Την
Παρασκευή 15 Ιουνίου «ήρθε και 'δεσε» το
«Εξπρές Πήγασος» στο λιμάνι της Σκοπέλου
και όλοι νομίζαμε ότι η ταλαιπωρία έλαβε
τέλος για τους επιβάτες του.
Από
τότε και για 4 συνεχόμενες ημέρες το
πλοίο πιάνει Αγνώντα ενώ το αδελφό πλοίο
«Εξπρές Σκιάθος» μπαίνει στο λιμάνι
της Σκοπέλου... Σήμερα δε, σύμφωνα με ανθρώπους που γνωρίζουν από θάλασσα, δεν υπήρχε κανένας λόγος να πάει το πλοίο Αγνώντα.
Να
υπενθυμίσουμε ότι, σύμφωνα με παλαιότερες
δηλώσεις (κλικ ΕΔΩ και ΕΔΩ) του προέδρου του λιμενικού ταμείου Σκοπέλου στην efimerida-sporades, το λιμάνι του
Αγνώντα κινδυνεύει με μεγαλύτερη ζημιά
κάθε φορά που δένει ο «Πήγασος» εκεί.
Τα ερωτήματα είναι τα εξής: α) Με ποιές καιρικές συνθήκες θα πιάνει Σκόπελο ο «Πήγασος» και β) θα προκαλέσει μεγαλύτερη και συνεπώς δαπανηρότερη ζημιά στον Αγνώντα ή δεν ισχύει κάτι τέτοιο;
ΠΑΙΔΙΑ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΔΕΛΦΑ .... ΤΟ ΕΞ.ΣΚΙΑΘΟΣ ΕΧΕΙ ΜΗΚΟΣ 78 ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΠΛΑΤΟΣ 22 ΕΝΩ ΤΟ ΕΞ.ΠΗΓΑΣΟΣ ΕΧΕΙ ΜΗΚΟΣ 125 ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΠΛΑΤΟΣ 19 .
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ ΕΞ.ΠΗΓΑΣΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ
ΓΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟ ΑΛΗΘΕΣ
http://www.hellenicseaways.gr/index.asp?a_id=105
Aγαπητέ
ΔιαγραφήΤα «αδέλφια» δεν έχουν το ίδιο ύψος πάντα...
Αλλά για να πάμε στα σοβαρά, αν θα ήθελες να βοηθήσεις, θα σε παρακαλούσα να μας πεις με ποιές καιρικές συνθήκες θα πιάνει ο «Πήγασος» στο λιμάνι της Σκοπέλου. Είναι μια απάντηση που οφείλεται από τους αρμόδιους...
Γνωρίζω ότι γνωρίζεις, αν θέλεις ενημέρωσέ μας.
ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΠΛΟΙΑΡΧΟΥ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΜΑΓΚΑΣ ΑΣ ΤΟ ΒΑΛΕΙ ΜΕ ΕΞΑΡΙ ΣΤΗ ΣΚΟΠΕΛΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΛΕΜΕ
ΣΤΙΣ 3 ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΑΓΝΩΝΤΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ 6ΑΡΙ, ΑΛΛΑ 3ΑΡΙ.
ΔιαγραφήΜΕΛΤΕΜΙ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΚΟΠΑΖΕΙ. ΑΣ ΜΑΣ ΠΕΙ Ο ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΠΟΣΑ ΜΠΟΦΟΡ ΘΑ ΠΙΑΝΕΙ ΣΚΟΠΕΛΟ
ΤΟ ΝΑ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΛΕΜΕ ΓΙΑ ΜΑΓΚΕΣ ΠΛΟΙΑΡΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΙΠΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΙΝΑΙ ΑΝΑΞΙΟ ΣΧΟΛΙΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΜΑΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ Η ΟΠΟΙΟΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΣΟΥΝ
ΕΝΑ ΠΛΟΙΟ ΣΤΟ ΝΑ ΠΡΟΣΕΓΚΙΣΕΙ ΕΝΑ ΛΙΜΑΝΙ ΛΟΓΩ ΔΥΣΜΕΝΩΝ
ΚΑΙΡΙΚΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟ
ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΝΕΜΟΥ ΑΛΛΑ ΠΑΙΖΕΙ ΠΟΛΥ ΣΥΜΑΝΤΙΚΟ ΡΟΛΟ'
ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.
ΕΠΙΣΗΣ ΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ Η ΠΑΛΑΙΟΤΗΤΑ Η ΤΑ ΄'ΕΡΓΑΛΕΙΑ' ΠΟΥ ΕΧΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΕΓΚΙΣΕΙΣ
.ΕΠΕΙΔΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΤΑ ΡΙΧΝΟΥΜΑΙ
ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΑΣ ΑΝΑΡΩΤΗΘΟΥΜΑΙ ΚΑΙ ΤΗ ΛΙΜΑΝΙ ΔΙΑΘΕΤΕΙ Η ΣΚΟΠΕΛΟΣ ΤΑ ΒΥΘΙΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΤΛ
ΝΟΜΙΖΩ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΣΕ ΤΕΛΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ Ο ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΕΝΑ ΚΑΡΑΒΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΕΙ ΟΠΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΑΠΛΑ ΜΕΛΕΤΩΝΤΑΣ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ.
ΜΕ ΚΑΛΥΨΕΣ ΦΙΛΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ....
ΔιαγραφήΟ ΠΡΩΤΟΣ ΠΟΥ ΣΧΟΛΙΑΣΑ ΕΙΜΑΙ
Xαμένα δηλαδή όσα ξοδεύτηκαν για την εκβάθυνση........
ΑπάντησηΔιαγραφήερώτηση στον πατριώτη φίλο 19Ιουν 7:02.Το λιμάνι φίλε μου που δαπανήθηκαν τόσα εκατομμύρια για ποια καράβια έγινε?
ΔιαγραφήΚι εγω που να ξέρω ?? ρωτηστε αυτους που το εκαναν και εκεινους που εκαναν αλλα τοσα λιμάνια σ ολη την Ελλαδα και κατάφεραν να κινδυνεύουν τα πλοία συνέχεια ..
ΔιαγραφήΚαι προς θεου φίλοι μου εγω σχολίασα το γεγονός οτι το ΠΗΓΑΣΟΣ ειναι πολύ μεγαλύτερο απο το ΣΚΙΑΘΟΣ και δεν ειναι αδελφά . τιποτε περισσοτερο και τίποτα λιγότερο . Πεσατε να με "φατε" . Δεν ξερω τι ακριβως εργα εγιναν αλλα μπορει με τις συγκεκριμένες συνθήκες να μην μπορούσε να δεσει το πλοίο . δεν ξερω δεν ημουν εκει . Ουτε συμφέρον εχω ουτε τιποτα απλος πολίτης ειμαι ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ για την προσοχή σας .
ο ιδιος φίλος 19Ιουν 7:02 ειμαι .