Ο κλάδος του τουρισμού, παρά την γενικότερη καπιταλιστική κρίση, εξακολουθεί να είναι ένας από τους πιο δυναμικούς κλάδους στην Ελλάδα και παγκόσμια.
Η ανάπτυξη που παρουσιάζει αφορά κυρίως τους μεγάλους τουριστικούς ομίλους (ξενοδοχεία, τουρ-οπερέιτορς, εφοπλιστές κρουαζιέρας, αεροπορικές εταιρείες, κ.α).
Ταυτόχρονα, επιδεινώνεται η θέση των μικρών, οικογενειακού χαρακτήρα επιχειρήσεων, αλλά και των αυτοαπασχολούμενων, στα ξενοδοχεία, στην εστίαση και σε άλλες δραστηριότητες τουριστικού ενδιαφέροντος.
Η Περιφέρεια Θεσσαλίας, σε συνεργασία με την μετοχική εταιρεία Marketing Greece έχει καταρτίσει σχέδιο τουριστικής προβολής της Θεσσαλίας με την ανάπτυξη πλούσιων...
Η ανάπτυξη που παρουσιάζει αφορά κυρίως τους μεγάλους τουριστικούς ομίλους (ξενοδοχεία, τουρ-οπερέιτορς, εφοπλιστές κρουαζιέρας, αεροπορικές εταιρείες, κ.α).
Ταυτόχρονα, επιδεινώνεται η θέση των μικρών, οικογενειακού χαρακτήρα επιχειρήσεων, αλλά και των αυτοαπασχολούμενων, στα ξενοδοχεία, στην εστίαση και σε άλλες δραστηριότητες τουριστικού ενδιαφέροντος.
Η Περιφέρεια Θεσσαλίας, σε συνεργασία με την μετοχική εταιρεία Marketing Greece έχει καταρτίσει σχέδιο τουριστικής προβολής της Θεσσαλίας με την ανάπτυξη πλούσιων...