Την "λύση" της αποστολής επιστολών επιλέξαμε για ακόμα μία φορά για να διαμαρτυρηθούμε για τη συνεχή υποβάθμιση του νησιού... Θα ακολουθήσει, κλασικά, καμιά επερώτηση βουλευτών της αντιπολίτευσης προς τον αρμόδιο υπουργό και αυτό είναι όλο...
Γράφει, λοιπόν ο πρόεδρος της δημοτικής κοινότητας Γλώσσας:
Αξιότιμε κ. Υπουργέ,
Είμαστε εκπρόσωποι της Δημοτικής κοινότητας Γλώσσας Σκοπέλου και με αυτή μας την επιστολή θα θέλαμε, όταν φτάσει στα χέρια σας, να σας ενημερώσουμε για την κατάσταση που επικρατεί στο Νηπιαγωγείο, το Δημοτικό Σχολείο και στο Γυμνάσιο με Λυκειακές Τάξεις της Κοινότητάς μας.
Τα σχολεία της Γλώσσας ακολουθούν κάθε Σεπτέμβρη τη μοίρα των περισσοτέρων περιφερειακών Σχολείων, δηλαδή την υποστελέχωσή τους, σε διδακτικό προσωπικό.
Κάθε Σεπτέμβρη, στον καθιερωμένο Αγιασμό, η παρουσία των εκπαιδευτικών όλο και φθίνει και εκτός από τους διευθυντές των σχολικών μας μονάδων είναι παρόντες 2 ή 3 εκπαιδευτικοί σε κάθε βαθμίδα, από τη Νηπιαγωγό ως τους καθηγητές των Λυκειακών Τάξεων.
Φέτος αντιμετωπίσαμε τη χειρότερη, ίσως, χρονιά…
Γράφει, λοιπόν ο πρόεδρος της δημοτικής κοινότητας Γλώσσας:
Αξιότιμε κ. Υπουργέ,
Είμαστε εκπρόσωποι της Δημοτικής κοινότητας Γλώσσας Σκοπέλου και με αυτή μας την επιστολή θα θέλαμε, όταν φτάσει στα χέρια σας, να σας ενημερώσουμε για την κατάσταση που επικρατεί στο Νηπιαγωγείο, το Δημοτικό Σχολείο και στο Γυμνάσιο με Λυκειακές Τάξεις της Κοινότητάς μας.
Τα σχολεία της Γλώσσας ακολουθούν κάθε Σεπτέμβρη τη μοίρα των περισσοτέρων περιφερειακών Σχολείων, δηλαδή την υποστελέχωσή τους, σε διδακτικό προσωπικό.
Κάθε Σεπτέμβρη, στον καθιερωμένο Αγιασμό, η παρουσία των εκπαιδευτικών όλο και φθίνει και εκτός από τους διευθυντές των σχολικών μας μονάδων είναι παρόντες 2 ή 3 εκπαιδευτικοί σε κάθε βαθμίδα, από τη Νηπιαγωγό ως τους καθηγητές των Λυκειακών Τάξεων.
Φέτος αντιμετωπίσαμε τη χειρότερη, ίσως, χρονιά…