Σελίδες

Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2021

Γιατί απεργεί ο Δάσκαλος...

Γράφει η
Λένα Κουτούμπα
Εκπαιδευτικός

Τη Δευτέρα 11 Οκτωβρίου, ο Δάσκαλος απεργεί γιατί αγαπά το Σχολείο και αφιερώνει την ψυχή του την ίδια σε αυτό...

Γι' αυτό, απορρίπτει το ανούσιο τέρας που λέγεται αξιολόγηση, όπως αυτή προβλέπεται, από το τελευταίο νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας... Ένα τέρας που μόνο την αναβάθμιση του Σχολείου δε θέλει... Για ποια αναβάθμιση λοιπόν μιλάμε, όταν τα Σχολεία μας θα χωριστούν σε κατηγορίες; Και το αποτέλεσμα αυτού, θα είναι η μείωση της χρηματοδότησης από τους πρωτογενείς πόρους, με δυο λόγια από το υπουργείο εσωτερικών...

Ο Διευθυντής του σχολείου καλείται να αναλάβει αυτή τη διαχείριση των πόρων, ας μην υπάρχουν αυτοί, καλείται να αναλάβει τον τεχνολογικό εξοπλισμό και την επιμόρφωση του Δασκάλου, που πρέπει να πληρώσει με αίμα, από την ίδια την πενιχρή τσέπη του... Η αξιολόγηση λοιπόν αυτή, αφορά το ποιος θα πληρώσει τους λογαριασμούς του Σχολείου, το ποιος μπορεί να βρει χορηγούς.. Και το πιο βασικό, αφορά το πορτφόλιο του μαθητή, που θα τον ακολουθεί σε όλη του τη διαδρομή στον χώρο της Εκπαίδευσης, με τις επιδόσεις του και τη συμπεριφορά του....

Αφορά τον Διευθυντή μάνατζερ, που θα πρέπει να τρέχει ξοπίσω από τον κάθε ιδιωτικό φορέα και από τον κάθε επίδοξο χορηγό...

Ο Δάσκαλος απεργεί λοιπόν, γιατί έχει επιστημονική επάρκεια! Και δε σκύβει το κεφάλι στον κάθε χορηγό! Δεν εφαρμόζει προγράμματα, που δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με την Παιδαγωγική Επιστήμη... Γιατί δεν αναφέρει κανείς ότι σε άλλες χώρες, τα αποτελέσματα εφαρμογής ανάλογων προγραμμάτων, ήταν δραματικά;;;  Μα γιατί ένα μόνο είναι το ζητούμενο: Τα κονδύλια του ΕΣΠΑ και οι απευθείας αναθέσεις, απ τα οποία δε θα φτάσει απολύτως τίποτα στα ίδια τα παιδιά!..

Απ' τη μια καταργούνται οι Κοινωνικές Επιστήμες κι απ' την άλλη το υπουργείο μιλάει για αναβάθμιση!..

Ο Δάσκαλος λοιπόν, αξιολογεί και βρίσκει απολύτως ανεπαρκές το υπουργείο Παιδείας, που με τον νόμο 4692/2020 αύξησε τον αριθμό μαθητών ανά τμήμα, από 22 σε 24, με δυνατότητα προσαύξησης 10% με απόφαση του διευθυντή, οπότε περνάμε στους 26 με 27 μαθητές! 

Που αποφάσισε τη συγχώνευση Σχολείων και τη σύμπτυξη τμημάτων!

Το αξιολογεί και το καταδικάζει που πούλησε τα προσωπικά δεδομένα των μαθητών και των Δασκάλων στην ιδιωτική εταιρεία Cisco!

Που ανάγκασε τον Δάσκαλο, εν μέσω πανδημίας, λόγω της ελλιπούς υλικοτεχνικής σχολικής υποδομής, να επιμορφωθεί μόνος του για την εξ αποστάσεως, με δικά του μέσα.. Που τον άφησε να παλεύει ημέρες και νύχτες για να τα καταφέρει!

Καταγγέλλει το υπουργείο που διαφήμισε εφοπλιστές χορηγούς για τα περιβόητα παγουρίνο.

Που κατάργησε τους αιρετούς από τα υπηρεσιακά Συμβούλια..

Που άφησε 40000 παιδιά έξω από τα δημόσια Πανεπιστήμια!

Το καταδικάζει για τους ανύπαρκτους σχολικούς χώρους.. για τα ακατάλληλα σχολικά κτίρια, έρμαια του Εγκέλαδου.

Καταγγέλλει το υπουργείο, γιατί ο απώτερος στόχος των εργαστηρίων δεξιοτήτων είναι μόνο η ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας! Μαθητής κατάλληλος για εργασία κι όχι για σπουδές!!

Το καταγγέλλει γιατί δεν σεβάστηκε τον Δάσκαλο, που εναντιώθηκε στον ρατσισμό, αγκαλιάζοντας τα προσφυγόπουλα, αυτά τα κυνηγημένα πουλιά..

Καταδικάζει το υπουργείο Παιδείας, που τόσο αδιάντροπα, παραβιάζει τον κώδικα πολιτικής Δικονομίας και επεμβαίνει στο έργο της Δικαιοσύνης!

Για όλους αυτούς τους λόγους απεργεί τη Δευτέρα ο Δάσκαλος!

Για λόγους Τιμής και Αξιοπρέπειας!

Λένα Κουτούμπα

Νηπιαγωγός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.