Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Παρασκευή 26 Μαΐου 2017

Εξελίξεις στα διοικητικά του Α.Ο. Σκοπέλου

Σε περιπέτεια φαίνεται να μπαίνει ο Α.Ο. Σκοπέλου μετά από την παραίτηση του Δημήτρη Χρυσάνθη από τη θέση του προέδρου του Ομίλου, αλλά και την αναμενόμενη, σύμφωνα με πληροφορίες, παραίτηση 3-4 μελών του Δ.Σ. Έτσι, όπως όλα δείχνουν, ο αντιπρόεδρος του Δ.Σ. θα συγκαλέσει γενική συνέλευση μέσα στο Μάιο και θα προκηρυχθούν εκλογές εντός του Ιουνίου, ώστε η νέα διοίκηση να μπορέσει να τρέξει την προετοιμασία για την νέα αγωνιστική περίοδο.
Η επιστολή παραίτησης του Δημήτρη Χρυσάνθη έχει ως εξής:

Με την ολοκλήρωση της αγωνιστικής περιόδου του πρωταθλήματος ποδοσφαίρου αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω:

• Τα μέλη του Δ.Σ. του Α.Ο. Σκοπέλου για τη συνεργασία που είχαμε καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς.

• Τον προπονητή της ομάδας κ. Χρήστο Καπελιάνη για την προσπάθεια που κατέβαλε, έτσι ώστε να φέρει εις πέρας αυτή τη δύσκολη αποστολή που ανέλαβε, καθώς επίσης και τον άμεσο συνεργάτη του κ. Γιάννη Γλύκο.

• Τους ποδοσφαιριστές της ομάδας για την όλη προσπάθειά τους, παρά τις αντιξοότητες.

• Τέλος τον Δήμο Σκοπέλου καθώς και όλους τους συμπολίτες μου, που στάθηκαν δίπλα μου ηθικά και υλικά.

Έμαθα στη ζωή μου να παλεύω και να αγωνίζομαι, τόσο σε
προσωπικό επίπεδο, όσο και στην ενασχόλησή μου με τα αθλητικά δρώμενα, βάζοντας το δικό μου λιθαράκι για την ψυχοσωματική ανάπτυξη των νέων μας, αλλά και στη βελτίωση της ποιότητας ζωής τους.

Δυστυχώς κάποιοι μου απέδειξαν έμπρακτα πως δεν θέλουν να βαδίσουμε όλοι μαζί προς αυτή την κατεύθυνση.

Γι’ αυτό παραιτούμαι από το πόστο του προέδρου του Α.Ο. Σκοπέλου, δίνοντας το χώρο και τον χρόνο στο διάδοχό μου να συνεχίσει και να δημιουργήσει κάτι σημαντικό γι’ αυτόν τον τόπο.

Θα είμαι πάντα κοντά στον Α.Ο. Σκοπέλου.

Μετά τιμής
Δημήτρης Χρυσάνθης