Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Τρίτη 6 Μαΐου 2014

Η Δάφνη Χλιβερού υποψήφια με τον συνδυασμό «Δημοτική Υπέρβαση» του Χρήστου Βασιλούδη

Δάφνη Χλιβερού
Υποψήφια δημοτική σύμβουλος
με την «Δημοτική Υπέρβαση»
Ονομάζομαι Δάφνη Χλιβερού και κατάγομαι από την Ολλανδία. Μένω στη Σκόπελο μόνιμα από το 1996 όπου και παντρεύτηκα τον Γιάννη Χλιβερό. Φτιάχνοντας οικογένεια και μεγαλώνοντας τα παιδιά μου εδώ, με κύριο επάγγελμα τα τουριστικά, απέκτησα κι εγώ σχετική άποψη για το πόσο όμορφο είναι το νησί μας αλλά και πόσα προβλήματα αντιμετωπίζουμε καθημερινά ως πολίτες. Έχοντας δικαίωμα ψήφου στις δημοτικές εκλογές από το 1998 θεώρησα ότι θα μπορούσα να κάνω και κάτι παραπάνω.

Η πολύχρονη εμπειρία μου σε θέματα που αφορούσαν τον τουρισμό και η αγάπη μου για το νησί της Σκοπέλου με ώθησαν λοιπόν στην απόφαση να κάνω την δική μου προσπάθεια, να βάλω κι εγώ ένα λιθαράκι για το καλό αυτού του τόπου. Σαν πρώτο βήμα μιλώντας με πολλούς φίλους εκτός Σκοπέλου και έξω από τα σύνορα της Ελλάδας διαπίστωσα την ανάγκη τους για ενημέρωση για τα Σκοπελίτικα δρώμενα και φυσικά γνώριζα την δική μας ανάγκη  να διαφημίσουμε το νησί μας προς τα έξω. 

Έτσι ξεκίνησα με 2 φίλους ένα ενημερωτικό blog το “skopelosnews.wordpress.com” στα Αγγλικά. Το  blog αυτό ενημερώνει καθημερινά πάνω από 1000 views για το τι...
συμβαίνει στη Σκόπελο πετυχαίνοντας τον στόχο μας,  να διαφημίσουμε το νησί μας  και στο εξωτερικό.

Επιπλέον δραστηριοποιούμαι σαν μέλος στο σύλλογο ενεργών πολιτών, είμαι μέλος της επιτροπής κοινωνικής συμπαράστασης των προσκόπων Σκοπέλου, είμαι πρόεδρος του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων σε Γυμνάσιο και Λύκειο Σκοπέλου και επίσης είμαι εθελόντρια στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου για νέους Σκοπέλου (SIFFY). Επιπλέον υπήρξα για μεγάλο διάστημα μέλος των τουριστικών επιτροπών του δήμου Σκοπέλου.  

Με την αγάπη και την αποδοχή του κόσμου μετά από τόσα χρόνια δεν θεωρώ τον εαυτό μου ξένο. Θεωρώ τον εαυτό μου χρήσιμο μέλος της τοπικής κοινωνίας, αρκετά δραστήριο και ευαισθητοποιημένο στο να προσφέρω. Πιστεύω ότι κάθε πρόβλημα έχει και την λύση του αρκεί να αφιερώσεις χρόνο, δύναμη και ενέργεια. Αυτή την δυναμική αποφάσισα να διαθέσω κατεβαίνοντας υποψήφια για 2η φορά στις δημοτικές εκλογές με τον Χρήστο Βασιλούδη, πιστεύοντας ακράδαντα ότι συμμεριζόμαστε τις ίδιες αξίες και έχοντας τις ίδιες ανησυχίες για τον τόπο μας. 

Με την δική σας βοήθεια και υποστήριξη μέσω της  ψήφους σας θα μπορέσουμε να κάνουμε ακόμα περισσότερα πράγματα. 

Σας Ευχαριστώ

Δάφνη Χλιβερού

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.