Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2022

Πανταζής Π. Σκλάβος: Από τα βάθη της καρδιάς μου, ευχαριστώ θερμά όσους συμπαραστάθηκαν στο βαρύ πένθος για την απώλεια του πολυαγαπημένου μου αδελφού Ιωάννη Π. Σκλάβου

Από τα βάθη της καρδιάς μου, ευχαριστώ θερμά όσους συμπαραστάθηκαν στο βαρύ πένθος για την απώλεια του πολυαγαπημένου μου αδελφού Ιωάννη Π. Σκλάβου. 

Ευχαριστώ ιδιαίτερα τους συναδέλφους μου, ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του Κέντρου Υγείας Σκοπέλου για τις υπεράνθρωπες προσπάθειες που κατέβαλαν για να επαναφέρουν στη ζωή τον αδελφό μου. 

Τον ιδιώτη ιατρό Γενικής Ιατρικής κ. Οδυσσέα Βέρα για την αμέριστη συμπαράσταση στα μέλη της οικογένειας μου. Τα συγγενικά μου πρόσωπα τα οποία πραγματοποίησαν ταξίδι - αστραπή  για να παρευρεθούν στην εξόδιο ακολουθία, τους συντοπίτες μου οι οποίοι μας συμπαραστάθηκαν με την φυσική τους παρουσία, όλους αυτούς που μου απέστειλαν συλλυπητήρια μηνύματα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και όλους αυτούς που επικοινώνησαν μαζί μου τηλεφωνικά.

Δεν λησμονώ να ευχαριστήσω θερμά τα μέλη του Δ.Σ. του Αγροτικού Συνεταιρισμού Σκοπέλου για την άκρως συγκινητική απόφαση την οποία έλαβαν να σταματήσει ο Συνεταιρισμός την εξαγωγή ελαιολάδου, την ημέρα της κηδείας του αγαπημένου μου αδελφού, ο οποίος ήταν μέλος του.

Ο Θεός να αναπαύσει την ψυχή του και να ευλογεί όλους εσάς.

Με εκτίμηση,

Πανταζής  Π. Σκλάβος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.