Sporades newspaper / ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ • email: 3nisia@otenet.gr και 18154poulios@gmail.com • Tηλ. 6942 22 62 01

I.KTEO

ΣΚΟΠΕΛΟΣ / ΕΝΑΣ ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΔΙΑΚΟΠΩΝ / ΚΛΙΚ ΣΤΟ BANNER

Σάββατο, 27 Μαΐου 2017

Εξηγήσεις της ΑΝΕΣ σχετικά με τις καθυστερήσεις στις αφιξαναχωρήσεις του "Πρωτεύς"

Τις τελευταίες ημέρες έχουμε γίνει μάρτυρες μιας μεγάλης ταλαιπωρίας του επιβατικού κοινού που ταξιδεύει από και για τις Βόρειες Σποράδες και θα θέλαμε να ενημερώσουμε όλους τους ενδιαφερόμενους φορείς (επιβάτες, δημοτικές αρχές, επαγγελματικούς φορείς) για το τί πραγματικά συμβαίνει με το Ε/Γ-Ο/Γ  πλοίο μας «ΠΡΩΤΕΥΣ» και εμφανίζεται να έχει  σημαντικές  καθυστερήσεις.

•  Σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό του Υπουργείου Ναυτιλίας, κατά την περίοδο αυτή στη γραμμή των Βορείων Σποράδων έπρεπε να εκτελούν δρομολόγια από το λιμάνι του Βόλου 3  Ε/Γ-Ο/Γ  πλοία. Δυστυχώς και για λόγους που είναι γνωστοί τοις πάσι, δρομολόγια εκτελεί μόνο το δικό μας πλοίο.

•  Τα  δρομολόγια του «ΠΡΩΤΕΥΣ» σχεδιάστηκαν έχοντας ως δεδομένο ότι θα είναι τρία πλοία στη γραμμή και όχι ότι θα ήμασταν μόνοι μας.

• Τα εγκεκριμένα μας δρομολόγια εκτελούνται σύμφωνα με τους δηλωμένους χρόνους του ταξιδιού με βάση την ταχύτητα του πλοίου χωρίς καμία καθυστέρηση όσον αφορά τη διάρκεια του πλου μεταξύ των λιμένων.

•  Οι καθυστερήσεις, που ομολογουμένως υπάρχουν, οφείλονται
αποκλειστικά στη μεγάλη συσσώρευση επιβατών και κυρίως φορτηγών οχημάτων που υπάρχει στα λιμάνια λόγω της μη ύπαρξης άλλου πλοίου στη γραμμή.

Επ' ουδενί λόγω δεν οφείλεται σε δική μας αμέλεια ή αστοχία στον σχεδιασμό των δρομολογίων. Όταν όμως συγκεντρώνεται τέτοιο πλήθος κόσμου και φορτηγών οχημάτων ιδιαίτερα  στο λιμάνι της Σκιάθου, τότε είναι αναπόφευκτο η παραμονή στο κάθε λιμάνι να υπερβαίνει κατά πολύ τον εγκεκριμένο μας χρόνο.

•  Εκφράζουμε τη λύπη μας για την ταλαιπωρία αυτή, που δεν οφείλεται όμως σε δική μας ευθύνη. Η εταιρεία μας ΑΝΕΣ, εταιρεία λαϊκής βάσης και το πλήρωμα του «ΠΡΩΤΕΥΣ καταβάλλουμε κάθε ανθρωπίνως δυνατή προσπάθεια να εξυπηρετήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τους επιβάτες και τους επαγγελματίες των νησιών.

Το μόνο που ζητούμε είναι κατανόηση από όλους.

Για  την  Α.Ν.Ε.Σ.
Ο  Δ/ντής
Παπακαλοδούκας  Βασίλης