Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2010

Δήλωση του κ. Ηρακλή Μωραϊτη

Επιστολή - δήλωση του κ. Ηρακλή Μωραϊτη
προς την εφημερίδα «Βόρειες Σποράδες»
26/2/2010
Αγαπητοί μου εκδότες
Για την έγκυρη ενημέρωση του κοινού σάς αποστέλλω το έγγραφο της παραίτησης μου από το αξίωμα που προέδρου και μέλους της Λιμενικής Επιτροπής του Λιμενικού Ταμείου Σκοπέλου, με την παράκληση να το δημοσιεύσετε. Παράκληση επίσης να δημοσιεύσετε και την παρακάτω δήλωσή μου:
«Δηλώνω κατηγορηματικά ότι οι προσωπικοί λόγοι που επικαλέστηκα στην παραίτησή μου δεν έχουν σχέση με τη συνεργασία μου με το Δήμαρχο Σκοπέλου κ. Χρήστο Βασιλούδη με τον οποίο είχα αρμονικότατη και γόνιμη συνεργασία για την οποία θερμά τον ευχαριστώ για μία ακόμα φορά. Εξακολουθώ να τον στηρίζω στις θετικές προσπάθειές του, με στόχο την αναβάθμιση του νησιού μας


H επιστολή παραίτησης

ΠΡΟΣ ΤΟΝ
ΓΕΝΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΑΘΗΝΑ 30/11/2009
ΚΟΙΝ/ΣΗ : 1. ΔΗΜΟ ΣΚΟΠΕΛΟΥ
2. ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΣΚΟΠΕΛΟΥ

ΘΕΜΑ : ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ

Αξιότιμε κ. Γενικέ,
Με την παρούσα έχω τη τιμή να σας υποβάλω την παραίτησή μου από το αξίωμα του Προέδρου και τη θέση του Μέλους της Λιμενικής Επιτροπής του Λιμενικού Ταμείου Σκοπέλου. Οφείλω επί πλέον να σας ενημερώσω ότι η ως άνω απόφασή μου οφείλεται σε προσωπικούς λόγους και είναι αμετάκλητη.
Με την παρούσα συγχρόνως επιθυμώ και οφείλω να εκφράσω τις θερμές μου ευχαριστίες στον Δήμαρχο Σκοπέλου κ. Βασιλούδη και στα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Σκοπέλου που με όρισαν μέλος της Λιμενικής Επιτροπής, όπως επίσης και στα μέλη της τελευταίας για τη τιμή που μου έκαναν να μου εμπιστευθούν το αξίωμα του Προέδρου αυτής. Αποχωρώ πιστεύοντας ότι ανταποκρίθηκα στις προσδοκίες τους.
Εύχομαι στη νέα Λιμενική Επιτροπή και στον νέον Πρόεδρό της, παρά τον εθελοντικό χαρακτήρα της προσφοράς των, πάθος για δουλειά για στόχους οραματικούς και όχι μόνο απλά διαχειριστικούς, οι οποίοι πράγματι θα αναδείξουν σε ακόμη μεγαλύτερο τουριστικό πόλο έλξης τα νησιά μας. Καλή επιτυχία στο έργο τους.
Με ιδιαίτερη τιμή
ΜΩΡΑΙΤΗΣ ΗΡΑΚΛΗΣ
Διπλ/χος Ηλεκτρολόγος-Μηχανολόγος Ε.Μ.Π

2 σχόλια:

  1. Πείτε μας σας παρακαλώ που την είδατε την αναβάθμιση στον καλόμοιρο το δήμο μας; Κάντε μας μια λίστα και γράψτε μας όλες τις «αναβαθμίσεις» που έγιναν με πρωτοβουλία του δημάρχου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καμία θετική προσπάθεια και καμία αναβάθμιση δεν παρατήρησα τον τελευταίο ενάμιση χρόνο, δυστυχώς... Αν εσείς παρατηρήσατε κάτι τέτοιο, καλό θα ήταν να μας το πείτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.