Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Τρίτη 27 Απριλίου 2010

Μήνυμα προς την ΟΛΜΕ, τις ΕΛΜΕ και τη ΔΟΕ...

από τους καθηγητές, δάσκαλους και νηπιαγωγούς της Σκοπέλου
Οι καθηγητές, δάσκαλοι και νηπιαγωγοί της Σκοπέλου, θεωρώντας αναποτελεσματικές τις μονοήμερες απεργίες που προηγήθηκαν, ανεπαρκή την ενημέρωση από τα συνδικαλιστικά όργανα σε σχέση με τις καταιγιστικές εξελίξεις των τελευταίων μηνών και καθυστερημένη την επικείμενη σύγκληση των ΕΛΜΕ (4 και 5 Μαΐου), πήραμε την πρωτοβουλία να συνεδριάσουμε στις 21/4 προκειμένου να συζητήσουμε για τις εξαγγελίες και τις πρακτικές της κυβέρνησης σε σχέση με το σχέδιο «Καλλικράτης», το πολυνομοσχέδιο για την παιδεία και τη μείωση των μισθών μας.
Στη συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε και στην οποία συμμετείχε η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών του νησιού έγινε σαφές πως όλοι έχουμε συνειδητοποιήσει ότι η λαίλαπα των επικείμενων αλλαγών θα είναι ένα πρωτοφανές πλήγμα για τα εργασιακά μας δικαιώματα και την εν γένει λειτουργία της εκπαίδευσης.
Υπερασπιζόμενοι τα εργασιακά μας δικαιώματα και τον δημόσιο, δωρεάν και ενιαίο χαρακτήρα της εκπαίδευσης, πιστεύουμε ότι επιβάλλεται να δράσουμε άμεσα. Ζητούμε από τα συνδικαλιστικά μας όργανα να επισπεύσουν τις ενέργειές τους και να κλιμακώσουν τις απεργιακές κινητοποιήσεις, καθώς η κατάθεση των σχετικών νομοσχεδίων είναι θέμα ημερών.
Συμφωνούμε με την εισήγηση της ΟΛΜΕ ως προς το σκεπτικό της. Όμως την εισήγηση αυτή δεν την υποστήριξε όλο αυτό το διάστημα και δεν την πρόβαλε στα ΜΜΕ και στις απεργιακές συγκεντρώσεις. Ούτε στα σχολεία δεν την έστειλε! Θεωρούμε επίσης πολύ μεγάλη την καθυστέρηση των δύο εβδομάδων για τη λήψη της απόφασης (6/5) για κλιμάκωση των κινητοποιήσεων.
Προτείνουμε κλιμάκωση των κινητοποιήσεων και κατά τη διάρκεια των πανελληνίων εξετάσεων με προειδοποιητικές πολυήμερες απεργίες πριν τις 14/5.
Σε τοπικό επίπεδο προτείνουμε την πραγματοποίηση συνελεύσεων και συζητήσεων με σκοπό την ενημέρωση των συναδέλφων, της κοινής γνώμης και ιδιαίτερα των γονέων. Προτρέπουμε όλους τους συναδέλφους όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης να στείλουν μήνυμα δράσης προς κάθε κατεύθυνση με αντίστοιχες συλλογικές ενέργειες.
Καλούμε τις συνδικαλιστικές μας ηγεσίες να ανταποκριθούν έμπρακτα στο μέγεθος της επίθεσης που δεχόμαστε.
Eπιτροπή καθηγητών, δασκάλων και νηπιαγωγών της Σκοπέλου
(μονίμων, αναπληρωτών και ωρομισθίων)

23 σχόλια:

  1. Η Αλέκα και οι Αλέκοι και ο Γιωργάκης και ο Κωστάκης έχουν εξασφαλίσει εαυτούς και τα τέκνα αυτών. Μ' εκείνο το θύμα, το ψώνιο, το σύμβολο το αιώνιο τι γίνεται. Κι οι εκπαιδευτικοί σίγουρα το γνωρίζουν καλά μιας που κι αυτοί μαζί μ' όλους μας το ζουν στο πετσί τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δημήτρης Ντακούλας28 Απριλίου 2010 στις 1:32 μ.μ.

    Ένα σχόλιο σχετικά με τις κινητοποιήσεις των εκπαιδευτικών της Σκοπέλου και του αντίκτυπου που ήδη έχουν αυτές.

    Η όποια απόφαση πάρθηκε μετά από πολύωρες συζητήσεις (όρος που εμπεριέχει και την αντιπαράθεση επιχειρημάτων) μεταξύ εκπαιδευτικών και όχι κομματικών στελεχών ...
    Σε καμμιά περίπτωση δεν είναι απόφαση "κλίκας" και "κομματικής γραμμής" όπως εντέχνως αφήνουν να διαρρεύσει "εμπιστευτικά" ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ συνάδελφοι οι οποίοι ΔΕΝ μπήκαν καν στον κόπο να μας ενημερώσουν για τις απόψεις τους σε καμμία από τις δύο συγκεντρώσεις.
    Θεωρώ (καθαρά προσωπική άποψη) αυτό το όψιμο ενδιαφέρον εκ του πονηρού και με σκοπό να χωρίσει τους εκπαιδευτικούς σε "ντόπιους και ξένους", σε "πράσινους, κόκκινους, γαλάζιους, κλπ", έτσι ώστε να υποβαθμιστεί η αξία και η ένταση των κινητοποιήσεων που επαναλαμβανω ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΧΡΩΜΑ.

    Σε ότι αφορά τις κινητοποιήσεις :

    Η αναρτώμενη στο blog επιστολή αποφασίστηκε και διαμορφώθηκε μετά από καθολική συμφωνία όλων όσων συμμετείχαν στις συναντήσεις.
    Εστάλη στα συνδικαλιστικά μας όργανα, στο blog και στη εκπαιδευτική πύλη alfavita.

    Η ανάρτηση των πανό στα Σχολεία είναι η υλοποίηση της πρότασης των ΟΛΜΕ-ΔΟΕ (των επίσημων συνδικαλιστικών μας οργάνων) προς όλα τα Σχολεία. Έχουν αναρτηθεί τα τρία πρώτα πανό και ετοιμάζονται και τα επόμενα για τα άλλα Σχολεία.

    Η τοπική κοινωνία έχει αρχίσει να ενημερώνεται και ήδη σήμερα στη Γλώσσα υπάρχει προγραμματισμένη συνάντηση των εκπαιδευτικών με το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του εκεί Γυμνασίου με Λυκειακές Τάξεις.

    Είμαστε ανοιχτοί στο διάλογο και έτοιμοι να ακούσουμε κάθε άποψη, πολύ δε περισσότερο επιζητούμε τη συζήτηση με όσους διαφωνούν. Καλό θα ήταν ειδικά οι τελευταίοι να μη μας αποφεύγουν ...

    Σε ότι αφορά τα σχόλια που αναρτώνται στο blog αναρρωτιέμαι αν ΚΑΝΕΙΣ δεν έχει το θάρρος να απαντήσει επωνύμως!
    Μπορεί κάποιος να μην επιθυμεί να εκτεθεί προσωπικά, αλλά η όποια ανώνυμη άποψη δεν δύναται να έχει τη βαρύτητα και τη σοβαρότητα που θα της άρμόζε.
    Η ανωνυμία μπορεί εκτός των άλλων να κρύβει και σκοπιμότητα.
    Θα παρακαλούσα οι απαντήσεις και οι όποιες ενστάσεις σας να έχουν πλέον υπογραφή για να μπορούμε να κάνουμε διάλογο και όχι "κλεφτοπόλεμο".

    Δημήτρης Ντακούλας
    Καθηγητής Πληροφορικής
    Γυμνάσιο Σκοπέλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πρώτα απ όλα θα ήθελα να σας συγχαρώ,κύριε Ντακούλα,για την αγωνιστικότητά και το θάρρος σας, μου θυμήσατε παλιές καλές εποχές.
    Θα ξεκινήσω το σχόλιό μου από μια δικής σας πρόταση "Η λαίλαπα των επικείμεων αλλαγών θα είναι ένα πρωτοφανές πλήγμα για τα εργασιακά μας δικαιώματα και την εν γένει λειτουργία της εκπαίδευσης"
    Η λαίλαπα των φροντιστηρίων που έχει κατασπαράξει τις τσέπες των γονιών σας και των γονιών των παιδίων που διδάσκετε εσείς σήμερα,προβλημάτισε κανέναν από τους κυβερνώντες;
    Σε ποια δωρεάν και με ενιαίο χαρακτήρα εκπαίδευση αναφέρεστε;
    Προτείνετε κλιμάκωση των κινητοποιήσεων και κατά την διάρκεια των πανελληνίων εξετάσεων και από την μεριά σας καλά κάνετε.
    Αυτά τα παιδιά που διδάσκετε δεν τα σκέφτεστε;
    Πιέζετε εκεί που πονάει,πιέζετε παιδιά και γονείς,που δεν ευθύνονται γι' αυτή την κατάσταση.
    Η απεργία είναι το μόνο όπλο των εργαζομένων,εδώ που έχουν φτάσει τα πράγματα,πιστεύετε ότι είναι η καλύτερη λύση;
    Η κυβέρνηση δεν φοβάται το πολιτικό κόστος,δεν έχει πια να δώσει λόγο στον Ελληνικό λαό.Εχει να δώσει λόγο στην Ε.Ε. & και Δ.Ν.Τ.
    Πιστεύω ότι είμαστε συνυπεύθυνοι για όλα αυτά που διαδραματίζονται στη χώρα,η ασυδοσία,η έλλειψη υπευθυνότητας,το βόλεμα κοιτάξτε που μας οδήγησαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Aνώνυμε 923
    Δεν αντέχω άλλο να ακούω την δικαιολογία: να πληρώσουν αυτοί που τα έφαγαν τα λεφτά! Εμείς τα φάγαμε, είναι στις τσέπες μας! Είσαι καθηγητής, δουλεύεις 20 ώρες την εβδομάδα και παίρνεις 1500 ευρώ! Είσαι γιατρός, παίρνεις 2000 χιλιάρικα και ζητάς και φακελάκι. Ανήκεις στην γενιά των 700, δανείζεσαι όμως από την τράπεζα για να πάρεις κάμπριο! Όσο έχουμε όσους δημοσίους υπαλλήλους έχει και η Ισπανία, θα αιμοδοτούμε καθημερινά σαν κράτος. Αν δεν αποφασίσουμε να δουλέψουμε, να ρισκάρουμε ανοίγοντας δικές μας δουλειές και αν δεν αφήσουμε την απεργιακή λούφα, λεφτά δεν θα έρθουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δημήτρης Ντακούλας28 Απριλίου 2010 στις 7:00 μ.μ.

    Κυρία Καρβέλη θέτετε αρκετά ερωτήματα και θα προσπαθήσω να γράψω την άποψή μου για όλα.

    Η λαίλαπα των φροντιστηρίων. Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου στο σχολείο τα φροντιστήρια ήταν είδος πολυτελείας και χρειαζόντουσαν μόνο τη χρονιά των Πανελληνίων Εξετάσεων. Τότε δεν υπήρχε καν η ενισχυτική διδασκαλία και η πρόσθετη διδακτική στήριξη. Τι άλλαξε λοιπόν και βλέπουμε παιδιά να κάνουν ιδιαίτερα ακόμα και από την πρώτη δημοτικού; Ναι δεν κάνω λάθος από την πρώτη δημοτικού και μάλιστα στο νησί μας.
    Εδώ και περίπου 20 χρόνια, κάθε κυβέρνηση άλλαζε το σύστημα πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Τα μαθήματα αυξανότανε και το σύστημα γινότανε όλο και πιο πολύπλοκο.
    Εκτός από πολύπλοκο όμως γινότανε και πιο απαιτητικό. Να αναφέρω για παράδειγμα ότι στην Πληροφορική, ολόκληρα κεφάλαια από την ύλη του δευτέρου έτους του πανεπιστημίου (όταν ήμουν φοιτητής), εντάχθηκαν στην ύλη της 2ας και 3η Λυκείου. Τα παιδιά όσο πιο έξυπνα και αν γίνονται γενιά με τη γενιά έχουν και όρια.
    Όλη αυτή η μεταφορά της ύλης για να κατορθωθεί να διδαχθεί και να εμπεδωθεί απαιτείται εκτός του χρόνου να υπάρχει και η αντίστοιχη υλικοτεχνική υποδομή και παιδαγωγική υποστήριξη.
    Πώς διευκολύνεται ο εκπαιδευτικός στο έργο του όταν δεν υπάρχει εργαστήριο για εργαστηριακό μάθημα και το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών αναφέρεται στα παλιά βιβλία με διαφορετική ύλη ακόμα δεν το κατάλαβα …
    Η επιμόρφωση σχετικά με τις αλλαγές και τον τρόπο που πρέπει αυτές να ενταχθούν στη διδαχθείσα ύλη απουσιάζει, όπως και τα βιβλία καθηγητή.
    Φυσικά και οι εκπαιδευτικοί έχουμε κάποιες ευθύνες αλλά δε νομίζω ότι είναι αυτές που δημιουργούν το πρόβλημα.
    Τα τελευταία χρόνια έχει διαπιστωθεί η τάση πολλοί γονείς να θεωρούν το Σχολείο ως «συμπλήρωμα» της εκπαίδευσης και τα φροντιστήρια βασικό της κορμό. Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που όταν λέω σε κάποιο γονιό «το φροντιστήριο είναι υπερβολικό σε αυτή τη φάση» παίρνω ως απάντηση ένα βλέμμα ειλικρινούς απορίας λες και είπα κάτι το εξωπραγματικό. Η φράση που ακούω συχνά ως απάντηση στην ερώτηση «γιατί κάνετε φροντιστήρια από τόσο νωρίς;» είναι «γιατί κάνουν και τα άλλα παιδιά και δε θέλω το δικό μου να μείνει πίσω» …
    Συνοψίζοντας, πιστεύω ότι στο συγκεκριμένο θέμα όλοι έχουμε τις ευθύνες μας με τις μεγαλύτερες και σημαντικότερες να ανήκουν στις κατά καιρούς ηγεσίες του Υπουργείου Παιδείας.

    Σε ότι αφορά το θέμα των κινητοποιήσεων στις Πανελλήνιες Εξετάσεις, κατ’ αρχήν τίποτα δεν είναι δεδομένο. Την ώρα που γράφω υπάρχει σε εξέλιξη συνεδρίαση στα γραφεία της ΟΛΜΕ για να παρθούν αποφάσεις.
    Με ρωτάτε ουσιαστικά αν είναι ηθικό. Η απάντησή μου είναι πως από τη στιγμή που όσες απεργίες και να κάναμε κατά τη διάρκεια της χρονιάς πέρασαν στα «ψιλά» και τα ζητήματα για τα οποία απεργούμε αφορούν όχι μόνο εμάς αλλά και την ποιότητα της παρεχόμενης Παιδείας, θεωρώ πως ναι είναι ηθικό. Τα παιδιά που διδάσκουμε πολλοί από εμάς τα θεωρούμε και δικά μας παιδιά, δεν είναι δυνατό να μην τα σκεφτόμαστε. Σκεφτόμαστε όμως όχι μόνο την τωρινή τους δοκιμασία αλλά και τις μετέπειτα κατά τη διάρκεια της ζωής του. Κάποια από αυτά ίσως ονειρεύονται να γίνουν γιατροί, κάποια άλλα εκπαιδευτικοί. Δε θέλω ούτε ένα από αυτά να σκεφτεί στο μέλλον πως του παρέδωσα ένα διαλυμένο εργασιακό μέλλον. Αν πάλι με κακίσουν σε μια πιθανή απεργία και πάλι τα δικαιολογώ, δε φταίνε σε τίποτα. Σε μια κατ’ ιδίαν συζήτηση με συνάδελφο που έχει παιδιά μου είπε «τα παιδιά που δίνουν Πανελλήνιες είναι παιδιά και τα δικά μας δεν είναι;» Ποιός της δίνει άδικο; Υπάρχουν φυσικά πολλές απόψεις και η απόφαση είναι από τις πιο δύσκολες …
    Σε ότι αφορά το πού έχει να δώσει λόγο η κυβέρνηση, αυτό είναι από μόνο του μια άλλη πολύ μεγάλη κουβέντα. Θα σας πω όμως αυτό που είπα και στη συνάντηση των εκπαιδευτικών. Εγώ δεν έκλεψα από πουθενά και έχω κάθε λόγο και δικαίωμα να διαμαρτύρομαι με όποιον τρόπο μπορώ. Αν δεν το κάνω δε θα μπορώ να κοιτάξω ούτε τα παιδιά στα μάτια ούτε και τον εαυτό μου. Σε καμία περίπτωση δε νοιώθω συνυπεύθυνος για την κατάσταση στην οποία μας φτάσανε.

    Ελπίζω να μην σας κούρασα.

    Δημήτρης Ντακούλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε ευχαριστώ για το χρόνο που αφιέρωσες και για τις απαντήσεις που έδωσες στα ερωτήματά μου.
    Οι άνθρωποι δεν συμφωνούν σε όλα μεταξύ τους,αλλά μέσα από ένα εποικοδομητικό διάλογο επιτεύχθηκε ένας σκοπός.Να καταλάβουν αυτοί που επικρίνουν αλόγιστα και χωρίς επιχειρήματα.
    Οτι οι αγώνες ποτέ δεν πάνε χαμένοι.Δυστυχώς αγωνίζονται οι λίγοι για να καρπωθούν οι πολλοί.
    Καλή συνέχεια στις αγωνιστικές σας κινητοποιήσεις.
    Η μόρφωση είναι αναφαίρετο δικαίωμα όλων, και πρέπει να βρει ξανά την ταυτότητα που έχει χάσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Kύριε Ντακούλα όπως γράφηκε και παραπάνω "Εμείς τα φάγαμε, είναι στις τσέπες μας! Είσαι καθηγητής, δουλεύεις 20 ώρες την εβδομάδα και παίρνεις 1500 ευρώ!" και με 3 μήνες το χρόνο άδεια. Απεργίες μέσα στις εξετάσεις είναι εκβιασμός και αν δε το καταλαβαίνετε λυπαμαι πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κάτω τα χέρια από τον αγώνα των καθηγητών μας, αν κάνατε έστω και τα μισα από οτι κάνουν αυτοί για μας ας πέρνατε και τα διπλά λεφτά απο αυτούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τουλάχιστον τα παιδιά είναι πιο ώριμα απ' τους μεγάλους. Άρα υπάρχει ελπίδα.
    Μητέρα που βιώνει τη "δωρεάν" παιδεία και μόρφωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Προς τη δήθεν μαθήτρια. Καλο καλοκαίρι με εξετάσεις λοιπόν, αφού δέχεσαι ένα κόμμα να παιζει με την αναταραχη στη παιδεία σε βάρος σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δημήτρης Ντακούλας29 Απριλίου 2010 στις 12:31 π.μ.

    Ανώνυμε του σχολίου στις 8:30 ΜΜ ελάτε αύριο από το Γυμνάσιο Σκοπέλου να δείτε πόσα παίρνω και πόση δουλειά είναι "οι 20 ώρες" που ευαγγελίζεστε, θα χαρώ πολύ να σας γνωρίσω.

    Υ.Γ : Ανώνυμος είναι το μικρό σας όνομα ή το επώνυμο;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γιατί προς τη δήθεν μαθήτρια... δεν είναι άδικο! Θέλετε να με αναγκάσετε να πω το όνομά μου με όλες τις επιπτώσεις για την ηλικία μου αν πειτε το ναι τότε θα το αποκαλύψω. Ασφαλίτικες νοοτροπίες. Λυπάμαι για σας. Απλα υποστήριξα τον αγώνα των καθηγητών μου. Επιμένω Μαθήτρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αν είσασταν εκπαιδευτικός δεν θα λέγατε οτι λέτε, αλλα βέβαια εχούμε μάθει να κοιτάμε μόνο το συμφέρον μας. Συγνώμη αλλα εγώ δεν είμαι σε αυτή την κατηγορία... Πως γίνεται να σας ενδιαφέρει το δικό μου καλοκαίρι η το τι γίνετε σε ''βαρος'' μου τοσο πολυ και να μην σας νοιάζει που ανθρώποι οι οποίοι δεν πληρώνονται προσπαθούν για να κάνουν την παιδεία καλύτερη ?? Στην θέση τους τι θα κάνατε ?? Α, και σας παρακαλώ πείτε μου αν μπορείται το δήθεν γιατί το βάλατε ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δήθεν δεν είναι τα παιδιά. Δήθεν είμαστε μονάχα οι μεγάλοι, και τα παιδιά απλά προσπαθούν να επιβιώσουν σ' ένα κόσμο για τον οποίο μόνο αυτά δεν ευθύνονται. Άλλωστε για το τι συμβαίνει στο σχολείο τα παιδιά μπορούν να έχουν τον πρώτο λόγο
    όπως και για το αν οι δάσκαλοί τους προσφέρουν ή όχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Παιδί μου,αν εσύ είσαι έτοιμη να πεις ποια είσαι κάντο.Δεν θα κρύβεσαι ποτέ πιά από κανέναν και για κανένα λόγο.
    "Θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία"
    Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είμαι γονιός και βλέπω και πληρώνω και ιδιαίτερα μαθήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κυρία Σπυριδούλα είστε από τους ελάχιστους σε όλο το blog και η μονάδικη σε αυτό το θέμα που υπογράφει επώνυμα. Πως γινετε εγώ να εποικινωνήσω επώνυμα με ανώνυμους ειδικά οτάν αμέσως διπλα στην ιδιοτητά μου, μαθήτρια, αμέσως έβαλαν δίπλα την λέξη δήθεν ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είσαι μικρή θα έρθει η ώρα που θα υψώσεις την φωνή σου.Συνέχισε να έχεις άποψη και μάλιστα τεκμηριωμένη.Οχι σαν τις μπούρδες που ακούω.Το δήθεν μπορούσες να το πεις και εσύ για τον ανώνυμο σχολιαστή που προσπαθεί να κατευθύνει συνηδήσεις και να στραφεί εναντίον ενός πολιτικού χώρου που αγωνίζεται σκληρά και έχει χύσει αίμα για την πατρίδα στα ξερονήσια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πιο πάνω σχολιάστηκε ότι "τα λεφτά τα φάγαμε εμείς." Ποιοί εμείς; Ο εκπαιδευτικός που αμοίβεται με 1500 ευρώ το μήνα, ο γιατρός με 2000 ευρώ; Μα με πόσα λιγότερο μπορεί να ζήσει μια οικογένεια; Ακόμα χειρότερα όσοι αμοίβονται με 700 ευρώ και δανείζονται για ν' αγοράσουν κάμπριο; Μα πώς, αφού η τράπεζα θα τους πάρει και το σπίτι-αν έχουν.- Και πώς "τα λεφτά τα φάγαμε εμείς"; Μεγάλες κοιλιές δεν έχουμε,ψαράκια είμαστε, κι αυτοί που τα φάγανε έχουν μεγάλες, πολύ μεγάλες κοιλιές και μασέλες. Κι αντί να τρωγόμαστε μεταξύ μας, ας δούμε τί μας ενώνει!..
    Αγγελάκι(ενίοτε διαβολικό)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αγγελάκι το πετσόκοψες κατα βούληση αυτό που εγραψα για να το φέρεις στα μέτρα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αν είναι στα μέτρα μου, αγγελάκι είμαι δεν είμαι παίξε γέλασε. Έλα όμως που είναι η πραγματικότητα. Εκτός κι αν πρέπει να βγάλουμε λάδι τους πραγματικούς υπεύθυνους και να φταίει πάντα ο λαός, πάντα θύμα, πάντα ψώνιο, πάντα σύμβολο αιώνιο!..
    Αγγελάκι(διαβολικότατο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ...Και που αν ο λαός ξυπνήσει, κύριε, αν ξυπνήσουμε όλοι μονομιάς, και σεις κι εγώ, και καταλάβουμε ότι απέναντί μας δεν είναι τα άλλα ψαράκια αλλά οι καρχαρίες -βλ. παντός είδους σκάνδαλα, εκμετάλλευση, αδικίες, δολοπλοκίες-
    θα 'ρθει ανάποδα ο ντουνιάς!..
    Αγγελάκι(διαβολικότατο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αγγελάκι (ενίοτε διαβολικό), συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.
    Όσοι επικαλούνται ότι "τα λεφτά τα φάγαμε εμείς" είναι αυτοί που έχουν τη (γνωστή σε όλους τους Έλληνες) λογική του ΡΑΓΙΑ. Είναι αυτοί που αρνούνται να δουν τους διαπλεκόμενους υπουργούς, τις κυβερνήσεις που υπηρετούν τα λαμόγια και το διεφθαρμένο σύστημα, αλλά στρέφονται εναντίον των χαμηλόμισθων μισθωτών.
    Η οικονομική κατάρευση της χώρας μας οφείλεται στα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, στον αμοραλισμό των αγορών, στις σπατάλες και στην αυθαιρεσία του κράτους, δεν οφείλεται στον ελληνικό λαό που καλείται τώρα να πληρώσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.