O ΔΕΔΔΗΕ, συνεχίζοντας με ταχείς ρυθμούς την υλοποίηση του προγράμματος εκσυγχρονισμού και ψηφιοποίησης όλων των υπηρεσιών του, παρουσιάζει δύο νέες αναβαθμισμένες υπηρεσίες για την τηλεφωνική και ηλεκτρονική εξυπηρέτηση του κοινού.
Με το My DEDDiE App μπορείτε να πραγματοποιήσετε: Δήλωση βλάβης ηλεκτροδότησης στον ΔΕΔΔΗΕ | Ανάκληση υπάρχουσας δήλωσης | Λήψη πληροφοριών σχετικά με προγραμματισμένες διακοπές ηλεκτροδότησης |
Με αυτό τον τρόπο εξασφαλίζεται η αμεσότερη επικοινωνία και η αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση τους, καθώς ο αρμόδιος εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ θα μπορέσει να τους καθοδηγήσει, προκειμένου να ικανοποιηθούν ταχύτερα τα αιτήματά τους.
Ταυτόχρονα ο ΔΕΔΔΗΕ παρουσίασε τη νέα εφαρμογή My DEDDiE App για κινητές συσκευές για τη δήλωση βλάβης. Οι πελάτες μπορούν να κατεβάσουν την εφαρμογή στη συσκευή τους (είναι ήδη διαθέσιμη για περιβάλλον Android και σύντομα για iOS) και να δηλώνουν περιστατικά που αφορούν προβλήματα στην ηλεκτροδότησή τους (διακοπή ηλεκτροδότησης, ηλεκτροδότηση υπό μη κανονική τάση, κλπ.).
Το νέο app συμπληρώνει την υπηρεσία «Online δήλωση βλάβης» που παρέχει ο ΔΕΔΔΗΕ εδώ και μερικούς μήνες μέσα από το site του, από την οποία οι χρήστες καταχωρούν τη βλάβη και στη συνέχεια ενημερώνονται με sms για τον εκτιμώμενο χρόνο ολοκλήρωσης των εργασιών και την πλήρη αποκατάστασή της. Με την εγκατάσταση του νέου app στην κινητή συσκευή τους, οι πελάτες μπορούν πλέον με πιο εύκολο και γρήγορο τρόπο να καταχωρήσουν τη βλάβη.
Η πελατοκεντρική φιλοσοφία του ΔΕΔΔΗΕ στοχεύει στην παροχή όλων των υπηρεσιών του με σύγχρονο και ψηφιοποιημένο τρόπο. Στο πλαίσιο αυτό συνεχίζει την αναβάθμιση τους, στοχεύοντας στην παροχή ποιοτικής και άμεσης εξυπηρέτησης των πελατών του.