομολογιακή γραμμή ΒΟΛΟΣ-ΣΚΙΑΘΟΣ - ΣΚΟΠΕΛΟΣ - ΑΛΟΝΝΝΗΣΟΣ
μετ’ επιστροφής και 4 Δρομολόγια/Εβδομαδιαίως. Λιμένας αφετηρίας ο Βόλος και προσφερόμενο από Υ.Ν.Α.Ν.Π μίσθωμα ανά δρομολόγιο 15.000 ΕΥΡΩ χωρίς Φ.Π.Α.

Β) Δρομολογιακή γραμμή ΑΛΟΝΝΗΣΟΣ - ΣΚΟΠΕΛΟΣ - ΣΚΙΑΘΟΣ - ΜΑΝΤΟΥΔΙ
μετ’ επιστροφής και 1 Δρομολόγιο Εβδομαδιαίως. Λιμένας αφετηρίας η Αλόννησος και προσφερόμενο από Υ.Ν.Α.Ν.Π μίσθωμα ανά δρομολόγιο 10.000 ΕΥΡΩ χωρίς Φ.Π.Α.

Γ) Δρομολογιακή γραμμή ΑΛΟΝΝΗΣΟΣ - ΣΚΟΠΕΛΟΣ - ΣΚΙΑΘΟΣ - ΒΟΛΟΣ μετ’
επιστροφής και 1 Δρομολόγιο Εβδομαδιαίως. Λιμένας αφετηρίας η Αλόννησος και προσφερόμενο από Υ.Ν.Α.Ν.Π μίσθωμα ανά δρομολόγιο 15.000 ΕΥΡΩ χωρίς Φ.Π.Α.

Στο υπολογιζόμενο μίσθωμα δεν υπάρχει το κόστος του λιμένα της Γλώσσας που έχει προστεθεί στο δρομολόγιο εκ των υστέρων.

Είναι σημαντικό επίσης να αναφέρουμε ότι η συγκεκριμένη δρομολόγηση γίνεται στα πλαίσια της διασφάλισης της ελάχιστης θαλάσσιας συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης νησιωτικών περιοχών, για την περίοδο 01.05.2020 – 31.05.2020 και συνδέεται με την εξαιρετικά επείγουσα ανάγκη λήψης περαιτέρω μέτρων για την αντιμετώπιση της πανδημίας από τον covid -19. Η σύμβαση λύεται αυτοδικαίως με την εξάλειψη του κινδύνου διασποράς του covid -19 και της άρσης των περιοριστικών μέτρων πριν την 31.05.2020 με σχετική απόφαση των αρμοδίων Υπουργών.

Επομένως αντιλαμβανόμαστε ότι αυτό που ισχύει για την Σκόπελο ισχύει και για όλα τα υπόλοιπα νησιά της Ελλάδας, ανεξαρτήτως αυτοδιοικητικής εμπειρίας – γνωριμιών και προσπάθειας.
• Από το δε δεύτερο (Κεντρικό Λιμεναρχείο Βόλου) μας ενημέρωσαν ότι σύμφωνα με το αρθρ. μόνο 3, παρ.(β) της Κ.Υ.Α αριθμ. Δ1α/Γ Π. οικ.27820/03-05-2020 (ΦΕΚ 1649-Β΄), το Ε/Γ-Ο/Γ "ΠΡΩΤΕΥΣ" Ν. ΠΕΙΡΑΙΑ 4007 έχει επιτρεπόμενο σύνολο επιβατών 52 ανά δρομολόγιο.
Επομένως αντιλαμβανόμαστε ότι με τόσο μικρό σύνολο επιβατών, οι ισορροπίες σε περίπτωση ανάγκης είναι παντελώς εύθραυστες και οι κάτοικοι των νησιών μας, ακάλυπτοι για ακόμη μια φορά!

Γι’ αυτό μια έμπειρη δημοτική αρχή θα αγωνιζόταν,να παραμείνουν και τα δύο πλοία στη γραμμή, ώστε να ενισχυθεί το πλοίο, που σήμερα, επιχειρεί κ έχει προσφέρει τα μέγιστα στους νησιώτες.

Έχοντας υπόψη μας όλα τα παραπάνω, καλούμε όλους τους συμπατριώτες μας, να μην εφησυχάσουν. Να συνεχίσουν να ελέγχουν όχι μόνο τη Διοίκηση του Δήμου Σκοπέλου αλλά και σύσσωμη την αντιπολίτευση. Διότι και η αντιπολίτευση που σιωπά και δίνει λευκή επιταγή έχει τις ίδιες ευθύνες με μια διοίκηση εμπαιγμού και καιροσκοπίας.

Οι πολίτες έχουν δικαίωμα και υποχρέωση να απαιτήσουν από όλους τους εμπλεκόμενους αυτοδιοικητικούς έμπειρους και μη, να υπηρετούν το δημόσιο καλό και το συμφέρον των συμπολιτών μας και να μην λειτουργούν ως Παπικό κονκλάβιο.

Εμείς όπως πολλάκις έχουμε αναφέρει, είμαστε αποφασισμένοι να μην δώσουμε καμιά λευκή επιταγή (τα μπλοκ επιταγών δεν είναι δική μας τακτική), να υπηρετήσουμε και να τιμήσουμε μέχρι τέλους όλους εκείνους τους συμπατριώτες μας, που δεν επιθυμούν τη σιωπή και την συγκάλυψη.

Άλλωστε γνωρίζουμε καλά ότι δεν ωφελεί σε τίποτα, να είσαι χωμένος μέχρι το λαιμό στη λάσπη, να κρατάς τα νύχια των χεριών σου καθαρά και να διατείνεσαι ότι διαθέτεις εμπειρία.

Τελειώνοντας διερωτόμαστε αν και οι άλλοι δύο Δήμαρχοι των Βορείων Σποράδων έχοντας “χρήσει”, ως Υπερ- Δήμαρχο Σποράδων, τον εκ Σκοπέλου ορμώμενο, όπως πληροφορούμαστε από τα διάφορα sites, συναινούν με όλο αυτό το φιάσκο ή μήπως όχι;

Διερωτόμαστε επίσης και για την κα Αντιπεριφερειάρχη, αν γνωρίζει κάτι σχετικά με τον ντόρο και όλη αυτή τη φασαρία του τίποτα, αφού το συγκεκριμένο μέτρο ισχύει για όλα τα νησιά. Εκτός αν αυτή η φασαρία είναι για τους 52, όλους κι όλους επιβάτες, που μπορεί να μεταφέρει τελικά το πλοίο.

Για ακόμη μια φορά άνθρακας, ο θησαυρός.