ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ Προς το Προεδρείο του Δημοτικού Συμβουλίου Σκιάθου
Στο 3ο Νηπιαγωγείο, αν και το κτήριο είναι καινούριο, υπάρχουν πολλές κακοτεχνίες και χρήζει πολλών βελτιώσεων.
Στο Δημοτικό Παιδικό Σταθμό “Μαλαμίτσα Μαθηνού” υπάρχουν παιχνίδια στην αυλή τουλάχιστον 20ετίας, ενώ δεν υπάρχει στέγαστρο στον εξωτερικό χώρο. Τις μέρες μάλιστα που βρέχει μπαίνουν νερά από την οροφή και δεν επιτρέπει την λειτουργία του. Πολλές επιδιορθώσεις έχουν γίνει είτε με χορηγίες είτε με την καλή θέληση των εργαζόμενων και των γονέων.
Στο 1ο Δημοτικό Σχολείο, όπου συστεγάζεται και το Ειδικό Σχολείο, είναι άμεση η ανάγκη ανακαίνισης της σχολικής μονάδας, καθώς τα κουφώματα είναι αρκετά παλιά και υπάρχουν θερμικές απώλειες. Το ίδιο ισχύει και για τις σωληνώσεις του καλοριφέρ, που καταστρέφονται από τη διάβρωση.
Η σχολική χρονιά άρχισε, στο ίδιο περιβάλλον υποχρηματοδότησης και προβλημάτων που έχουν καταστεί χρόνια. Πολλά από αυτά τα προβλήματα είχαν επισημανθεί και κατά την προεκλογική περίοδο. Μπορούμε να αναφέρουμε κάποια συγκεκριμένα παραδείγματα:Στο 1ο και 2ο Νηπιαγωγείο παρουσιάστηκαν προβλήματα με πτώσεις σοφάδων μέσα στις αίθουσες διδασκαλίας. Πρόβλημα υπάρχει και με την πόρτα εισόδου/εξόδου από το χώρο, με αποτέλεσμα κατά το σχόλασμα παιδιά και γονείς που αποχωρούν να περνάνε μέσα από το προαύλιο του Παιδικού Σταθμού.
Στο 3ο Νηπιαγωγείο, αν και το κτήριο είναι καινούριο, υπάρχουν πολλές κακοτεχνίες και χρήζει πολλών βελτιώσεων.
Στο Δημοτικό Παιδικό Σταθμό “Μαλαμίτσα Μαθηνού” υπάρχουν παιχνίδια στην αυλή τουλάχιστον 20ετίας, ενώ δεν υπάρχει στέγαστρο στον εξωτερικό χώρο. Τις μέρες μάλιστα που βρέχει μπαίνουν νερά από την οροφή και δεν επιτρέπει την λειτουργία του. Πολλές επιδιορθώσεις έχουν γίνει είτε με χορηγίες είτε με την καλή θέληση των εργαζόμενων και των γονέων.
Στο 1ο Δημοτικό Σχολείο, όπου συστεγάζεται και το Ειδικό Σχολείο, είναι άμεση η ανάγκη ανακαίνισης της σχολικής μονάδας, καθώς τα κουφώματα είναι αρκετά παλιά και υπάρχουν θερμικές απώλειες. Το ίδιο ισχύει και για τις σωληνώσεις του καλοριφέρ, που καταστρέφονται από τη διάβρωση.