Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2017

Σκόπελος / Ακόμα υπάρχουν αποκλεισμένοι • Το νησί δεν τελειώνει στον περιφερειακό

• 13-1-2017 / Όπως μας πληροφόρησε ο Δήμαρχος Σκοπέλου ο δρόμος είναι ανοικτός από τον 'Αι Λια προς Σκόπελο και δεν υπάρχει πλεόν πρόβλημα για κανέναν κάτοικο της περιοχής...
Άτομα χωρίς νερό και φάρμακα παραμένουν ακόμα και σήμερα σε απομακρυσμένες περιοχές της Σκοπέλου, ζητώντας με κάθε τρόπο βοήθεια. Η κα Μάχη Θωμά, η οποία κατοικεί εκτός Σκοπέλου, αγωνιά για τους γονείς της και μας γράφει:
«Θα ήθελα να εκφράσω το παράπονο μου.

Είμαι από τη Σκόπελο, άλλα μένω στην Αθήνα. Οι γονείς μου είναι μόνιμοι κάτοικοι και μένουν στον Άι-Λια, την κοκάλα, όπως λέμε την περιοχή. Είναι αποκλεισμένοι χωρίς νερό όλη την εβδομάδα. Δεν είχαν ούτε ρεύμα αλλά τακτοποιήθηκε η ζημιά στις 11/1/17. Έχω προσπαθήσει να επικοινωνήσω πολλές φορές με την αντιδήμαρχο και την πυροσβεστική, για να πάει κάποιος να τους βοηθήσει ή να τους πάει νερό και φάρμακα, αλλά οι προσπάθειες μου πέφτουν στο κενό. Μόνο υποσχέσεις και λόγια έχω ακούσει μέχρι τώρα.

Υποτίθεται ότι θα πήγαινε κάποιος χθες (12/1/17) αλλά και πάλι τίποτα. Καλός ο καθαρισμός της παραλίας και του περιφερειακού, αλλά το νησί δεν τελειώνει μόνο εκεί. Ξέρω ότι έχει ανάγκη πολύς κόσμος, αλλά μήπως πρέπει κάποιος να ενδιαφερθεί και για τις πιο απομακρυσμένες οικογένειες; Πρέπει να συμβούν τα χειρότερα; Πραγματικά δεν ξέρω πια σε ποιον άλλο να απευθυνθώ. Ακόμα και συγγενικό πρόσωπο προσπάθησε να μιλήσει με τον Δήμαρχο του νησιού μας, τον κ. Βασιλούδη, αλλά και εκεί η απάντηση ήταν αποκαρδιωτική.

Αν μπορεί ας με βοηθήσει κάποιος...

Ευχαριστώ πολύ.

Θωμά Μάχη.»