Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Τετάρτη 3 Μαρτίου 2010

Zητούν εγκαίρως δρομολόγια


Με επιστολή προς τον κ. Γιάννη Σήφη Βαρδινογιάννη, Πρόεδρο Δ.Σ. της Hellenic Seaways, η οποία κοινοποιείται στους: κα Λούκα Κατσέλη, Υπουργό Οικονομίας, Ανταγω/τας και Ναυτιλίας, κα Άντζελα Γκερέκου, Υφυπουργό Τουρισμού, κ. Βασίλη Κατσάρη, Γενική Εμπορική Διεύθυνση HSW και κ. Νικόλαο Πλωμαρίτη, Δήμαρχο Σκιάθου, η Διασυλλογική Επιτροπή Σκιάθου ζητά τον έγκαιρο προγραμματισμό δρομολογίων καλοκαιρινής περιόδου 2010.
Μεταξύ άλλων αναφέρει: «Στη δρομολόγηση των πλοίων και ταχυπλόων της HSW στηρίζεται τα τελευταία χρόνια, ως επί το πλείστον, η ακτοπλοϊκή σύνδεση του νησιού μας αλλά και των Βορείων Σποράδων γενικότερα με τη χερσαία Ελλάδα. Πιστεύουμε στην εγκυρότητα και συνέπεια της εταιρείας σας, καθώς επίσης και στην αμοιβαιότητα που χαρακτηρίζει τη σχέση που αναπτύχθηκε μεταξύ μας όλα αυτά τα χρόνια.
Σε αυτό το πλαίσιο θα θέλαμε να σας παρακαλέσουμε, εφόσον αυτή τη περίοδο προγραμματίζετε τα καλοκαιρινά δρομολόγια, να λάβετε υπόψη σας τα εξής:
- Τη δρομολόγηση ενός Flying Cat από το Μάιο έως τον Οκτώβριο για καθημερινή ακτοπλοϊκή σύνδεση των Βορείων Σποράδων με τη Θεσσαλονίκη, προκειμένου αφενός να εξυπηρετείται απρόσκοπτα ο μεγάλος όγκος επισκεπτών από τη Βόρεια Ελλάδα και αφετέρου να αποφεύγονται οι συχνές ματαιώσεις λόγω κακοκαιρίας, εάν δρομολογήσετε μικρότερο ταχύπλοο.
Να επισημάνουμε, ότι θα βοηθούσε στην απόκτηση ακριβούς εικόνας των πωλήσεων αυτής της σύνδεσης, η άμεση οριστικοποίηση και η διαφήμιση του συγκεκριμένου δρομολογίου εγκαίρως, καθώς και η σταθερότητα ενός προγράμματος για δύο τουλάχιστον χρόνια, ώστε να μπορούν οι Βορειοελλαδίτες Τουριστικοί Πράκτορες να οργανώνουν groups, αλλά και οι μεμονωμένοι επιβάτες να μπορούν να προγραμματίζουν τις διακοπές τους. Συνήθως είναι η ακτοπλοϊκή σύνδεση που έως τον Ιούνιο δε γνωρίζουμε με βεβαιότητα την ύπαρξή του.
- Στη σύνδεση των Βορείων Σποράδων με τον Άγιο Κωνσταντίνο, που καλύπτει την επικοινωνία με την Αθήνα, από όπου έχουμε έως σήμερα και τον μεγαλύτερο αριθμό Εσωτερικού Τουρισμού και μεγάλο ποσοστό της τροφοδοσίας των νησιών, είναι ανάγκη εκτός του ταχυπλόου να έχουμε συχνότερα δρομολόγια με πλοίο FB.
Αντιλαμβάνεστε ότι, λόγω και της ταινίας που πρόσφατα γυρίστηκε, η Σκιάθος καθώς και τα άλλα δύο νησιά των Βορείων Σποράδων είναι ιδιαιτέρως δημοφιλή στον Ελληνικό χώρο και κάθε δυνατότητα σύνδεσης θα αγκαλιαστεί θετικά.
Ευχαριστούμε για το χρόνο σας και ευελπιστούμε στην ουσιαστική ανταπόκρισή σας.»

Σ.Σ. Σύμφωνα με σημερινές πληροφορίες της εφημερίδας, κατά την θερινή περίοδο το Εxpress Skiathos θα κάνει το δρομολόγιο Βόρειες Σποράδες - Άγιος Κωνσταντίνος και το Express Pigasos θα εξυπηρετεί τη γραμμή Βόρειες Σποράδες - Βόλος.

Λιμνοδεξαμενή Αλοννήσου


Mε εντατικούς ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες στη λιμνοδεξαμενή Αλοννήσου, έτσι ώστε να είμαστε αισιόδοξοι ότι σε ένα χρόνο θα έχει παραδοθεί το έργο και θα λυθεί μια για πάντα το πρόβλημα της λειψυδρίας στο νησί.

Ένα έργο που από πολλούς θεωρούνταν χαμένο γιατί κινδύνευε με απένταξη, σώθηκε την τελευταία στιγμή με πολύ τρέξιμο και μετά την συμφωνία των ιδιοκτητών της περιοχής με τον δήμαρχο Αλοννήσου κ. Π. Βλάικο, ώστε να του παραδώσουν όλοι υπεύθυνες δηλώσεις ότι συμφωνούν να γίνει το έργο και να ξεπεράσουν τον σκόπελο του μπλεγμένου κτηματολογίου.
Αντίθετα στασιμότητα επικρατεί στην λιμνοδεξαμενή Πανόρμου Σκοπέλου όπου τα έργα έχουν σταματήσει εδώ και ένα χρόνο. Όταν ρωτήσαμε γνώστη του έργου πότε προβλέπεται να ξαναμπούν μπολντόζες μας απάντησε χαμογελώντας: «Του αγίου...»

Τρίτη 2 Μαρτίου 2010

Στο γύψο το Λιμενικό Ταμείο

Ακέφαλο το Λιμενικό Ταμείο Σκοπέλου
από τον περασμένο Nοέμβριο
Το καλοκαίρι πλησιάζει και απ΄ό,τι μαθαίνουμε η περιφερειάρχης κα Γερακούδη σκέπτεται να καταργήσει (και όχι να ζητήσει τις παραιτήσεις) την υπάρχουσα λιμενική επιτροπή και να τοποθετήσει νέα. Δεν γνωρίζουμε αν λάβει υπ' όψη της την πρόταση του Δημοτικού Συμβουλίου Σκοπέλου που πρότεινε για πρόεδρο τον κ. Πάνο Μελαχροινάκη η αν έχει στην σκέψη της κάποιον άλλο για πρόεδρο.
Ό,τι γίνει ας γίνει σύντομα, γιατί τα προβλήματα των ελλειπών λιμενικών υποδομών, η κατασκευή υδατοδρόμιων για τα υδροπλάνα σε Σκιάθο, Σκόπελο και Αλόννησο δεν μπορούν να περιμένουν...
Εν τω μεταξύ πληθαίνουν οι φωνές για ξεχωριστά Δημοτικά Λιμενικά Ταμεία σε Σκιάθο, Σκόπελο και Αλόννησο. Για τη Σκιάθο το ζητάει εδώ και χρόνια ο Δήμαρχος κ. Νίκος Πλωμαρίτης, ενώ στη Σκόπελο πρόταση ακούστηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο από την ανεξάρτητη δημοτική σύμβουλο κα Δήμητρα Ρέκκα.
Τη θέση του για Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Αλοννήσου μου ανέπτυξε και ο πρώην Δήμαρχος και νυν δημοτικός σύμβουλος κ. Ορέστης Παπαχρήστου.
Υπάρχουν υπέρ και κατά. Ας τα συζητήσουμε...

Aποχετευτικό Πανόρμου (ΙΙ)

Συνάντηση με τον Δήμαρχο Σκοπέλου κ. Χρήστο Βασιλούδη είχαν επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στην περιοχή Πάνορμος Σκοπέλου.
Οι πληροφορίες που είχαν ήταν ότι θα ακυρωθεί το έργο σύνδεσης ή ότι δεν υπάρχουν λεφτά και ζήτησαν να γίνει το έργο του αποχετευτικού ταυτόχρονα με το έργο μεταφοράς λυμάτων προς το Έλιος.
«Το έργο είναι ζωτικής σημασίας για μας. Κρεμόμαστε από μια κλωστή. Ως πότε θα κοροϊδεύουμε τη φύση» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Ψαριανός.
Ο Δήμαρχος απάντησε ότι «Το θέμα δεν ενδείκνυται για προεκλογική εκμετάλευση. Η σημερινή δημοτική αρχή έχει βάλει στόχο να κάνει βιολογικούς σε όλο το νησί. Ο βιολογικός της Σκοπέλου λειτουργεί ήδη, αλλά ο βιολογικός του Έλιους έχει ακόμη εκκρεμότητες και δεν θα λειτουργήσει μέχρι το καλοκαίρι. Το υπουργείο έχει «μπλοκάρει» τα κεφάλαια και περιμένουμε το «πράσινο φως» για να συνεχίσουμε. Οι επιχειρήσεις θα λειτουργήσουν με το υπάρχον καθεστώς...»
Κατά τη συνάντηση τέθηκε η πρόταση επιτροπή κατοίκων να επισκεφθεί την περιφερειάρχη κα Γερακούδη για να θέσει το πρόβλημα.

Δευτέρα 1 Μαρτίου 2010

Μη βρέξει και μη ...στάξει!

Μία επιστολή ακόμη έρχεται να προστεθεί
στις φωνές διαμαρτυρίας για την κατάσταση
που επικρατει στο «κλειστό» γυμναστήριο 
της Σκοπέλου, όταν βρέχει.
Ο καθηγητης κ. Δημήτρης Ντακούλας μας γράφει:
«Ονομάζομαι Δημήτρης Ντακούλας γράφω για το θέμα του Κλειστού Γυμναστηρίου της Σκοπέλου, όπου ζω και λειτουργώ ως καθηγητής στο Γυμνάσιο της Σκοπέλου σχεδόν 3 χρόνια. Θα ήθελα αρχικά να παρατηρήσω ότι η Σκόπελος είναι από τα λίγα νησιά που έχουν το πλεονέκτημα και του ανοιχτού Σταδίου αλλά και του κλειστού Γυμναστηρίου και θα έπρεπε αυτό το «πλεονέκτημα» να αξιοποιείται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Η ιστορία των παθών του Γυμναστηρίου είναι λίγο έως πολύ γνωστή. Μετά από μια πυρκαγιά που εκδηλώθηκε στη σκεπή του πριν από 6 χρόνια, το Γυμναστήριο παρέμεινε κλειστό για μια περίπου διετία μέχρι να επισκευαστεί. Έκτοτε δραστηριοποιούνται και αθλούνται σε αυτό αρκετοί από τους κατοίκους του νησιού, από μικρά παιδιά προσχολικής ηλικίας μέχρι και μεσήλικες. Στο τέλος του περασμένου Νοεμβρίου υπήρξε μια σοβαρή βλάβη και πάλι στη σκεπή του Γυμναστηρίου και μάλιστα σε σημείο που είχε γίνει η επισκευή (…). Το αποτέλεσμα είναι ότι τις περισσότερες ημέρες –ειδικά το χειμώνα- η λειτουργία του είναι αδύνατη, λόγω βροχόπτωσης.
Σας υπενθυμίζω ότι μιλάμε για ένα χώρο όπου αθλούνται και συναναστρέφονται παιδιά όλων των ηλικιών, η νεολαία της Σκοπέλου. Ακόμα, θέλω να τονίσω ότι οι δραστηριότητες είναι πολυδιάστατες και περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων προγράμματα προσχολικής αγωγής, ενόργανης γυμναστικής, βόλεϊ, μπάντμιντον, μπάσκετ, κλπ.
Έχουν ήδη περάσει 4 μήνες από το Νοέμβρη και η κατάσταση παραμένει –δυστυχώς- ακριβώς η ίδια. Υπήρξαν προφορικές υποσχέσεις εκ μέρος του Δήμου Σκοπέλου για άμεση επιδιόρθωση από εξειδικευμένο συνεργείο πριν τα Χριστούγεννα αλλά καμία απολύτως εξέλιξη. Το πρόβλημα δείχνει να έχει αφεθεί στη μοίρα του, χωρίς να διαφαίνεται καν η ύπαρξη διάθεσης για τη λύση του. Αναρωτιέμαι λοιπόν αν θα πρέπει να προσευχόμαστε να μη βρέξει για να υπάρχει αθλητική δραστηριότητα ή αν θα πρέπει να αναμένουμε το οριστικό κλείσιμο του Γυμναστηρίου για άλλα δύο χρόνια μέχρι να γίνει ξανά λειτουργικό…»

καπ. ΤΑΣΟΣ ΠΑΣΧΑΛΗΣ

Ένας αυτοδημιούργητος και ικανότατος
Σκιαθίτης επιχειρηματίας


Το πλοίο είναι 12.700 τόνους, κοιμίζει 700 επιβάτες, έχει πρωτόκολο επιβατών για 1.200 άτομα και χωράει 265 αυτοκίνητα. Το όνομά του θα είναι «ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ» και υπολογίζουμε τέλος Μαρτίου να έχει δρομολογηθεί στη γραμμή του η οποία θα είναι Δυράχειο Αλβανίας - Ραβέννα Ιταλίας.


Είχαμε γράψει και στο παρελθόν ότι είναι κρίμα αυτός ο τόπος να «ξερνάει» τα παιδιά του, να τα απογοητεύει, να απομακρύνονται και να προοδεύουν σε άλλους τόπους τη στιγμή που τα έχει τόσο μεγάλη ανάγκη. Και όταν μάλιστα αυτά τα παιδιά είναι ικανότατα, μπορούν και θέλουν να βοηθήσουν όπως στην περίπτωση του καπετάν–Τάσου που εκτός από το επιχειρηματικό δαιμόνιο διαθέτει και την ανάλογη ευαισθησία ως άνθρωπος. 
Ο καπετάν–Τάσος Πασχάλης είναι ένας αυτοδημιούργητος και ικανότατος Σκιαθίτης επιχειρηματίας. Έμπειρος στα ναυτιλιακά, θέλησε κάποτε να βοηθήσει τον τόπο του, τη Σκιάθο, το μόνο που εισέπραξε όμως, ήταν απογοήτευση, αλλά ποτέ δεν έπαψε να αγαπάει το νησί του. Από μικρό παιδί θυμάται να υφίσταται το πρόβλημα της ακτοπλοϊκής συγκοινωνίας στα νησιά των Β. Σποράδων, καθώς όποτε ήθελε να φύγει δεν υπήρχαν βαπόρια.

Καλό μήνα!

Μην ξεχνάτε: από Μάρτη καλοκαίρι!

Αποχετευτικό Πανόρμου

Σήμερα το απόγευμα (1 Μαρτίου) στις 7:00 θα γίνει συνάντηση στο Δημαρχείο Σκοπέλου του Δημάρχου με κατοίκους - ιδιοκτήτες επιχειρήσεων του Πανόρμου με θέμα το «αποχετευτικό».
Στη συνάντηση έχουν κληθεί και οι δημοτικοί σύμβουλοι.
Το πρόβλημά που θα θέσουν οι επιχειρηματίες είναι ότι, ενώ γίνονται έργα και τοποθετείται σωλήνας που θα ενώσει τον Πάνορμο με τον βιολογικό καθαρισμό του Έλιους, δεν γίνεται το έργο του αποχετευτικού στον Πάνορμο.
Οι πληροφορίες λένε ότι από τον Πάνορμο θα υπάρχει μια άδεια σωλήνα η οποία θα πηγαίνει στο Έλιος, αλλά καθ’ οδόν θα πάρει τα λύματα μόνο από τις Αντρίνες.
Περισσότερα αργά το βράδυ.

Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2010

Nίκη του Α.Ο. Σκοπέλου

To 1-0 από τον Παντελή Χρυσοφό

Μετά από ένα ματς που είχε θέαμα και ουσία, ο Α.Ο. Σκοπέλου συνεχίζοντας την ανοδική του πορεία, νίκησε τον πρωτοπόρο μέχρι χθες Σαρακηνό με 3-0. Τα γκολ της νίκης πέτυχαν οι Παντελής Χρυσοφός, Χισάι (πεν.) και Μακαρατζής.

To 2-0 από τον Εριον Χισάι


Πανηγυρισμοί για τη μεγάλη νίκη

Μνήμη Νίκου Μάρκου

Στο «κοντέινερ» του Φεβρουαρίου 2010 - ένθετο περιοδικό που κυκλοφορεί την πρώτη Δευτέρα κάθε μηνός με την Ελευθεροτυπία - δημοσιεύτηκε ένα μικρό κείμενο του συγγραφέα Δημήτρη Νόλλα, στη μνήμη του Νίκου Μάρκου.

Η Σκόπελος έχασε, τον περσινό Φεβρουάριο, έναν καλλιτέχνη της ζωής, έναν φίλο και δάσκαλο, που αγαπούσε το χώμα και γι' αυτό είχε αφιερωθεί 30 χρόνια στην κεραμική, στολίζοντας εκατοντάδες σπίτια με χειροποίητα πλακάκια για την ομορφιά και γαβάθες για τις αγαπημένες μας μακαρονάδες.

Ο Νίκος Μάρκου, γεννημένος στην Καστοριά το 1951, θρέμμα της Θεσσαλονίκης, έζησε και δημιούργησε στη Σκόπελο από τη δεκαετία του ’70 μέχρι το θάνατό του. Συνιδρυτής του Φωτογραφικού Κέντρου Σκοπέλου, υπήρξε ψυχή της ποιητικής σύναξης «Θερινό Ηλιοστάσιο» το 2007 και 2008.

Αυτοδίδακτος κεραμίστας και γνήσιος λαϊκός δάσκαλος, oδήγησε με χέρι σταθερό τους νέους που τον πλησίαζαν, στους δρόμους της καθημερινής ζωής και των τεχνών, της προσωπικής ευθύνης και του χρέους, στα μετρημένα πράγματα.

Έμπορος, στην καλύτερη παράδοση των εμπόρων της Aνατoλής, ζούσε για το καθημερινό αλισβερίσι, για το πάρε - δώσε που φέρνει κοντά τους ανθρώπους, δημιουργώντας κοινωνία προσώπων, ενίοτε και φασαρία. Για το κρασί και για τη σχέση με τους άλλους, την οποία πάντα στόλιζε με αγάπη. Για το ήθoς. Ένας σούφης που του άρεσε να επαναλαμβάνει μια σέρβικη παροιμία, που λέει «γαμείς, δεν γαμείς, ο καιρός περνάει».
Τον θυμόμαστε.