Σελίδες

Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2021

Ποιος αλήθεια “χαρίζει” τα λεωφορεία στους ιδιώτες;

Ανακοίνωση της Λαϊκής Συσπείρωσης Σκιάθου για τα λεωφορεία

Αυτές τις μέρες ήρθε στα χέρια μας έγγραφο της Αποκεντρωμένης Διοίκησης η οποία κάνει δεκτή την προσφυγή της δημοτικής αρχής Τζούμα καταρρίπτοντας την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Σκιάθου στις 18/12/2020 ώστε η Συγκοινωνία Σκιάθος – Κουκουναριές να παραμείνει στα χέρια του Δήμου.

Στην ουσία, αντί ο Δήμαρχος και η παράταξη του να δώσουν τη μάχη για να υπάρχει όλο το χρόνο δημοτική συγκοινωνία που να εξυπηρετεί όλο το νησί με μόνιμο προσωπικό, την τορπίλισαν!

Αυτή ήταν και η θέση της Λαϊκής Συσπείρωσης από πέρυσι που ήρθε για πρώτη φορά το θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο. Δημοτική Συγκοινωνία με μόνιμο προσωπικό και απασχόληση του πλεονάζοντος προσωπικού το χειμώνα σε άλλες ανάγκες του Δήμου με παρόμοιο αντικείμενο εργασίας. Επέκταση της γραμμής Σκιάθος – Κουκουναριές σε αεροδρόμιο, Ευαγγελίστρια, Ξάνεμο και Καλύβια για εξυπηρετούνται χειμώνα καλοκαίρι εργαζόμενοι και μαθητές.

Μειωμένο κατά πολύ κόμιστρο για τους μόνιμους κατοίκους που για να μετακινηθούν το καλοκαίρι από και προς την εργασία τους αλλά ακόμα και για ένα μπάνιο, χρυσοπληρώνουν.

Τη θέση αυτή διατυπώσαμε και στη άτυπη συνάντηση του εκπροσώπου μας με την πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου κα Παπαδούλια και το Δήμαρχο προ της συζήτησης στο Δημοτικό Συμβούλιο για την ψήφιση του ΟΕΥ.

Η παράταξή μας υπερψήφισε την ανάγκη να υπάρχει δημοτική συγκοινωνία κάθε φορά που ερχόταν το θέμα για ψήφιση. Όμως δεν ήταν δυνατόν να ψηφίσουμε τροποποιήσεις σε αντιλαϊκούς προϋπολογισμούς ούτε και ΟΕΥ, που αντί να στελεχώνει το Δήμο και τις υπηρεσίες του με μόνιμο προσωπικό, συνεπώς και Γραφείο Συγκοινωνιών, να δημιουργεί στρατό συμβασιούχων, με ότι αυτό συνεπάγεται , κάτι που η υπόλοιπη αντιπολίτευση ψήφισε, βγάζοντας έξω το Γραφείο Συγκοινωνιών.

Η επίκληση στη νομιμότητα του Δημάρχου δεν είναι τυχαία. Υλοποιεί κατά γράμμα την πολιτική της Νέας Δημοκρατίας και του ΣΥΡΙΖΑ στο Δήμο Σκιάθου. Αυτός είναι ακριβώς και ο λόγος γιατί δεν διεκδικεί μόνιμες θέσεις εργασίας, γιατί δεν ζητά τη μονιμοποίηση των συμβασιούχων, γιατί κάθε λίγο και λιγάκι παίρνει “συγχαρητήρια” από τα μνημονιακά ελεγκτικά όργανα.

Οι δύο άλλες παρατάξεις της αντιπολίτευσης έχουν δείξει “έργο” όταν ήταν στα πράγματα. Από πρωτοφανή ανικανότητα να λειτουργήσουν και να ελέγξουν τη δημοτική συγκοινωνία πέρασαν στο άλλο άκρο, να παραχωρούν με εξευτελιστικό αντίτιμο και περίεργες συμφωνίες τη δημοτική συγκοινωνία σε ιδιώτες, με ελλειπή μέτρα ασφάλειας, πολλές φορές με λεωφορεία υπερφορτωμένα με όρθιους.

Είναι γεγονός ότι ο νόμος που ρυθμίζει τις συγκοινωνίες είναι απαρχαιωμένος. Καμία εμπιστοσύνη δεν έχουμε ούτε στα υπουργεία, ούτε στους βουλευτές του κυβερνώντος κόμματος που τρέχει να φωτογραφηθεί με λαμπάδες και γραβάτες σχεδόν σύσσωμο το δημοτικό συμβούλιο ότι θα “φέρουν” νόμο τέτοιο που να λειτουργεί προς όφελος των σκιαθιτών, ενώ για όλα τα υπόλοιπα ζητήματα σε κεντρικό και τοπικό επίπεδο λειτουργούν μόνο για το πως θα εξυπηρετήσουν τα συμφέροντα του μεγάλου κεφαλαίου.

Οριστική λύση στο πρόβλημα της συγκοινωνίας θα δοθεί με δημιουργία κρατικού, ενιαίου φορέα συγκοινωνιών που σαν σκοπό δεν θα έχει το κέρδος άλλα την εξυπηρέτηση των αναγκών μετακίνησης ντόπιων και τουριστών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.