Ο «Αχιλλέας από Κύμη είναι μία προσιτή λύση
για όσους έχουν προορισμό την Σκόπελο
και την Αλόννησο
Ενθουσιασμένοι είναι όσοι φθάνουν στις Βόρειες Σποράδες για διακοπές. Τα πρώτα λόγια που θα ακούσεις είναι ότι βρέθηκαν σε ένα παράδεισο με όμορφες παραλίες και καταπράσινα, μοναδικά δάση. Αμέσως μετά ένα παράπονο. Τα ακριβά εισιτήρια.
«Έχετε τα πιό ακριβά ακτοπλοϊκά εισιτήρια» μας λένε πολλοί. «Οι τιμές στα ξενοδοχεία είναι πολύ καλές και αν θέλουμε μπορούμε να επιλέξουμε από τα πολλά καταλύματα που προσφέρονται στα νησιά ανάλογα με την τσέπη μας ή να διαπραγματευτούμε ακόμα και το κόστος. Με τα πλοία τί επιλογή να κάνουμε και τί διαπραγμάτευση;»
Τα ακριβά εισιτήρια και τα ελλειπή δρομολόγια (Θεσσαλονίκη κ.α.) είναι ένα πρόβλημα που απασχολεί τους Βορειοσποραδίτες χρόνια. Πιστεύετε ότι υπάρχει λύση;
Σημερινές τιμές εισιτηρίων:ΤΑΧΥΠΛΟΑ ΑΠΟ ΒΟΛΟ
ΣΚΙΑΘΟΣ 35 ευρώ
ΓΛΩΣΣΑ 38 ευρώ
ΣΚΟΠΕΛΟΣ45 ευρώ
ΑΛΟΝΝΗΣΟΣ 45 ευρώ
ΤΑΧΥΠΛΟΑ ΑΠΟ ΑΓΙΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ
ΣΚΙΑΘΟΣ 36.5 ευρώ
ΓΛΩΣΣΑ 41.5 ευρώ
ΣΚΟΠΕΛΟΣ 49.5 ευρώ
ΑΛΟΝΝΗΣΟΣ 49.5 ευρώ
ΑΧΙΛΛΕΑΣ (Από Κύμη - συμβατικό)
Επιβάτης: 25 €
Αυτοκίνητο ΙΧ: 60 €
ΠΗΓΑΣΟΣ (Από Άγιο Κων/νο - συμβατικό)
Επιβάτης 35
Αυτοκίνητο ΙΧ: 90 €
Ο Δήμαρχος Σκοπέλου κ. Χρήστος Βασιλούδης δήλωσε στις 18 Ιουνίου στον «Νέο Τύπο» της Θεσσαλίας ότι «πλέον τα νησιά καλύπτονται επαρκώς για τη θερινή περίοδο».
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαμμία δήλωση για ακριβά εισιτήρια δεν διαβάσαμε...
Συγχαρητήρια στον ΑΧΙΛΛΕΑ! Σπάει το μονοπώλειο και τις ακριβές τιμές! Λαμπρό παράδειγμα προς μίμηση!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο μόνο πρόβλημα είναι πως δεν υπάρχει ανταπόκριση απο/προς Αθήνα και Κύμη με πούλμαν. 40€ πιο φτηνή η μετακίνηση (ατομο+αυτοκίνητο) και ίδια χιλιομετρική απόσταση (Αγιος Κωνσταντίνος 165χλμ, Κύμη 170χλμ). Επιπλέον, ενάς σταθμός διοδίων λιγότερος (1.90€ αν θυμάμαι καλά). Λίγη υπομονή και προσοχή χρειάζεται απο τους οδηγούς στο τμήμα Χαλκίδα-Κύμη διότι είναι κλασικός ελληνικός επαρχιακός δρόμος μιας λωρίδας ανα κατεύθυνση με πολλες λακούβες και κακοτεχνίες.
Και εμείς ας περιμένουμε τα υδροπλάνα...
Μεγάλα λόγια και διαφημιστικά τερτίπια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσιτότατος ο δρόμος για Κύμη....κάνοντας τον γύρο της Ελλάδος (αλήθεια πόσο χαλάμε σε βενζίνη μέχρι την Κύμη).
Και επίσης τακτικότατη η συγκοινωνία με τον Αχιλλέα...αλήθεια δυο φορές την εβδομάδα είναι?
Στην Σκιάθο πάει ο Αχιλλέας;
Και για ποιό μονοπώλιο παραπληροφορείτε τον κόσμο; Αυτό που εξυπηρετεί τις Σποράδες τα τελευταία δέκα χρόνια χειμώνα - καλοκαίρι;
Γιατί απ΄όσο θυμάμαι δέκα χρόνια Ιούλιο και Αύγουστο σπάει... το μονοπώλιο από τυχοδιώκτες που την πρώτη εβδομάδα του Σεπτεμβρίου συμπτωματικά χαλάνε τα πλοία τους και την κάνουν με ελαφριά..
Αλήθεια λιμάνι έχει η Σκόπελος;
Ο Αγνώντας έχει τακτική συγκοινωνία;
Με ολο το σεβασμο...δεν νομιζω οτι με τα περι μονοπωλιου μπορει να παραπληροφορηθει ο κοσμος γιατι οποιος εχει ματια βλεπει...τι βλεπει?οτι η εταιρια που οντως εξυπηρετει(?) το νησι το αφηνει το χειμωνα με ενα δελφινι το οποιο μολις φυσηξει λιγο παραπανω...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκει οπου υπαρχει πραγματικος ανταγωνισμος (Βλ.Κρητη)εαν βγαλεις εισιτηρια μετ'επιστροφης σου κανουν δωρο την μια διαδρομη του οχηματος.
Σ'εμας αντιθετα και σε καιρους κρισης,ο επιβατης επωμισθηκε και την αναπροσαρμογη του ΦΠΑ με αποτελεσμα οι υποψηφιοι επισκεπτες ν'ακουν τιμες και να τρεχουν.
Μετα τον Οκτωβριο υπαρχει οχηματαγωγο απο ΑΓ.Κων/νο??Δεδομενου οτι το δελφινι ειναι πιο πολυ δεμενο λογω καιρου καποιος που μενει αθηνα πως παει σπιτι του στην Σκοπελο ας πουμε?Κανεις δεν επικροτει τυχοδιωκτικα φαινομενα,αλλα ουτε και επιλεκτικη καλυψη η ακομη και κερδοσκοπια σε βαρος του επιβατικου κοινου.
Αληθεια ολο το καλοκαιρι περισυ,το Χαισπιντ 1 δεν εκοβε εισιτηριο ταχυπλοου αλλα η ταχυτητα του ηταν συμβατικη?εξαιτιας των λιμεναρχειων θα μου πειτε..η εταιρεια δεν μπορουσε να κανει κινηση καλης θελησησ που το κοινο σιγουρα θα επικροτουσε? Η μηπως δεν ειχε οικονομια στα καυσιμα λογω μικροτερης ταχυτητας που θα της επετρεπαν μια ωραιοποιηση τιμης??
Τι μονοπωλια και σαχλαμάρες, όποιος θέλει και εχει τα κότσια ας βάλει καράβι ολόχρονα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόνο που στην Κρήτη διακινούνται καθημερινώς τουλάχιστον 5000 επιβάτες και 500 φορτηγά την χειμερινή περίοδο και η τουριστική σεζον διαρκεί 4-5 μήνες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτις Σποράδες η χειμωνιάτικη ημερήσια κίνηση είναι το πολύ 300 επιβάτες και 12-14 φορτηγά.
Όταν έρθει λοιπόν η ώρα του λογαριασμού δεν το βάζουν το χέρι στην τσέπη όλοι...ενώ μεγάλες κουβέντες σε ενα site που μπορεί ο καθείς να γράφει ότι του κατέβει και να βγάζει λεφτά αέρα πατέρα από διαφημίσεις είναι ίσως το πιο εύκολο.
Ο ένας παρέχει υπηρεσία και ο άλλος αέρα...
Τα τσιράκια βγάλαν γλώσσα. Να έρθουν το χειμώνα να μας τα πουν... Μόνο να μην έχει μποφώρ, γιατί θα τους πάρει και θα τους σηκώσει...
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ πιο ακριβή τιμή ανά μίλι στον κόσμο! Και έχουν το θράσος να βγαίνουν στο blog για να υπερασπιστουν τα αφεντικά τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΓΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ - ΣΚΟΠΕΛΟΣ 49,50 ΕΥΡΩ!
Μα αυτο ειναι ακριβως το θεμα μας..επιλεκτικη παροχη υπηρεσιας...μονο οποτε βγαινει καλο κερδος...μπορει στην Κρητη να εχει 5000 επιβατες αλλα αυτο που μας ξεφευγει ειναι σε ποσα πλοια μοιραζονται..και σε ΤΙ ΠΛΟΙΑ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδω ευθυνεται και το κρατος και οι δημοτικες αρχες..γιατι οι Σκυριανοι ειναι πιο μαγκες που εστησαν εταιρια λαικης βασης που τωρα ΕΜΕΙΣ ΟΛΟΙ χρησιμοποιουμε?Γιατι αντιστοιχη κινηση δεν εγινε απο κανενα δημο των Σποραδων?και βεβαια καταληξαμε σε φαινομενα 49,5 ευρω για 63 ναυτικα μιλια και ποιος ξερει τι μας επιφυλασσει το μελλον..αλλα για καποιους δεν βαζουμε το χερι στην τσεπη..οταν οπως ειπα και στο προηγουμενο σχολιο μου το Χαισπιντ περισυ το πληρωνα ταχυπλοο και επλεε με συμβατικη ταχυτητα..λιγο απο το κερδος των καυσιμων να δινοταν στο επιβατικο κοινο..ποιος δεν βαζει το χερι στη τσεπη????
Οι επιδοτήσεις, που πληρώνει ο ελληνικός λαός πολυ ακριβά, να δοθούν στους επιβάτες και όχι στους πλοιοκτήτες...
ΑπάντησηΔιαγραφή