Γράφει
ο Παν. Γρ. Σταμουλης
Τοπικός Σύμβουλος Σκοπέλου
Παιδίατρος
Οι τοπικές κοινωνίες των Βορείων Σποράδων είναι ανάστατες βλέποντας να εκτυλίσσεται μπροστά στα ματιά τους μια απίθανη φαρσοκωμωδία σε βάρος τους με πρωταγωνιστή μια ναυτιλιακή εταιρεία, η οποία, αφού κατοχύρωσε με το πλοίο της μια ετησία δρομολόγηση (από 1/11/2016 ) στη γραμμή των Βορείων Σποραδων, αρνειται να την εκτελέσει, βρίσκοντας κάθε φορά διάφορες προφάσεις. Αποτέλεσμα αυτής της τακτικής είναι το πλοίο να μείνει σε 7μηνη ακινησία και να εμφανιστεί μόνο τους 4 κερδοφόρους καλοκαιρινούς μήνες, έχοντας ήδη αποφύγει την χασούρα της χειμερινής περιόδου. Και όλα αυτά με τις ευλογίες του αρμοδίου υπουργειου και με τις πλάτες κάποιων, οι οποίοι επιτρέπουν στην εν λόγω εταιρεία να συνεχίζει ξεδιάντροπα να μην εφαρμόζει τον νόμο, όπως έχει υποχρέωση.
Το κόστος και οι ευθύνες
Το κόστος αυτής της απαράδεκτης τακτικής, τόσο για τις τοπικές κοινωνίες όσο και για το δημόσιο ταμείο είναι σημαντικές. Δεν θα αναφερθώ στην απώλεια εσόδων του Δημοσίου από την μη καταβολή των προβλεπόμενων σε ανάλογες περιπτώσεις προστίμων για κάθε ανεκτέλεστο δρομολόγιο, –σε μια εποχή, μάλιστα , που οι απλοί πολίτες στενάζουν κάτω από το βάρος της οικονομικής κρίσης– αλλά στις τεράστιες επιπτώσεις που έχει αυτή η απαράδεκτη τακτική στην οικονομία των τριών νησιών μας.
Βρισκόμαστε, ήδη, στο κατώφλι της νέας τουριστικής περιόδου με τις προβλέψεις για εντυπωσιακή άνοδο του τουριστικού ρεύματος στα νησιά μας και οι Βόρειες Σποράδες εξακολουθούν να εξυπηρετούνται ανεπαρκώς από ένα μόνο πλοίο στη γραμμή Βόλου – Βορείων Σποράδων. Το γεγονός αυτό θα έπρεπε να δημιουργήσει ερωτήματα και προβληματισμούς στους κατοίκους των τριών νησιών, οι οποίοι, δυστυχώς, είναι, ως τώρα, απλοί, παθητικοι θεατές αυτής της κατάστασης, χωρίς να κάνουν τίποτα για να την αλλάξουν. Οι τοπικοί άρχοντες και των τριών νησιών οφείλουν από κοινού να δράσουν άμεσα και αποφασιστικά ώστε να σταματήσει επιτελους αυτός ο άθλιος εμπαιγμός.
ο Παν. Γρ. Σταμουλης
Τοπικός Σύμβουλος Σκοπέλου
Παιδίατρος
Οι τοπικές κοινωνίες των Βορείων Σποράδων είναι ανάστατες βλέποντας να εκτυλίσσεται μπροστά στα ματιά τους μια απίθανη φαρσοκωμωδία σε βάρος τους με πρωταγωνιστή μια ναυτιλιακή εταιρεία, η οποία, αφού κατοχύρωσε με το πλοίο της μια ετησία δρομολόγηση (από 1/11/2016 ) στη γραμμή των Βορείων Σποραδων, αρνειται να την εκτελέσει, βρίσκοντας κάθε φορά διάφορες προφάσεις. Αποτέλεσμα αυτής της τακτικής είναι το πλοίο να μείνει σε 7μηνη ακινησία και να εμφανιστεί μόνο τους 4 κερδοφόρους καλοκαιρινούς μήνες, έχοντας ήδη αποφύγει την χασούρα της χειμερινής περιόδου. Και όλα αυτά με τις ευλογίες του αρμοδίου υπουργειου και με τις πλάτες κάποιων, οι οποίοι επιτρέπουν στην εν λόγω εταιρεία να συνεχίζει ξεδιάντροπα να μην εφαρμόζει τον νόμο, όπως έχει υποχρέωση.
Το κόστος και οι ευθύνες
Το κόστος αυτής της απαράδεκτης τακτικής, τόσο για τις τοπικές κοινωνίες όσο και για το δημόσιο ταμείο είναι σημαντικές. Δεν θα αναφερθώ στην απώλεια εσόδων του Δημοσίου από την μη καταβολή των προβλεπόμενων σε ανάλογες περιπτώσεις προστίμων για κάθε ανεκτέλεστο δρομολόγιο, –σε μια εποχή, μάλιστα , που οι απλοί πολίτες στενάζουν κάτω από το βάρος της οικονομικής κρίσης– αλλά στις τεράστιες επιπτώσεις που έχει αυτή η απαράδεκτη τακτική στην οικονομία των τριών νησιών μας.
Βρισκόμαστε, ήδη, στο κατώφλι της νέας τουριστικής περιόδου με τις προβλέψεις για εντυπωσιακή άνοδο του τουριστικού ρεύματος στα νησιά μας και οι Βόρειες Σποράδες εξακολουθούν να εξυπηρετούνται ανεπαρκώς από ένα μόνο πλοίο στη γραμμή Βόλου – Βορείων Σποράδων. Το γεγονός αυτό θα έπρεπε να δημιουργήσει ερωτήματα και προβληματισμούς στους κατοίκους των τριών νησιών, οι οποίοι, δυστυχώς, είναι, ως τώρα, απλοί, παθητικοι θεατές αυτής της κατάστασης, χωρίς να κάνουν τίποτα για να την αλλάξουν. Οι τοπικοί άρχοντες και των τριών νησιών οφείλουν από κοινού να δράσουν άμεσα και αποφασιστικά ώστε να σταματήσει επιτελους αυτός ο άθλιος εμπαιγμός.