Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Κυριακή 13 Απριλίου 2014

Ο κ. Μιχάλης Πρώιος διευκρινίζει...

Θα ήθελα να διευκρινίσω ότι:

1ον: Ουδέποτε κατά την διάρκεια της θητείας μου στο δημοτικό συμβούλιο αισθάνθηκα προσωπικά απαξιωμένος από τους επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων.

2ον: Θέλω να διορθώσω την αρχική ανακοίνωση, περί μη υποψηφιότητάς μου και τις σχετικές ευχαριστίες στο σημείο που ο δαίμων του τυπογραφείου αντί του σωστού "όλους όσους με τίμησαν με την πρότασή τους" παρέλειψε την λέξη, "όσους" αλλάζοντας την έννοια της ανακοίνωσής μου και δεδομένου ότι ο κ. Ραμαντάνης δεν μου είχε απευθύνει ποτέ πρόσκληση, οφείλω να το διευκρινίσω.

Χρόνια Πολλά

Καλή Ανάσταση

Mιχάλης Πρώιος
Δημοτικός Σύμβουλος Σκοπέλου

2 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κ. Πρώιε,

    Το ορθότερο, ίσως, θα ήταν να γράψετε πως ευχαριστείτε τους 3 από τους 5 υποψηφίους δημάρχους, διότι κι εγώ προσωπικά, διαβάζοντας την ανακοίνωσή σας, εντυπωσιάστηκα και πίστεψα πως σας προσκάλεσαν στο ψηφοδέλτιό τους ΟΛΟΙ ανεξαιρέτως οι υποψήφιοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.