Γράφει η
Παρασκευή Κουτούμπα
Το άκουσα προχτές σε θεματική εκπομπή – αφιέρωμα για τη Σκιάθο, που γυρίστηκε πριν λίγο καιρό. Καλή σε γενικές γραμμές – καλύτερη σίγουρα από πολλά «ρεπορτάζ» της πλάκας που δεν έχουν να δείξουν τίποτα άλλο από μπικίνι και μπιτσόμπαρα. Με στοχευμένη διαφήμιση βέβαια – αποδεκτό κι αναγκαίο κακό κάθε εκπομπής – αλλά μπάστα: είπαμε να διαφημίσουμε πέντε – έξι επιχειρήσεις σε πλαίσια λογικά, όχι να σφλομώσουμε τον κόσμο στις αρλούμπες. Και εξηγούμαι: μιλάω συγκεκριμένα για την Hellenic Seaways που έσπευσε κι αυτή μαζί με μερικές τοπικές επιχειρήσεις να πάρει τηλεοπτικό χρόνο για διαφήμιση.
Εννοείται ο παρουσιαστής κατέπλευσε στη Σκιάθο με πλοίο της εταιρείας που έχει – δεν έχει συμπληρώσει μήνα που μας θυμήθηκε και ξανάρχισε να έρχεται. Και τί ακούω και παθαίνω κρίση γέλιου; Μέλος του πληρώματος να δηλώνει: «Τώρα το καλοκαίρι, τα δρομολόγια πυκνώνουν... και μπλα, μπλα, μπλα... ευχαριστούμε που μας επιλέξατε...» και άλλα ωραία και φαιδρά...