Το τοπίο για τη δημόσια Εκπαίδευση, είναι πλέον ιδιαίτερα αμφίβολο και σκοτεινό. Το καλοκαίρι που μας πέρασε, που τα Σχολεία ήταν κλειστά κι ο κόσμος γενικότερα σε περίεργη κατάσταση λόγω της πανδημίας, ψηφίζεται το νομοσχέδιο, που αλλάζει ριζικά τα πάντα σε αυτή.
Γράφει η Λένα Κουτούμπα Εκπαιδευτικός |
Για να πούμε λοιπόν τα πράγματα με το όνομά τους, ο απώτερος στόχος του υπουργείου είναι να δημιουργήσει μια διοικητική πυραμίδα, έναν μηχανισμό ελέγχου των Εκπαιδευτικών, με πολλές θέσεις στελεχών. Τοπικούς επόπτες ποιότητας της Εκπαίδευσης, περιφερειακούς επόπτες, περιφερειακά συμβούλια εποπτών, συμβούλους εκπαίδευσης.
Στο εσωτερικό των σχολικών μονάδων επίσης, συντονιστές τάξης, γνωστικών αντικειμένων, μέντορες, υπεύθυνους εκπαιδευτικών ομίλων. Όλοι βεβαίως επιλεγμένοι από τον διευθυντή! Με δυο λόγια, δημιουργείται ένας εσωτερικός ελεγκτικός μηχανισμός των Εκπαιδευτικών. Σ αυτόν, ο διευθυντής, θα έχει αρμοδιότητες πειθαρχικού ελέγχου και αξιολόγησης. Θα μπορεί να μπαίνει στην κάθε τάξη όποτε θέλει...