Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2010

Για τα open εισιτήρια

Η κα Βάνα Αθανασίου, θέλοντας να ενημερώσει μέσω του blog τους επιβάτες της Hellenic Seaways, μας πληροφορεί ότι επικοινώνησε σήμερα με μάνατζερ της εταιρίας σχετικά με τα open εισιτήρια, ρωτώντας τον αν η εταιρεία έχει θεσπίσει κανονισμό σύμφωνα με τον οποίο για κάθε open εισιτήριο πρέπει να πληρώνεις επιπλέον 2 ευρώ. Η απάντηση εκ μέρους της εταιρίας ήταν ένα κατηγορηματικό όχι.
ΓΙΑ ΤΑ ΔΕΜΑΤΑ
Ανώνυμος αναγνώστης διαμαρτύρεται προς κάθε αρμόδιο γιατί, όπως ισχυρίζεται, το «δελφίνι» δεν παρέλαβε δέμα από Βόλο προς Σκόπελο. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει, αυτή την εποχή δεν υπάρχει πρόβλημα χώρου στα ταχύπλοα και εφόσον πληρώνει 7 ευρώ για κάθε φορτωτική γιατί να συμβαίνει αυτό, ειδικά σε επαγγελματίες που καθημερινά περιμένουν δέματα από το Βόλο.

3 σχόλια:

  1. Προς την πρώτη κυρία , ξέρετε πολλούς να παρέχουν υπηρεσίες , δίχως να αμοίβονται? προς τον δεύτερο κύριο , είναι σίγουρο πως το πήγε και δεν το πήραν? και αν ναι , ρώτησε τον λόγο?
    αγαπητοί μου , ας μην βγάζουμε λανθασμένα συμπεράσματα , δίχως να έχουμε σφαιρική άποψη για οποιοδήποτε θέμα και δίχως να ακούμε , όλες τις πλευρές των εμπλεκομένων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γνωρίζω εκ προσωπικής πείρας λόγω εργασίας σε ναυτικό πρακτορείο επί σειρά ετών (ευτυχώς όχι πια!) οτι δεν είναι μεν απαίτηση της ναυτιλιακής εταιρίας να καταβάλλει ο πελάτης κάποιο χρηματικό ποσό για την αντικατάσταση κάποιου open εισιτηρίου αλλά αποτελεί νόμιμο δικαίωμα συνδέσμου πρακτόρων να ζητούν το αντίτιμο αυτό. Αυτό που δυστυχώς δεν θυμαμαι να σας μεταφέρω είναι πόσο είναι το συγκεκριμένο ποσό.
    Ενας λόγος είναι οτι η "απλή" κατα τ'άλλα αντικατάσταση δρομολογίου σε ενα ανοιχτο εισιτήριο προυποθέτει μια διαδικασία, μετά το πέρας της συναλλαγής, για να καταγραφεί ως αντικατάσταση απο την εταιρεία και όχι ως νεοεκδοθέν εισιτήριο. Αυτό πρακτικά σημαίνει οτι στον εκάστοτε υπάλληλο θα ζητηθεί περισσότερος χρόνος μετά το τέλος του ωραρίου του να συγκεντρώσει ολα αυτά τα εισιτήρια που προήλθαν από αντικατάσταση, να τα καταγράψει ξεχωριστά ωστέ να συσταθεί και κάποια επιστολή προς την εταιρεία προς την ολοκληρωτική τους αντικατάσταση και τη μη χρέωση του πρακτορείου. Και ειλικρινά πιστέψτε με, το να ψάχνεις στο τέλος της βάρδιας σου ένα ένα τα εισιτήρια δεν είναι και οτι καλύτερο και ειναι πραγματικά χρονοβόρο. Τουλάχιστον αυτά ίσχυαν οταν εγώ εργαζόμουν σε αντίστοιχο πόστο, δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω αν η Hellenic εχει αλλάξει τακτική όσον αφορά στις αντικαταστάσεις εισιτηρίων.
    Ωστόσο υπάρχουν περιπτώσεις πρακτορίων που αντί να ζητούν το συνολικό ποσό των π.χ. 2 ευρώ για την αντικατάσταση open εισιτηρίων του ίδιου πελάτη (άρα και με τον ίδιο αριθμό κράτησης) ζητούν 2 ευρώ για το κάθε εισιτήριο ξεχωριστά. Ουσιαστικά αυτό ναι, είναι παράνομο. Δεν έχει όμως καμία σχέση με την εταιρία παρά μόνο έγγειται στην διακριτική ευχέρεια του κάθε πράκτορα αν θα ζητήσει το αντίτιμο αυτό ή οχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. είμαι πολυ ευχαριστημένο απο την HWS.
    Μακάρι να συνεχίσει ετσι δυνατά να μας μεταφέρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.