Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Κυριακή 30 Ιουνίου 2019

Έσωσε 42 ψυχές από βέβαιο πνιγμό | #freeCarola

H Carola Rackete είναι η 31χρονη γερμανίδα καπετάνισσα του SeaWatch 3, που έσπασε τον αποκλεισμό των ιταλικών λιμανιών για σωστικά πλοία που μεταφέρουν μετανάστες και μπήκε στο λιμάνι της Lampedusa.

Η Carola Rackete ενήργησε κόντρα στις πολιτικές της ακροδεξιάς κυβέρνησης Σαλβίνι.

Η Carola Rackete έσωσε 42 ψυχές από βέβαιο πνιγμό.

Η Carola Rackete συνελήφθη από την ιταλική αστυνομία και αντιμετωπίζει ποινή κάθειρξης έως και 10 χρόνια.

«Η ζωή μου ήταν εύκολη, μπόρεσα να φοιτήσω σε τρία πανεπιστήμια και στα 23 μου ήμουν απόφοιτη. Είμαι λευκή, Γερμανίδα, γεννήθηκα σε μια χώρα πλούσια με ένα διαβατήριο "σωστό". Όταν τα συνειδητοποίησα όλα αυτά, ένιωσα ότι έχω ηθική υποχρέωση να βοηθήσω όσους δεν είχαν τις ίδιες ευκαιρίες με εμένα.»

#freeCarola