Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2018

Σταματούλα Καλογιάννη / Η εξαιρετική Αλοννησιώτισσα εικαστικός μιλά στο lifespeed

Συνέντευξη στην
Κατερίνα Καραγιάννη
Κυρία Καλογιάννη, πώς πήρατε την έμπνευση και την απόφαση να ασχοληθείτε με τα εικαστικά και συγκεκριμένα με την Αγιογραφία;
Από μικρό παιδί με μάγευαν τα χρώματα. Επίσης η φυσική ομορφιά του νησιού μου και οι ζωντανές αφηγήσεις της μικρασιάτισσας γιαγιάς μου.
Ποια υλικά χρησιμοποιείτε κατά κύριο λόγο στα έργα σας;
Ξεκίνησα αρχικά με υλικά της φύσης, πέτρα-ξύλο-κεραμίδι. Αργότερα στην αγιογραφία αυγοτέμπερα με φύλλα χρυσού με προτίμηση στο ακατέργαστο ξύλο που δίνει
την αίσθηση του γλυπτού.
Εκτός από φορητές εικόνες δουλεύετε και σε τοίχο;
Δεν έχω αγιογραφήσει τοιχογραφία ακόμη, έχω όμως αρκετές τοιχογραφίες ζωγραφικής.
Πόση επιμονή και πόσος χρόνος χρειάζεται κάποιος για να φτάσει σ’ ένα υψηλό επίπεδο στην αγιογραφία;
Πιστεύω ότι το πάθος γι' αυτό που αγαπάς δεν μετριέται με το χρόνο, αλλά ανεβαίνει και εξελίσσεται με βάση το βαθμό της επιμονής. Χρειάζεται συνεχή μάθηση.
Θα μας πείτε λίγα λόγια για την συμμετοχή σας στην Έκθεση «Πολυεπίπεδα Εικαστικά Ταξίδια» και τη συνεργασία σας με την Ομάδα ART WAY;
Έχω συνεργαστεί με την ομάδα ArtWay αρκετές φορές και κάθε φορά νιώθω ιδιαίτερη χαρά και εκτίμηση για τον κύριο Σάρδη και την κυρία Δρακοπούλου για την άψογη συμπεριφορά τους. Είναι ένας σημαντικός σταθμός στην ζωή μου.
Τέλος, εάν σας ζητούσαμε να μας πείτε με 2– 3 λέξεις τι είναι για σας η αγιογραφία, ποιες θα χρησιμοποιούσατε;
Θα μπορούσα να πω ότι η αγιογραφία και η ζωγραφική για μένα είναι ΠΑΘΟΣ-ΕΜΠΝΕΥΣΗ-ΤΑΞΙΔΙ.