Παρίσταναν τους τεχνικούς και έπαιρναν τον έλεγχο των "κινητών" των θυμάτων τους
Δέκα περιστατικά εξαπάτησης πολιτών με τη μέθοδο της παροχής υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης, στην περιοχή της Αττικής, εξιχνιάστηκαν από τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος (ΔΔΗΕ).
Σύμφωνα με την αστυνομική έρευνα, οι δράστες αρχικά επικοινωνούσαν, κυρίως τηλεφωνικά, με τα θύματά τους και προσποιούνταν τους τεχνικούς κέντρου υποστήριξης εταιρειών λογισμικού. Στη συνέχεια, με το πρόσχημα ότι ο υπολογιστής ή το κινητό τηλέφωνό τους έχουν «μολυνθεί» από κακόβουλο λογισμικό, τους ζητούσαν να εγκαταστήσουν λογισμικό απομακρυσμένης πρόσβασης για τη δήθεν επιδιόρθωση του προβλήματος.
Με αυτόν τον τρόπο αποκτούσαν πλήρη πρόσβαση στον υπολογιστή τους ή το κινητό τηλέφωνο των θυμάτων, καθώς και στα αποθηκευμένα προσωπικά δεδομένα, όπως προσωπικούς κωδικούς πρόσβασης σε τραπεζικούς λογαριασμούς e -banking, προσωπικούς κωδικούς πρόσβασης σε λοιπές εφαρμογές, λογαριασμούς μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους, οι οποίοι ήταν αποθηκευμένοι στα προγράμματα περιήγησης (φυλλομετρητές-browsers), το ιστορικό της περιήγησης και αρχεία με προσωπικά δεδομένα, όπως έγγραφα, φωτογραφικό υλικό, βίντεο.