Ο κλάδος του τουρισμού, παρά την γενικότερη καπιταλιστική κρίση, εξακολουθεί να είναι ένας από τους πιο δυναμικούς κλάδους στην Ελλάδα και παγκόσμια.
Η ανάπτυξη που παρουσιάζει αφορά κυρίως τους μεγάλους τουριστικούς ομίλους (ξενοδοχεία, τουρ-οπερέιτορς, εφοπλιστές κρουαζιέρας, αεροπορικές εταιρείες, κ.α).
Ταυτόχρονα, επιδεινώνεται η θέση των μικρών, οικογενειακού χαρακτήρα επιχειρήσεων, αλλά και των αυτοαπασχολούμενων, στα ξενοδοχεία, στην εστίαση και σε άλλες δραστηριότητες τουριστικού ενδιαφέροντος.
Η Περιφέρεια Θεσσαλίας, σε συνεργασία με την μετοχική εταιρεία Marketing Greece έχει καταρτίσει σχέδιο τουριστικής προβολής της Θεσσαλίας με την ανάπτυξη πλούσιων...
δραστηριοτήτων, με διαφημιστικές καμπάνιες και ταξίδια στο εξωτερικό, ημερίδες, φεστιβάλ και εκδηλώσεις σε συνεργασία με τους Δήμους, προϋπολογισμού 249.000 ευρώ με στόχο το άνοιγμα σε νέες αγορές, αξιοποίηση λιμανιών και αεροδρομίων της Θεσσαλίας επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, κλπ.
Όλος αυτός ο σχεδιασμός και η δραστηριότητα δεν αφορά την ικανοποίηση των αναγκών των εργαζομένων και των φτωχών λαϊκών στρωμάτων για να κάνουν διακοπές, τουρισμό και αναψυχή, που στην πλειοψηφία τους δεν έχουν τέτοια δυνατότητα, ούτε για μια ημέρα. Ούτε αφορά την αύξηση των μισθών, την επαναφορά εργασιακών και ασφαλιστικών δικαιωμάτων των εργαζομένων στον Τουρισμό-Επισιτισμό που αφαιρέθηκαν βίαια τα τελευταία χρόνια από τις κυβερνήσεις και την εργοδοσία. Ούτε φυσικά τις μικρές και οικογενειακές επιχειρήσεις που θα εξακολουθούν να φυτοζωούν ή να κλείνουν κάτω από την πίεση του ανταγωνισμού, της φορολογίας και των χαρατσιών. Οι εργαζόμενοι, στον κλάδο, θα εξακολουθούν να εργάζονται εποχιακά, με ελαστικές μορφές απασχόλησης, ανασφάλιστοι ή κάνοντας το πρόγραμμα μαθητείας χωρίς αμοιβή, ενώ η λαϊκή οικογένεια αδυνατεί να κάνει διακοπές έστω και για λίγες μέρες.
Η Λαϊκή Συσπείρωση Θεσσαλίας θεωρεί πως ο σχεδιασμός αυτός υποτάσσεται στα συμφέροντα των μεγάλων ξενοδοχειακών μονάδων και των μεγάλων επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο χώρο του τουρισμού. Μοιράζουν λεφτά για να εξασφαλίσουν έτοιμη πελατεία και κέρδη, απαλλάσσοντάς τους από έξοδα προβολής και διαφήμισης. Για το λόγο αυτό η Λαϊκή Συσπείρωση καταψήφισε το πρόγραμμα της τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Θεσσαλίας, που έφερε για έγκριση η περιφερειακή αρχή.
ΟΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ
ΤΣΙΑΠΛΕΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
ΧΑΛΑΤΣΗΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
ΛΟΥΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Η ανάπτυξη που παρουσιάζει αφορά κυρίως τους μεγάλους τουριστικούς ομίλους (ξενοδοχεία, τουρ-οπερέιτορς, εφοπλιστές κρουαζιέρας, αεροπορικές εταιρείες, κ.α).
Ταυτόχρονα, επιδεινώνεται η θέση των μικρών, οικογενειακού χαρακτήρα επιχειρήσεων, αλλά και των αυτοαπασχολούμενων, στα ξενοδοχεία, στην εστίαση και σε άλλες δραστηριότητες τουριστικού ενδιαφέροντος.
Η Περιφέρεια Θεσσαλίας, σε συνεργασία με την μετοχική εταιρεία Marketing Greece έχει καταρτίσει σχέδιο τουριστικής προβολής της Θεσσαλίας με την ανάπτυξη πλούσιων...
δραστηριοτήτων, με διαφημιστικές καμπάνιες και ταξίδια στο εξωτερικό, ημερίδες, φεστιβάλ και εκδηλώσεις σε συνεργασία με τους Δήμους, προϋπολογισμού 249.000 ευρώ με στόχο το άνοιγμα σε νέες αγορές, αξιοποίηση λιμανιών και αεροδρομίων της Θεσσαλίας επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, κλπ.
Όλος αυτός ο σχεδιασμός και η δραστηριότητα δεν αφορά την ικανοποίηση των αναγκών των εργαζομένων και των φτωχών λαϊκών στρωμάτων για να κάνουν διακοπές, τουρισμό και αναψυχή, που στην πλειοψηφία τους δεν έχουν τέτοια δυνατότητα, ούτε για μια ημέρα. Ούτε αφορά την αύξηση των μισθών, την επαναφορά εργασιακών και ασφαλιστικών δικαιωμάτων των εργαζομένων στον Τουρισμό-Επισιτισμό που αφαιρέθηκαν βίαια τα τελευταία χρόνια από τις κυβερνήσεις και την εργοδοσία. Ούτε φυσικά τις μικρές και οικογενειακές επιχειρήσεις που θα εξακολουθούν να φυτοζωούν ή να κλείνουν κάτω από την πίεση του ανταγωνισμού, της φορολογίας και των χαρατσιών. Οι εργαζόμενοι, στον κλάδο, θα εξακολουθούν να εργάζονται εποχιακά, με ελαστικές μορφές απασχόλησης, ανασφάλιστοι ή κάνοντας το πρόγραμμα μαθητείας χωρίς αμοιβή, ενώ η λαϊκή οικογένεια αδυνατεί να κάνει διακοπές έστω και για λίγες μέρες.
Η Λαϊκή Συσπείρωση Θεσσαλίας θεωρεί πως ο σχεδιασμός αυτός υποτάσσεται στα συμφέροντα των μεγάλων ξενοδοχειακών μονάδων και των μεγάλων επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο χώρο του τουρισμού. Μοιράζουν λεφτά για να εξασφαλίσουν έτοιμη πελατεία και κέρδη, απαλλάσσοντάς τους από έξοδα προβολής και διαφήμισης. Για το λόγο αυτό η Λαϊκή Συσπείρωση καταψήφισε το πρόγραμμα της τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Θεσσαλίας, που έφερε για έγκριση η περιφερειακή αρχή.
ΟΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ
ΤΣΙΑΠΛΕΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
ΧΑΛΑΤΣΗΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
ΛΟΥΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ