Ένα σχέδιο εργασίας για τους υδροβιότοπους στη χώρα μας, αλλά και για τον σημαντικό, χαρακτηρισμένο από τη συνθήκη Ramsar, υδροβιότοπο της Σκιάθου, τη λίμνη του Αγίου Γεωργίου, ξεκινά το 3ο νηπιαγωγείο Σκιάθου.
Στην πορεία της εργασίας - έρευνας οι μικροί μαθητές θα προσπαθήσουν να απαντήσουν σε μια σειρά ερωτήματα, όπως:
1. Τι είναι ένας υδροβιότοπος;
2. Φυσικοί υδροβιότοποι (ποταμοί, εκβολές, δέλτα, λίμνες, λιμνοθάλασσες, έλη, πηγές)
3. Τεχνητοί υδροβιότοποι (αλυκές, τεχνητές λίμνες, ορυζώνες).
4. Λειτουργίες των υδροβιότοπων (οι κυριότεροι παράγοντες που καθορίζουν το πώς λειτουργεί ένας υδροβιότοπος).
5. Χλωρίδα
6. Πανίδα
7. Νόμοι προστασίας των υδροβιότοπων.
8. Απειλές και κίνδυνοι.
9. Πίνακας για τυχόν ρύπανση.
και κατ' επέκταση
1.Τι σημαίνει βιοποικιλότητα
2.Τι σημαίνει Οικοσύστημα
Όπως μας είπε η νηπιαγωγός Λένα Κουτούμπα, μέσα από την απογραφή των υγρότοπων που έκανε η WWF για τα νησιά του Αιγαίου, θα αναζητηθούν οι υγρότοποι της Σκιάθου, που έχουν καταγραφεί και έχουν επίσημα κωδικό, όπως το έλος Πλατανιά, ρύακας Κεχριάς, λίμνη Κουκουναριών, λιμνοθάλασσα Αγίου Γεωργίου,Βρωμόλιμνος, χείμαρος Αχίλλα