• Η καθημερινή, ασφαλής και με φτηνό εισιτήριο ακτοπλοϊκή σύνδεση των νησιών συνδέεται άρρηκτα με τον αγώνα της εργατικής τάξης για Μέσα Μεταφοράς - κοινωνική ιδιοκτησία.
Επιεικώς απαράδεκτη είναι, από άποψη συγκοινωνιακής σύνδεσης με το Βόλο, η κατάσταση που επικρατεί στα νησιά των Σποράδων. Κάθε χρόνο με το που θα πέσει η αυλαία της τουριστικής περιόδου οι μόνιμοι κάτοικοι των νησιών ζουν το δικό τους γολγοθά. Αποκλεισμένοι τις περισσότερες μέρες με ελάχιστα δρομολόγια υποβάλλονται σε απίστευτη ταλαιπωρία και σε μεγάλα έξοδα κάθε φορά που θα χρειαστεί να βρεθούν «απέναντι».
Αυτά είναι τα αποτελέσματα της «νησιώτικης πολιτικής» της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ που είχε εξαγγείλει πριν καιρό ο ίδιο ο πρωθυπουργός και όπως αποδείχθηκε δεν περιλάμβανε τίποτα παραπάνω από παροχές στο εφοπλιστικό κεφάλαιο που στην κυριολεξία «αλωνίζει» με την ανοχή της.
- Οι συγκοινωνίες πρέπει να εξυπηρετούν τις ανάγκες των εργαζομένων και των λαϊκών στρωμάτων και όχι τα συμφέροντα των εφοπλιστών.
Μέσα στο πλαίσιο αυτό είναι εγκλωβισμένοι εκατοντάδες εκπαιδευτικοί, όπως βεβαίως και οι άλλοι δημόσιοι υπάλληλοι που υπηρετούν στα νησιά των Σποράδων, που δεν έφτανε που εξ αιτίας της πολιτικής της αδιοριστίας έχουν χάσει την ελπίδα τους να βρεθούν κοντά στις οικογένειές τους μετά από πολλά χρόνια, δεν τους αρκεί που διατηρούν ένα δεύτερο νοικοκυριό με την τεράστια οικονομική αιμορραγία που αυτό συνεπάγεται, έχουν να αντιμετωπίσουν και τις πολιτικές του ναυτιλιακών εταιριών που δρομολογούν πλοία (κάποια επιρρεπή σε συχνές βλάβες) προφανώς με συχνότητα και σε ώρες που τους αποφέρουν μεγαλύτερα κέρδη. Για να μη μιλήσουμε για τις ιδιαίτερα τσουχτερές τιμές των εισιτηρίων.
- Οι εκπαιδευτικοί των Σποράδων εγκλωβίζονται σε μια ιδιότυπη «Σπιναλόγκα» και γίνονται όμηροι των εφοπλιστικών συμφερόντων που με ευθύνη της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, όπως και των προηγούμενων της Ν.Δ και του ΠΑΣΟΚ, δρουν ανεξέλεγκτα.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η αναχώρηση τις Κυριακές του μοναδικού πλοίου προς τα νησιά στις 8:00 το πρωί «κλέβοντας» ουσιαστικά τη μια από