Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Τρίτη 2 Μαΐου 2017

Αποχαιρετιστήρια επιστολή του Προέδρου της Ένωσης Ξενοδόχων Σκιάθου Μάκη Κουκουλάκη

Την παραίτησή του από την Προεδρία της Ένωσης Ξενοδόχων Σκιάθου έκανε γνωστή πριν λίγη ώρα με γραπτή ανακοίνωσή του ο κ. Μάκης Κουκουλάκης, επικαλούμενος αυξημένες επαγγελματικές υποχρεώσεις.
Η επιστολή του κ. Κουκουλάκη προς τα ΜΜΕ έχει ως εξής:

Αξιότιμα μέλη της Ένωσης Ξενοδόχων Σκιάθου,
Αξιότιμοι συνεργάτες,
Αγαπητοί φίλοι,

Το πλήρωμα του χρόνου έφτασε και μετά από εννιά συνεχόμενα χρόνια προσφοράς και τρία χρόνια στην προεδρία της Ένωσης Ξενοδόχων Σκιάθου, αποφάσισα ότι ήρθε η ώρα της αποχώρησης μου καθώς λόγω αυξημένων επαγγελματικών υποχρεώσεων δε μπορώ πλεον να συνεισφέρω στο επίπεδο που θα επιθυμούσα και να ανταποκριθώ στις απαιτήσεις του ρόλου μου.

Πρωτίστως θεωρώ υποχρέωσή μου να ευχαριστήσω τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου της περιόδου αυτής, για την αγαστή  συμπόρευση  και συνεργασία,  τα μέλη και τους φίλους της Ένωσης Ξενοδόχων Σκιάθου για την ενεργή συμμετοχή και συμπαράσταση στις εκδηλώσεις και λοιπές δραστηριότητες, τους συνεργάτες μου για την εργατικότητα και τη συνέπειά τους, τα τοπικά και πανελλήνιας εμβέλειας Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης για την προβολή των δράσεων της  Ένωσης και τέλος την οικογένειά μου για την υποστήριξή και την "ανοχή" της απέναντί μου στις ατέλειωτες ώρες ενασχόλησης μου.

Κατά τη διάρκεια αυτής της θητείας πραγματοποιήθηκαν μεταξύ άλλων πάνω από 200 δράσεις και συνέργειες, η Ένωση εκπροσωπήθηκε στα σημαντικότερα συνέδρια, εκθέσεις και forum του κλάδου, η Σκιάθος προβλήθηκε στα πιο δημοφιλη Μ.Μ.Ε., τα μέλη της Ένωσης απήλαυσαν έγκυρη και έγκαιρη
ενημέρωση για όλα τα καίρια θέματα καθώς και διοικητική και γραμματειακή υποστήριξη ενώ πραγματοποιήθηκαν και στρατηγικές συνεργασίες όπως αυτή με την MTC GROUP μια από τις κορυφαίες  εταιρίες στον χώρο της προώθησης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Όλα τα παραπάνω χωρίς χρηματοδότηση από το ελληνικό κράτος και τους δημόσιους φορείς αλλά ούτε και οικονομική επιβάρυνση των μελών της Ένωσης.

Για μένα προσωπικά ήταν ένας διαρκής αγώνας, μια διαδρομή γεμάτη εμπειρίες και διδάγματα,  που μου χάραξαν νέα ιεράρχηση στις προτεραιότητες και τις αξίες μου, μια διαδρομή που μου έδωσε πολλές χαρές αλλά και μου γέννησε προβληματισμούς.

Επειδή όμως όλα στη ζωή  είναι μία συνεχής  σκυταλοδρομία όπου κάποιος αφήνει ένα έργο και ο επόμενος το συνεχίζει, έτσι και εγώ σαν ενδιάμεσος κρίκος στην αέναη πορεία των γεγονότων ,έφτασε η ώρα να παραδώσω τη σκυτάλη της ηγεσίας της Ένωσης Ξενοδόχων Σκιάθου στα χέρια του νέου  Διοικητικού Συμβουλίου συνεχιστή του δικού μας έργου που ευελπιστώ να γίνει με όραμα, ενωτικό πνεύμα και συνεχόμενη ανοδική πορεία.

Να ευχηθώ στα νέα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου που θα προκύψουν από τη διαδικασία των αρχεραισιών, καλή επιτυχία.  Αν με χρειαστούν θα είμαι στη διάθεσή τους για να συνδράμω ανιδιοτελώς.

Σας ευχαριστώ για όλα. Το τελευταίο πράγμα που θα σας ζητήσω είναι ίδιο με το πρώτο που σας είχα ζητήσει, να δείξετε πίστη όχι στη δική μου ικανότητα για αλλαγή αλλά στη δική σας. Το νησί της Σκιάθου αξίζει να βρίσκεται πολύ υψηλότερα!

Μάκης Κουκουλάκης
Πρόεδρος Ένωσης Ξενοδόχων Σκιάθου