Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Πέμπτη 8 Ιουλίου 2010

Η μουσική Αντρίνα

Δώδεκα υπέροχα τραγούδια μπορείτε να απολαύσετε στο CD του Γιώργου Μιχελή, που κυκλοφορεί με τον τίτλο «Το ταξείδι».
Σε σημείωμά του, που περιέχει ένθετο το CD, o Γιώργος γράφει:

«Είχα πάντα μανία με τη μουσική, αλλά ποτέ δεν είχα χρόνο να ασχοληθώ σοβαρά. Στη Βοστόνη των ΗΠΑ συμμετείχα (κυρίως ως τραγουδιστής) στο Σύγχρονο Ελληνικό Συγκρότημα, ένα πρωτοποριακό για την εποχή και τη χώρα μουσικό γκρουπ. Παίζω λίγο τα έγχορδα, τόσο που να δίνω σ’ έναν επαγγελματία ενορχηστρωτή τη βασική ιδέα της μελοποίησης των στίχων που επιλέγω. Κάπως έτσι ξεκίνησε η δημιουργία του πρώτου μου CD. Παρεΐστικα τραγούδια, γραμμένα κατά περιόδους, εμπνευσμένα από το νησί μου, που τα φύλαγα στο μυαλό μου ή τα έπαιζα για τους φίλους μου. Μάλιστα το πρώτο τραγούδι του CD (Aντρίνα) το χόρεψε η κόρη μου στο γάμο της με τον καλό της, από μια πρόχειρη ηχογράφηση. Οι στίχοι των τραγουδιών είναι δικοί μου, της αδελφής μου Όλγας και του ξαδέλφου μου Θωμά.»
Με την άδεια του, που έδωσε στο blog και τον ευχαριστούμε, ακούστε την μία από τις δύο μουσικές εκδοχές του τραγουδιού «Αντρίνα»
Το CD διατίθεται από το κατάστημα Music Corner, Πανεπιστημίου 56, Αθήνα, τηλ 2103304000 και στη Σκόπελο.
Περισσότερα: www.michelis.gr

4 σχόλια:

  1. ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜ ΤΖΩΡΤΖΗΣ8 Ιουλίου 2010 στις 9:41 μ.μ.

    ΚΑΘΕ ΣΤΟΙΧΟΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΘΕ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΒΡΑΒΟ ΓΙΩΡΓΟ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΩΣ ΘΑ ΑΓΓΙΞΟΥΝ ΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΤΩΝ ΣΚΟΠΕΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΚΟΜΗ ΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΚΟΠΕΛΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΤΟΙΧΟΥΣ ΣΟΥ. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΕ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΣΟΥ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΑ ΜΟΛΙΣ ΜΕ ΦΕΡΝΕΙΣ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΩ Ο ΔΙΣΚΟΣ ΑΥΤΟΣ ΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΘΝΙΚΟΣ ΥΜΝΟΣ ΚΑΘΕ ΣΚΟΠΕΛΙΤΙΚΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στο cd περιλαμβάνεται ακόμη η δεύτερη εκδοχη του τραγουδιού "Αντρίνα", το "Σκόπελος", "Το ταξείδι" που είναι και ο τίτλος του cd κ.α.
    Ευχαριστούμε τον Γλωσσώτη Γιώργο Μιχελή και το blog για το ανέβασμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κωνσταντίνος Μαρούλης11 Ιουλίου 2010 στις 9:51 π.μ.

    Θέλω να συγχαρώ τον συμπατριώτη μου Γιώργο Μιχελή για την πολύ ωραία δημιουργία του. Το τραγούδι αυτό μου θυμίζει τις υπέροχες μελωδίες από τις καντάδες στα σοκάκια της μοναδικής μας Γλώσσας όταν ήμουν παιδί. Είναι αυτές οι μελωδίες που μας ενέπνευσαν μουσικά, που κάθε στοίχος και νότα τους μας φέρνουν στην μνήμη μας την αγαπημένη μας ιδιαίτερη πατρίδα, το υπέροχο νησί μας, και όλους του απλούς συνανθρώπους μας. Συγχαρητήρια λοιπόν στον Γιώργο και εύχομαι Γιώργο μου να συνεχίσεις να τραγουδάς και να δημιουργείς, ,,, για σένα και για όλους εμάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχο τραγούδι που φέρνει στα μάτια μας εικόνες & ξυπνάει όμορφες αναμνήσεις από χρόνια μαγικά από το μοναδικό χωριό μας. Ο Γιώργος βάζει ανιδιοτελώς άλλο ένα λιθαράκι στη προσφορά του στο τόπο μας. Ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.