Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

Επιστολή του υποψήφιου Δήμαρχου Αλοννήσου Παναγιώτη Βλάικου στους δημότες του νησιού

Αγαπητοί μου συμπολίτες

Γνωρίζετε παρά πολύ καλά ότι με αφορμή αυτή την εκλογική αναμέτρηση διεξάγεται, από πρόσωπα που δεν επιθυμώ να κατονομάσω, ένας ανεπίτρεπτος προσωπικός πόλεμος, είτε με ανεύθυνες φήμες από στόμα σε στόμα, είτε με γραπτές ανακοινώσεις, οι οποίες όμως είναι απλές λασπολογίες, ανάξιες σχολιασμού

Θέλω όμως να σας διαβεβαιώσω κατά τρόπο κατηγορηματικό ότι δεν με βαρύνει καμία κατηγορία για κακοδιαχείριση δημοτικών πόρων ή για λανθασμένες επιλογές κατά τη διάρκεια της δημαρχιακής μου θητείας, για την οποία έχω κάθε λόγο να είμαι υπερήφανος.

Δεν επιθυμώ ακόμη να κατεβάσω το επίπεδο αυτής της εκλογικής αναμέτρησης, ούτε να τη μεταφέρω σε προσωπικό επίπεδο. Ούτε ακόμα θέλω να κληροδοτήσω στην κοινωνία της Αλοννήσου μια προσωπική εχθρότητα και να διαιρέσω τους Αλοννησιώτες, αφού υποτίθεται ότι οι υποψήφιοι, δηλαδή τόσο εγώ, όσο και οι αντίπαλοι μου, δεν αγωνιζόμαστε για μια καρέκλα, αλλά για το καλό του νησιού μας.

Θα περίμενα από τους ανταγωνιστές μου, οι οποίοι με διαδέχθηκαν στο δημαρχιακό αξίωμα, να αναγνωρίσουν το έργο μου ως δημάρχου και τις προσπάθειες μου για το αγαπημένο μας νησί, αλλά ένα τέτοιο μεγαλείο από πλευρά τους δεν ήταν εφικτό και αντί του επαίνου κατέληξαν σε ασύστατες κατηγορίες και λασπολογίες.

Εσείς οι συμπολίτες μου γνωρίζετε τι έχω κάνει για την Αλόννησο και ποια υπήρξαν τα σχέδια μου.
Γνωρίζετε ακόμη ποια η επίδοση αυτών που με διαδέχθηκαν. Γι' αυτό κάνω έκκληση στα αισθήματα σας και σας παρακαλώ να με κρίνετε όχι με βάση τη λάσπη που εξακοντίζεται εις βάρος μου, αλλά με βάση το ενδιαφέρον και την αγάπη για το νησί και τα έργα μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.