Με το χαμηλότερο δυνατό κόστος και συνεχίζοντας τη συστηματική συνεργασία με εξειδικευμένη εταιρία συμβούλων μάρκετινγκ, ο Δήμος και η Επιτροπή Τουρισμού πραγματοποιούν στοχευμένες ενέργειες στα παρακάτω πεδία:
Λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες της εποχής, ο Δήμος Σκοπέλου έχει θέσει το διαδίκτυο και την τεχνολογία σε προτεραιότητα, ενώ ταυτόχρονα παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις ώστε να δίνει το στίγμα του προορισμού σε αγορές που εμφανίζουν τάση να επανέλθουν ταχύτερα στην κανονικότητα, όπως τη Βρετανική και τη Γερμανική.
Ενημερώνεται και εμπλουτίζεται διαρκώς η νέα τουριστική ιστοσελίδα του Δήμου Σκοπέλου που αναδεικνύει όλες τις διαστάσεις του προορισμού https://skopelos.gr/.
Μεταφράστηκε στα Αγγλικά το περιεχόμενο της ιστοσελίδας και με ταχύτατους ρυθμούς «ανέβηκε» έγκαιρα στο διαδίκτυο προκειμένου η Σκόπελος να διαθέτει για πρώτη φορά στα χρονικά πλέον, έναν πολύ αναλυτικό τουριστικό διαδικτυακό τόπο στα ελληνικά και τα αγγλικά.
Προγραμματίζεται για το επόμενο διάστημα η παραγωγή τριών δίγλωσσων τουριστικών βίντεο που θα αποτυπώνουν το πολυδιάστατο τουριστικό «προϊόν» της Σκοπέλου. Τα βίντεο θα αξιοποιηθούν σε πλήθος διαφορετικών εφαρμογών όπως ενημερώσεις δημοσιογράφων και τουριστικών και πρακτόρων, τη νέα τουριστική ιστοσελίδα και τη συστηματική χρήση στα social media.