Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Δευτέρα 22 Μαρτίου 2021

Πολυεπίπεδες δράσεις του Δήμου Σκοπέλου και της Επιτροπής Τουρισμού με στόχο την τουριστική προβολή του νησιού


Λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες της εποχής, ο Δήμος Σκοπέλου έχει θέσει το διαδίκτυο και την τεχνολογία σε προτεραιότητα, ενώ ταυτόχρονα παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις ώστε να δίνει το στίγμα του προορισμού σε αγορές που εμφανίζουν τάση να επανέλθουν ταχύτερα στην κανονικότητα, όπως τη Βρετανική και τη Γερμανική. 

Με το χαμηλότερο δυνατό κόστος και συνεχίζοντας τη συστηματική συνεργασία με εξειδικευμένη εταιρία συμβούλων μάρκετινγκ, ο Δήμος και η Επιτροπή Τουρισμού πραγματοποιούν στοχευμένες ενέργειες στα παρακάτω πεδία:

Ενημερώνεται και εμπλουτίζεται διαρκώς η νέα τουριστική ιστοσελίδα του Δήμου Σκοπέλου που αναδεικνύει όλες τις διαστάσεις του προορισμού https://skopelos.gr/.

Μεταφράστηκε στα Αγγλικά το περιεχόμενο της ιστοσελίδας και με ταχύτατους ρυθμούς «ανέβηκε» έγκαιρα στο διαδίκτυο προκειμένου η Σκόπελος να διαθέτει για πρώτη φορά στα χρονικά πλέον, έναν πολύ αναλυτικό τουριστικό διαδικτυακό τόπο στα ελληνικά και τα αγγλικά. 

Προγραμματίζεται για το επόμενο διάστημα η παραγωγή τριών δίγλωσσων τουριστικών βίντεο που θα αποτυπώνουν το πολυδιάστατο τουριστικό «προϊόν» της Σκοπέλου. Τα βίντεο θα αξιοποιηθούν σε πλήθος διαφορετικών εφαρμογών όπως ενημερώσεις δημοσιογράφων και τουριστικών και  πρακτόρων, τη νέα τουριστική ιστοσελίδα και τη συστηματική χρήση στα social media. 

Στο πλαίσιο της ανάπτυξης και προβολής των θεματικών μορφών τουρισμού, ετοιμάστηκε υλικό στα ελληνικά και τα αγγλικά με φωτογραφίες, χάρτες και περιγραφές για τις ποδηλατικές διαδρομές της Σκοπέλου. 

Το υλικό για τις ποδηλατικές διαδρομές έχει ήδη καταχωρηθεί  στην ειδική ψηφιακή εφαρμογή Strava που αφορά τους φίλους του ποδηλατικού τουρισμού και έχει αναρτηθεί στο νέο τουριστικό website του Δήμου μαζί με τη δυνατότητα χρήσης της εφαρμογής, ενώ ταυτόχρονα θα αξιοποιηθεί σε στοχευμένες επαφές με επαγγελματίες, δημοσιογράφους και ειδικούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. 

Συνεχίζεται με αμείωτο ρυθμό η προσθήκη νέων τοπικών τουριστικών επιχειρήσεων της Σκοπέλου με κείμενα και φωτογραφίες στην τουριστική ιστοσελίδα χωρίς οικονομική επιβάρυνση για τους επαγγελματίες, ώστε να προβάλλονται πληρέστερα και ταυτόχρονα μαζί με τον προορισμό στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Οι επιχειρήσεις που καταχωρούνται, σχετίζονται με ένα εύρος τουριστικών δραστηριοτήτων όπως διαμονή, εστίαση – αναψυχή, δραστηριότητες και τοπικά προϊόντα.  


Αναπτύσσονται σε καθημερινή βάση και με επαγγελματισμό τα νέα επίσημα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του Δήμου (facebook, instagram, twitter, pinterest, youtube) που διαθέτουν ταξιδιωτικό περιεχόμενο. Τα social media έχουν ήδη σημειώσει ικανοποιητικές επιδόσεις παρά τη σύντομη διάρκεια λειτουργίας (ένα έτος) και μάλιστα υπό τις δυσμενείς συνθήκες της πανδημίας. Οι διευθύνσεις έχουν αναρτηθεί στην τουριστική ιστοσελίδα του Δήμου https://skopelos.gr/.

Διασφαλίστηκε η συμμετοχή του Δήμου στις μεγαλύτερες εικονικές διεθνείς τουριστικές εκθέσεις του κόσμου χωρίς κόστος, χάρη στον άμεσο εντοπισμό ευκαιριών και την έγκαιρη ανταπόκριση της Επιτροπής Τουρισμού. Μετά τη συμμετοχή στην εικονική βρετανική έκθεση WTM Virtual (Νοέμβριος 2020), σειρά είχε η ολοκληρωμένη συμμετοχή στην κορυφαία διεθνή έκθεση της Γερμανίας ITB NOW (9-12/3/21) μέσα από προγραμματισμένες επαγγελματικές συναντήσεις στη Γερμανική και ευρύτερα την Ευρωπαϊκή αγορά.  

Αναδεικνύονται θέματα ασφάλειας, ποιότητας και υγειονομικής ετοιμότητας του προορισμού στον ελληνικό Τύπο. Πρόσφατα, εξασφαλίστηκε η παρουσία της Σκοπέλου σε ειδικό αφιέρωμα με επιλεγμένους ελληνικούς προορισμούς που έχουν μηδενικά ή ελάχιστα κρούσματα. Το αφιέρωμα που περιλαμβάνει τη Σκόπελο δημοσιεύτηκε σε έγκριτα Ελληνικά Μέσα όπως Καθημερινή, Έθνος, Real, Πρώτο Θέμα, In.gr, Zougla.gr, Ναυτεμπορική, Skai.gr, Star.gr, Athens Voice, Lifo, TheTOC, Newsbeast, Newsit, Newsbomb, CNN.gr, News.gr, Newpost, Capital, Iefimerida και πολλά ακόμη σε εθνικό και τοπικό επίπεδο.  

Διαρκής είναι η ενημέρωση φορέων, δημοσιογράφων, bloggers, τουριστικών πρακτόρων του εξωτερικού σχετικά με τον προορισμό και τις ειδικές μορφές τουρισμού. Οι προσπάθειες αυτές αποδίδουν όπως φαίνεται από τις πρόσφατες αναφορές αι διακρίσεις της Σκοπέλου σε σημαντικά αφιερώματα και λίστες σε διεθνή ΜΜΕ με εκατομμύρια αναγνώστες. Μέχρι στιγμής: 

• Η Σκόπελος ανάμεσα στους καλύτερους Ελληνικούς προορισμούς για την ιστορία και τον πολιτισμό της, στο δημοφιλές blog του κορυφαίου Tour Operator JET2.

• Η Σκόπελος ως το καλύτερο Ελληνικό νησί για τα μοναστήρια της, σύμφωνα με τη διεθνή Βρετανική εφημερίδα Daily Telegraph. 


• Η Σκόπελος ανάμεσα στα καλύτερα Ελληνικά νησιά για διακοπές μετά την καραντίνα, σύμφωνα με την έγκριτη Βρετανική εφημερίδα Evening Standard.

• Η Σκόπελος ανάμεσα στους πέντε ονειρικούς Ελληνικούς προορισμούς για γαμήλιο τουρισμό στους Σουηδούς ταξιδιώτες στο blog της διάσημης παρουσιάστριας Αλεξάνδρας Πασχαλίδου που έχει εντυπωσιακή απήχηση στη Σουηδία.

• Η Σκόπελος ανάμεσα στους προτεινόμενους προορισμούς της Μαγνησίας για διακοπές το 2021 χωρίς έγνοιες, σύμφωνα με το πρώτο σε αναγνωσιμότητα ταξιδιωτικό  περιοδικό της Σκανδιναβίας RES.

• Η Σκόπελος ανάμεσα στους 20 καλύτερους προορισμούς της Ελλάδας στην εμβληματική Σουηδική εφημερίδα Expresssen.


Ταυτόχρονα συνεχίζεται η προσπάθεια για διερεύνηση νέων δράσεων προβολής σε Ελλάδα και εξωτερικό που θα ανακοινωθούν στο επόμενο διάστημα. Μεταξύ αυτών είναι ως παράδειγμα ο προγραμματισμός ταξιδιών με δημοσιογράφους και bloggers, ο περαιτέρω εμπλουτισμός του τουριστικού website και η συμμετοχή του Δήμου Σκοπέλου στην κορυφαία εικονική διεθνή έκθεση τουρισμού του Ισραήλ IMTM χωρίς κόστος, λόγω της άμεσης ανταπόκρισης του Δήμου και της αξιοποίησης των κατάλληλων ευκαιριών.   

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ 




ΙΩΑΝΝΑ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.