...και αν δεν υπάρξει «κατανόηση και συνεργασία», τότε τί;
Σε ανακοίνωση του ΔΛΤΣ,την οποία υπογράφει ο πρόεδρος κ. Άγγελος Ξηντάρης, μεταξύ άλλων αναφέρεται ότι:
Σας ενημερώνουμε ότι, η στάση και η στάθμευση των οχημάτων απαγορεύεται σε όλο τον δρόμο και, προφανώς, σε όλο το πεζοδρόμιο (το οποίο αρχίζει από το καφέ – ζαχαροπλαστείο «ΓΚΙΚΑΣ» και τελειώνει κάτω από την εκκλησία της Παναγίτσας του Πύργου), όλο το 24ωρο και για όλο τον χρόνο, εκτός των οχημάτων που έχουν ειδική άδεια.
Το πλήρες κείμενο έχει ως εξής:









