Με κυκλοφορία 22.000 φύλλων περίπου και δεκάδες χιλιάδες αναγνώστες, η εφημερίδα πρωταγωνιστεί στη Σικελία και τη Νότια Ιταλία. Η οικολογική συνείδηση του νησιού και το μεγαλύτερο θαλάσσιο πάρκο στη Μεσόγειο σε συνδυασμό με τις παραδεισένιες παραλίες και τη βλάστηση χαρίζουν στον επισκέπτη στιγμές μοναδικές, τονίζει η αρθρογράφος που μάλιστα κάνει ιδιαίτερη αναφορά στις βραβεύσεις του προορισμού.
«Στόχος μας είναι η διπλή προσέγγιση του Τουρισμού, μέσα από δημιουργικές πρωτοβουλίες εμπλουτισμού του Τουριστικού προϊόντος και ταυτόχρονες δράσεις προβολής,» εξηγεί ο δήμαρχος Αλοννήσου κ. Πέτρος Βαφίνης που σε συνεννόηση και συνεργασία με τους τοπικούς φορείς και επαγγελματίες του νησιού, σχεδιάζει από τώρα τα επόμενα βήματα της στρατηγικής Τουριστικής προβολής της Αλοννήσου με το «βλέμμα» στην επόμενη σεζόν.